• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 13:01 ]

    Justin Happle
    'Je maakt danskamp voor niemand leuk? Nou door jou is mijn danskamp geweldig.'Zeg ik met een glimlach. Ik loog niet Brooke was geweldig. 'En ik meen ieder woord.' Als ik een korte twijfeling op haar gezicht zie. 'Dat zweer ik.' Zeg ik troostend. Ik doe haar kin ophoog zodat haar waterige ogen naarde mijne kijken. 'Beloof dat je niet weg zult gaan.' Zeg ik zacht. Ik kijk haar an en zal pas wegkijken tot ze ja al zeggen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mitchel Sawyer

    Als ik terug loop naar mijn kamer zie ik Justin en Brooke dicht tegen elkaar op het grasveld zitten. Dit zou James ook niet echt leuk gevonden hebben. Mijn telefoon trilt en ik zie dat ik een sms heb. Misschien kom ik lang. x Claire Ik zucht. Ik hoop maar dat ze het niet meent.

    [Ik ga, moet naar mijn opa & oma. Kerst vieren. Laterzz !(H)]

    Brooke Rivera.

    'Ik weet het niet..' Mompel ik zacht. Hij blijft me aankijken. Ik kan geen nee zeggen tegen hem. Hij voelt zo vertrouwlijk. Als een vriend. 'Oke' Prevel ik en kijk weg.

    [Doeg guys :D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chelsey Jones
    Ik knik. 'Is goed.' Zeg ik met een korte glimlach. op dat moment komt een dokter binnen en wenk ik hem naar een hoekje. Mijn moeder is zuster en ik zag dat ze een Geknapte Menuscus (Of hoe je he ook schrijft) heeft. Is het nog mogelijk dat ze ooit nog kan dansen?' Vraag ik peinzend.
    'Je hebt het goed ze heeft een geknapte menuscus. Ze zal 2 weken niet meer kunen dansen en na die 2 weken mag ze het opbouwen maar niet meteen hele optredes geven rustig aan doen. Ze blijf nog 2 daajes hier dan mag ze mee met gips rod haar been. Ze heeft dan misschien nets gebroken, maar zo kan ze niets ter schade van haar menuscus doen.' Antwoord de man. Hij lopt weer weg en ik vertel het hele verhaal aan Alexyss. 'Een paarminuutjes later en je had misschien nooit meer kunnen dandsen' zeg ik erachterna. Ik Kijk in haar ogen om emoties te zien.

    Justin Happle
    Ik knikt en ze kijkt weg. Ze gaat gelukkig niet weg. Ik omarm haar middel en druk haartegen me aan. De zon schijnt en dat kan ze gebruiken. Ik laat haar tegen me aan liggen en geniet zelf ook van de zon. Brooke is geweldig. James heeft geluk. Ze is geweldig een geweldige vriendin

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 14:01 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alexyss Elvredo.
    Ik zucht diep en er rolt een traan uit ooghoek.
    'Kan ik naar Levi?' vraag ik zachtjes en ik kan het een niet laten om een snik uit mijn mond te laten verlaten. Ik moet juist blij zijn dat ik nog mag dansen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [Ik ben moe. Lol. Ik kom straks misschien weer, tot straks, en anders tot morgen <3.]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [ Ik ben der weer :D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xTrustMex schreef:
    [ Ik ben der weer :D]


    [Yayy]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Zal ik doen...Ik bel of ping je wel als ik meer weet' Zeg ik voordat ik ophang. Ik blijf even zitten, maar sta op als er een dokter uit de kamer loopt. Ik loop naar binnen en kijk de dokter na. 'En? Mag je dansen? Is het erg?' Ratel ik bezorgd en ga naast haar op een kruk zitten.

    Brooke Rivera.

    'Bedankt' Zeg ik en een zware zucht verlaat mijn mond. 'Bedankt voor alles' Zeg ik en knijp nog even zacht in zijn schouder. 'Geen dank' Zegt Justin met een kleine bescheiden glimlach. Een laatste snik verlaat mijn mond als ik opsta. 'Ik zie je zo nog wel' Zeg ik en pak mijn tas. Ik loop afwezig richting mijn kamer.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik glimlach licht als Levi binnen komt.
    'Ik mag nog dansen, over twee weken pas. Ik moet hier twee dagen blijven,' zeg ik. Dat laatste zucht ik. Ik kijk hem aan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Das best kxt..' Zeg ik en er valt een zucht over haar lippen. 'Chels.. sorry. Wij leiders mogen geen leerlingen die niet gewond zijn een dag buiten het kamp houden' Zeg ik teleurgesteld dat ze weg moet. Van binnen vind ik het eigenlijk wel leuk. Alleen met Alexyss zijn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    'Dat weet ik,' zucht ik en ik laat een kleine snik ontsnappen. Dansen is mijn leven, hoe kan ik dat nou 2 weken niet doen? En dan weer met de basispasjes beginnen, gaap. En ook al twee dagen zonder Levi, tenzij hij wilde dat hij bleef.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Ik begrijp het' Zegt Chelsey. Ze zegt Alexyss gedag en loop naar buiten. 'Ik ben zo terug' Zeg ik tegen Alexyss en loop achter Chelsey aan. 'Bedankt nog he' Zeg ik dankbaar. 'Geen dank' Zegt ze en zwaait nog even voordat ze op de trap verdwijnt. Ik loop weer terug de kamer in en ga stil naast Alexyss zitten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ben er weerrr (:.]
    Alexyss Elvredo.
    'Argh, twee weken zonder dansen, dat kan ik echt niet overleven,' besluit ik.

    Caroline Angelone.
    Ondertussen dat ik de kamers aan het observeren ben, kom ik Brooke tegen, die afwezig is.
    'Ha, die Brooke, is er iets?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 17:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.