• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 13:01 ]

    Levi Lahote.

    'Levi?' Vraagt Alexyss. 'Ja, ' Mompel ik en kijk naar haar hand. 'Ik ben bang, straks kan ik nuet meer dansen' Zegt ze zacht. 'Het komt goed oke. Denk maar niet aan het ergste. ' Zeg ik en kijk nigsteeds naar haar hand. Ik twijfel even, maar verstop haar hand dan toch in mijn handen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik voel me veilig bij Levi, op de één of andere manier. Ik zucht zachtjes.
    'Wat nou als het niet goed komt?' vraag ik. 'Dan kan ik nooit meer dansen, dan moet ik maar weggaan bij het kamp.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Alexyss, denk niet zo. Je blijft op het kamp oke? Het komt goed, geloof me' Zeg ik hopend dat het goed komt. We stoppen bij het ziekenhuis en de deuren gaan open. 'Ik zie je zo weer, Good luck' Zeg ik terwijl ze word meegenomen door verpleegsters. Ik haal mijn BB tevoorschijn en het blaadje met telefoonnummers. Ik toets het huisnummer va Alexyss in en krijg haar vaderr aan de lijn. Nadat ik alles heb uitgelegd en een discussie met hem aan ben gegaan iver het blijven of vertrekken van Alexyss, heb ik toch gewonnen enmag ze blijven. Ik druk mijn BB uit en loop richting de wachtkamer, want Alexyss word nu behandeld.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Na de behandeling was er een bezoekuur, en ik hoop dat Levi er nog is. Ik kijk naar de deur en zucht. Ik kijk wat doezelig uit mijn ogen, maar toch wil ik dat Levi zou komen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    James Rhine

    Als Levi weg is ren ik nog een uur door. Het maakt me rustig. Als het weer lijkt te verslechteren besluit ik terug naar het kamp te gaan. Daar aangekomen zie ik Brooke en Justin in het gras liggen. Ik twijfel maar begroep haar dan toch maar niet.

    Levi Lahote.

    'Meneer Lahote?' Vraagt een man in een wit pak. 'Bent u familie of het vriendje van Mevrouw Elvredo? Zo ja, mag je naar binnen. Zo nee, kan u lang wachten'. Ik twijfeleven, maar besluit dan toch maar te zegge dat ik haar vriendj eben. Anders kom ik er nooit in. 'Ik ben haar vriendje, waar ligt ze?' Zeg ik en sta op. 'De trap op en dan links kamer 102' Zegt de man en loopt weg. Ik sprint de trap op en ga naa links. Daar passeer ik eempaar kinderen di emet een rolstoel spelen en eenverpleegster die erachter aanrent. Ik grinnik even en stap dan de kamer van Alexyss in. 'Hi' Is het enige wat mijn mind kan verlaten als ik binnenkom.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    'Hé,' verlaat mijn mond. 'Wat heb je gezegd?... Je mag hier alleen binnen als je familie bent of mijn vriendje?' vraag ik voorzichtig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Fay Cooper.
    En hier zit in dan. Alleen in en Danszaal, met de vreselijke gedachte dat Brooke weg wil uit Danskamp. Langzaam sta ik op, loop de zaal uit en zie Justin en Brooke in het gras liggen. Oke, ze is nog niet weg.. Ik loop door naar de woonkamer en plof op de bank neer.

    Louise Broadwell.
    Ik loop weg bij de poort van het kamp en zie Brooke en Justin op het gras zitten en besluit om ze alleen te laten. Langzaam loop ik, met mijn krukken, richting het strand en ga daar zitten. Een lange tijd kijk ik in de zee, omdat ik toch niks beters te doen heb.

    { Oke wat is er met
    Fay, James, 'Mijn ziekte' die ik niet heb, mijn eetgewoontes, mijn thuis situatie want ik ben er 3 topics niuet geweest xD}
    Chelsey Jones
    Ik stap achter Levi de Ambulance in. Ik zie hoe liefdevol en teder Levi naar Alexyss kijkt. Ik onderdruk een glimlach en wacht tot we er zijn. Als ze uitstapt onder begeleiding word ze geopereerd en ga ik naast Levi zitten. Ik kijk naar hem en in zijn ogen staat een gebroken ziel. Ik ben goed in het lezen van ogen. Als een dokter komt die zegt: 'Bent u familie of een goede vriendin van Mevrouw Elvredo?' Kwam er uit zijn mond. Hij keek zo rustig. Ik knikte 'Ik ben haar vriendin.' Zeg ik et een gelovige glimlach. Ik vlucht met Levi ahar kamer in en het enige wat ik kan zegen is: 'Heey wat hebben ze gezegt mag je nog dansen?' Vraag ik medelevend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alexyss Elvredo.
    Ik kijk naar Chelsey die aan kwam lopen.
    'Daar krijg ik nog van te horen, maar Levi heeft volgensmij mijn vader gebeld, en daar weet ik nog niets van,' zucht ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mitchel Sawyer

    Mijn telefoon trilt en zonder te kijken neem ik op. 'Met Mitchel.' Zeg ik. 'Mitchel?' Ik verstijf. Deze stem ken ik goed genoeg. 'Mitchel??' Herhaald ze. 'Ja.' Mijn stem trilt en is hoger dan normaal. 'Mitchel kunnen we praten?' Ze klink verdrietig. 'We praten nu toch?' Fluister ik. Ze zwijgt even. Ik loop de woonkamer binnen. 'Ik mis je Mitchel' Ik blijf stil staan. 'Heel erg.' Voegt ze er dan nog aan toe. 'Ik mis jou ook.' Zeg ik dan.

    [Door wie werd Mitchel gebeld?]

    Fay Cooper.
    Ik staar een beetje naar de televisie als Mitchel pratend aan de telefoon binnen komt lopen. Hij mompelt dat hij iemand mist. Zal hij toch een vriendin hebben? Ik snap het allemaal niet meer en schenk er ook geen aandacht aan. Ik blijf naar de televisie kijken.

    Louise Broadwell.
    Ik besluit om Levi te bellen en pak mijn telefoon. Nadat de telefoon een paar keer is overgegaan neemt Levi op. "Met Louise." beantwoord ik. "Hoe is het met Alexyss?" vraag ik er meteen achteraan.

    [Zijn ex dan hebben we wat drama ]:Y)

    Mitchel Sawyer

    'Waarom kom je dan niet terug?' 'Ik wil hier blijven ik wil dansen Claire' Ze zucht. 'Wanneer kom je terug?' 'Aan het einde van de zomer' Het is eventjes stil. 'Kan ik je komen opzoeken?' Vraagt ze dan. 'Ik denk dat dat niet zo´n goed idee is.' Nog een stilte. 'Dat snap ik.' Ik glimlach. 'Dankje.'

    [Oke, dan kan ik weer even dramatisch spelen. Trouwens hadden Mitchel en Fay wat?]

    Fay Cooper.
    Toch nieuwsgierig luister ik naar het gesprek van Mitchel, als ik goed luister kan ik eruit opmaken dat hij wél een vriendin heeft. Ik word kwaad en beheers me. Straks zal ik wel een woordje met hem spreken..

    Mitchel Sawyer

    [Ja fay hoort ook alleen wat hij zegt dus dat is coowl]

    'Waarom heb je me nooit zelf terug gebelt?' 'Ik wilde je toen niet spreken.' Antwoord ik eerlijk. 'Is er iemand anders?' Ze klinkt wat angstiger. 'Een soort van. Het is ingewikkeld.' Ze snuift. 'Maar je zei dat je me miste.' Ik rol met mijn ogen. 'Ik mis je ook.' 'Maar hou je dan nog wel van me?' Ik zwijg even. 'Ik denk het niet.'