• Ik zat laatst te denken: In veel verhalen schrijven ze dat ze zo meegaan op tour met Bill, Georg, Gustav en Tom. Natuurlijk komt dat in het echt niet voor, maar stel je eens voor. Je bent de vriendin van één van de jongens.

    Zou jij echt je ouders, vriendinnen, familie, school enz. 2-3-4 maanden "in de steek laten" om met de jongens op tour te gaan.


    Think before you act.

    Ik zou wel meegaan denk ik. Maar als ik er zat van ben, dan zou ik weer naar huis gaan...

    Ik weet niet of ik dat wel zou doen. Moest ik de vriendin van één van hun zijn, zou dat misschien wel zelfsprekend zijn om mee te gaan op tour ofzo. Maar dan zou ik nog twijfelen omdat jaa, je zit daar in een bus met kei veel mensen, ik zoi gewoon gek worden. Maar wat ik dan wel zou doen is vb het vliegtuig nemen en dan naar een paar concerten van hun gaan en dan in een hotel blijven slapen, maar helemaal mee gaan op tour? Dat weet ik toch wel niet hoor xD

    K denk dat ik dan wel met ze mee reis appart in een auto ofso...

    Want ik kan zoieso slecht sonder mijn Best Friend dus die moet dan zoieso mee.

    En hij is nou niet bepaalt een TH fan... *SJOCKing! :O Neehoor K kan prima omgaan met mensen die TH slechte muziek vinden!* Hij heeft recpect voor mijn keuze en vind dat dan wle weer cool! Dus vind ik ook goed :D!

    Maar ik denk dat ik ook afentoe tijd voor mezelf nodig heb. Dus soms slaap ik dan bij mijn vriendje. En overdag veel dingen samen doen natuurlijk. Maar ook veel tijd met mijn BF en voor mezelf :P

    XSimone (K)


    Follow just your own mellody

    Ik denk van wel, hoeveel kans krijg je ooit nog om mee op tour te gaan met iemand van Tokio Hotel?
    het kan Morgen al gedaan zijn, dus JA!
    (maar mij ouders gaan daar nooit mee akkoord :') --')

    Het ligt eraan hoe ik er dán over denk, dat kan ik niet zeggen op dit moment.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik denk niet dat ik mee zou gaan.
    Ik zou het niet aankunnen...

    Ik zou bang zijn dat 'zieke' fans erachter komen en mij iets aandoen..van jaloezie.


    It's heavy but you are not the only one

    Ik denk het wel x3 lijkt me een leuke ervaring..
    [Dit is Chaja (ChajaCHAOS) btw x3]

    Ik heb er eigenlijk geen flauw idee van. Ergens denk ik van wel, dat zo een kans niemand zou laten liggen... Maar ergens, ik zou mijn familie en vrienden toch niet zo lang kunnen missen hoor! Ook niet om met hen mee op tour te gaan. x'D


    Tanya is de beste.

    Ik zou de helft van de tour meedoen foow denkik


    Live for something or die for nothing

    Miss 1 tour een keer ofzo.


    Sweet dreams will come true.

    Nu ik erover nadenk, eigenlijk zou het niks voor mij zijn.
    Al die stress..


    It's heavy but you are not the only one

    Ofcourse! ^^ Ik bedoel, familie achterlate is véél gezegd :) Die zoude het volges mij écht wel begrijpe, en, eerlijk, tis tog dé kans van u leven! ;]


    007

    nee

    Met laura zou ik wel mee gaan (A)

    Mwaah misschien voor iets van maximaal 4 weken maar echt niet langer,, ik zou iedereen veel te veel missen en touren is ook niet altijd even geweldig.. beetje in een bus zitten met 20 onbekende duitsers.. nou gezelligx]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.