• Ik zat laatst te denken: In veel verhalen schrijven ze dat ze zo meegaan op tour met Bill, Georg, Gustav en Tom. Natuurlijk komt dat in het echt niet voor, maar stel je eens voor. Je bent de vriendin van één van de jongens.

    Zou jij echt je ouders, vriendinnen, familie, school enz. 2-3-4 maanden "in de steek laten" om met de jongens op tour te gaan.


    Think before you act.

    Ja want
    Mijn ouders moet ik niet
    Mijn 3 zussen spreek ik bijna nooit
    Mijn broer haat ik(en dat meen ik)
    De rest van mijn famillie heb ik geen contact meer
    Vrienden? euhh niet dat ik zo erg met hun bevriend ben met hun
    En k verveel me hier zo dus ja waarom niet?

    Ik zou best wel wat van de wereld willen zien, en wrm niejh? Mij lijkt het wel gezellig, maar die kans is nauutlijk heelheelheel klein!


    Dit is mijn mening...!?

    ik zou niet mee gaan.hun hebben het al zo druk enzoo, en dan kom ik der nog is by. het zal toch nooit gebeuren,en mocht het toch, ik ga niet mee.(:


    your eyes are like stars in the night.

    ik ben geen TH fan, maar als ik een beroemde vriend of vriendin had zou ik niet meegaan


    You can never wear to much black

    Ik zou wel meegaan, maar, dan zou ik wel een privé leeraar willen dat ik niet teveel school mis xD

    Jep.

    ik wel


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Hangt van de situatie af.
    De hele tour denk ik niet.
    En hangt eraf.
    Hoe oud ik ben, hoe de relatie verder is.
    En allemaal van die andere vagen dingen :P


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Ik zou het ook afwisselen. Misschien een maand mee, een maand thuis en daarna wel weer verder kijken. En ja, zo'n kans krijg je nooit en je gaat dan heel erg veel mooie steden zien enzo. (x Dus ik denk wel meegaan, maar met afwisseling. ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ffe denken...
    *denkt een halve seconde na*
    echt wel! o_O

    geen school, geen zagende ouders,..
    en er bestaat nog altijd zoiets als de telefoon en het internet nzo om contact te houden me vrienden.

    Ik ben zo vaak van huis weg, dus het zou geen verschil make voor mij...

    het blijft tokio hotel, de beroemste band van het moment zowat.
    nu zeggen er wel veel dat ze niet zouden meegaan (waarsgijnlk om niet freaky over te komen) maar ik denk dat, als het er hem op aankomt, iedereen die meer dan 1 dag zonder zn mammie kan mee zou gaan! x]

    Ik zou sowieso nooit een relatie nemen met een van die dudes x] Nee bedankt ;-P


    Mew <3

    ik zou mee gaan,
    1. omdat het once in a lifetime is
    2.Omdat ik weet dat ik weer naar huis kan wanneer ik wil.
    3. Omdat tog niemand me zal missen,misschien mn bf's maarja daar bestaat telefoon voor en Msn enzo...
    Ik weet niet als ze me vroegen om mee te gaan zou ik ja roepen zonder na denken xD
    XxX.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ik zou best meegaan maar dan niet de hele tour....
    want zolang kan ik egt niet zonder mijn vrienden!!!


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Ik zou meegaan, maar dan wil ik soms wel mijn mama en gewoon mijn familie zien. =d En in mijn eigen bed slapen. Want te lang niet in mijn eigen bed is slecht voor mij. xd Maar ik zou wel meegaan want het is een unieke kans en je ziet véél meer van de wereld. xd

    Jaa ik denk het well!! Muziek is zeg maar uhmm mn leven.. en me moeder zou het juist tof vinden.. niet dat ze me weg wil hebben maar zij weet ook hoeveel t voor me betekent!! Als er iets is met Muziek sta ik vooraan! [/saampies met Raquel (A)]