• Ik zat laatst te denken: In veel verhalen schrijven ze dat ze zo meegaan op tour met Bill, Georg, Gustav en Tom. Natuurlijk komt dat in het echt niet voor, maar stel je eens voor. Je bent de vriendin van één van de jongens.

    Zou jij echt je ouders, vriendinnen, familie, school enz. 2-3-4 maanden "in de steek laten" om met de jongens op tour te gaan.


    Think before you act.

    Ligt er aan, ik zou het wel doen als ik hem echt niet kon missen, maar ik zou er wel eerst over naa denken..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    ik zou meegaan


    Gilles (ll)

    jha ik denk van wel hoor,
    ouders: ik kan wel 1-3 maand gezeur missen en ik zal wel bellen (A)
    vriendinnen: word heeeel moeilijk maar die zou ik zowiso elke dag bellen xD(doen we anders ook xD)
    familie: jha die zie je zowiso enkel op familie feestjes dus da zal wel lukke en ge hebt ook nog msn en webcam he xD
    school: eeuuuhh.. duhh xD in de les doen wij toch niks dan slape of gwn sppr druk zijn duss veel zal ik dan ni misse xD
    zow mijn uitleg duss ..hahah xD
    xXx

    Ik zou meegaan, het is maar 2 3 maanden en ik bedoel je hebt er dan weer een levenservaring bij ;]

    Misschien, maar dan moeten mijn vriendinnen wel mee. Hupsakee, on we go.


    History is not hatred.

    Ik denk het wel, als ik dan wel privéles krijg zodat ik niet achterl0op met school, en ja ik zou mn vriendinnen&familie wel missen maar dan bel en msn ik wel heel veel..^^ Dus ik z0u wel meegaan, lijkt me echt c0ol.. En dan ben ik de hele tijd bij Bill <33*zucht*


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    ik weet het eigenlijk niet,als ik nu slaande ruzie zou hebbe me me ouders wel,maar anders,ja toch wel.

    Ik zou mee gaan, wand het is wel speciaal dat ze je mee zouden vragen. En btw, als je verleifd bent zou je niet zonder diegene kunnen hea ;)


    Tears are crashing out of my eyes

    ja.

    mijn ouders zegge zelf altijd dat als ik ooit een kans krijg die ik maar een keer in mijn leve ga krijge, dat ik die dan moet grijpe, hoever van huis ik er ook moet voor gaan ^^

    Wilen wel, ja. Maar mogen niet (van mn ouders). En school bestaat natuurlijk ook nog altijd... Volgens mij zou het helemaal niet zo simpel zijn om vriendin te zijn van iemand van TH. Erg vaak zal je hem in ieder geval niet zien.


    Xx.


    Got up on the wrong side of life today

    Ik zou graag meegaan, lijkt me vet cool met met de jungs 3-4 maand samen te zijn ^^


    Let the Night embrace you

    Jaaa!!

    maar je komt heus wel weer thuis en mijn vriendinnen begrijpen dat wel!

    x

    ja ik zou het doen ze :D

    Ik zat laatst te denken: In veel verhalen schrijven ze dat ze zo meegaan op tour met Bill, Georg, Gustav en Tom. Natuurlijk komt dat in het echt niet voor, maar stel je eens voor. Je bent de vriendin van één van de jongens.

    Zou jij echt je ouders, vriendinnen, familie, school enz. 2-3-4 maanden "in de steek laten" om met de jongens op tour te gaan.

    natuurlijk als ik een vriend heb ga ik 100% voor hem en mn ouders mis ik tog niet zo die zijn wel vaker ff weg:P
    alleen mn vriendinnen zou ik erg misse maar meestal heeft je BF in zoon kwis ook met een van TH en zijn jullie dus tog gezellie bij elkaar(A)


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.