• Ik zat laatst te denken: In veel verhalen schrijven ze dat ze zo meegaan op tour met Bill, Georg, Gustav en Tom. Natuurlijk komt dat in het echt niet voor, maar stel je eens voor. Je bent de vriendin van één van de jongens.

    Zou jij echt je ouders, vriendinnen, familie, school enz. 2-3-4 maanden "in de steek laten" om met de jongens op tour te gaan.


    Think before you act.

    Hmm, ik denk het wel. Ik vind het erg leuk om te reizen en nieuwe mensen te ontmoeten, enzo. En heimwee heb ik nog nooit gehad;) Denk niet dat het dan anders zal zijn.

    Ik zou ook afwisselen.. denk ik.


    The aliens are attacking from mars! ö

    Nee, maar stel je voor dat je 1 weekje of maan meegaat.
    Kan toch ook best?


    We could Be the talk across the Town. ♥

    nee !!!



    mss!!


    nooiitt!!!


    jahh

    (H)

    ik wel:D
    ik haat het toch hier
    lekker touren!!
    ik wi ldat wel hoor(yeah)


    You are so god damn Sexy <3

    ik zou egt niet alle touren mee gaan... en miss zou ik op en neer vliegen ofzo... maar ligt ook aan het moment...

    ik zou egt niet alle touren mee gaan... en miss zou ik op en neer vliegen ofzo... maar ligt ook aan het moment...

    Ik zou het doen. Tenminste, als blijkt dat de jongens écht zo aardig zijn natuurlijk :') Als het vuile rotzakken zijn (wat volgens mij niet is, haha) dan zou 'k ook niet meegaan ^^


    One man's fun is another's hell.

    ik weet het niet
    je hebt dan wel de kans dat je in veel roddelbladen komt...


    don't Worry...Be gay.

    Ik zou zo meegaan

    Géén gezaag van ouders
    In gezelschap van Tokio Hotel
    én je ziet wat meer dan alleen België/Nederland


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Jaa :D
    Moe ik tg ook is gedaan ebbe éé! x'D


    If music be the food of love, play on!

    Ik weet het eigenlijk ni.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    ik denk ik, wel. z'n kans krijg je nóóit mehr. en het is, vind ik, één van de mooiste dingen die je kan overkomen.


    Protège moi de mes désirs.

    Nee!Ik zou het niet over m'n hart laten!:O:|


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Ik weet het niet,, ik denk aleen niet dat je er veel aan heb, als je mee gaat, iK bedoel,, de jongens zijn de helle dag druk bezig,, iedereen is om je heen aan het rennen en doen,, Dat zou ik niet zo 1, 2, 3 willen denk ik


    Dunno ><