• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 13:01 ]

    Alexyss Elvredo.
    'Het betekend: gecombineerd,' zeg ik. Ik kijk hem ook aan en glimlach even. 'Ja, ik zoek meestal altijd op wat namen betekenen, en ik hou ook van jou.' Ik zeg het laatste zachtjes.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Alexyss, ik blijf tot vanavond oke? Dan ben ik er morgen wel weer' Zeg ik zacht en kijk naar mijn koffie.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    Het is al een tijd terug dat Levi heeft opgehangen, maar ik blijf eraan denken. Ik hoop dat het goed komt met Alexyss. Zij kan misschien helemaal niet meer dansen.. Dan heb ik niets te zeuren.. Ik kijk naar mijn enkel en er komt zachtjes gegrinnik uit mijn mond. Ik kan er nu wel om lachen, stomme ik. Altijd de beste proberen te zijn. Voorzichtig laat ik me achterover vallen, in het zand, en kijk naar de wolken.

    Fay Cooper.
    Ik wrijf in mijn ogen, ik zal Mitchel moeten gaan vergeten. Hij heeft gewoon iemand anders, niks aan te doen. Toen hij vertelde dat hij single was, kon ik mijn geluk niet op. Maar na het telefoongesprek, dat ik stiekem afluisterde, kan ik hem alleen nog een player noemen.. Er komt opnieuw een huilbui en laat me in mijn kussen vallen. Was Brooke hier maar. Dan kon zij me helpen.

    Alexyss Elvredo.
    Ik knik. 'Ik hou het tot vanavond wel uit. Argh, kan ik niet mee gaan en dáár in mijn bed liggen?' zucht ik.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Tja, niet zo'n slecht idee. Maar ik denk at de artsen er anders over denken' zeg ik en besef dat ik Louise zou pingen of smsen. 'Ff Louise een berichtje sturen' Zeg ik en pak mijn BB. Ik tik op Louise en stuur een bericht.

    Jo Lou,
    Alexyss mag 2 weken niet dansen,
    Maar daarna moet ze rustig aan beginnen.
    Ik kom vanaaf terug,
    X Leev

    Ik druk op verzenden en verstop mijn BB weer in mn jaszak.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mitchel Sawyer

    In mijn kamer neem ik een douche en probeer een beetje tot rust te komen. Ik stap de douche uit en droog me af. Daarna kleed ik me om, ik trek een jeans met wat scheuren aan en een shirt met de tekst: Live Laugh Dance erop.

    Louise Broadwell.
    Ik voel mijn Samsung trillen en haal hem uit mijn zak. Op het schermpje zie ik meteen dat het Levi is. Ik druk op 'openen' en lees het berichtje. "Yes!" roep ik uit. "Ze kan nog dansen!" Dan stuur ik terug:

    Mooizo! Ze kan nog dansen, misschien 2 weekjes niet. Ik ben ongelofelijk blij voor haar.
    Alleen hebben we nu wel 2 invaliden op het kamp. Haha.
    Mag je vanavond niet in het ziekenhuis blijven? Adam mocht wel..
    xx Lou.

    Ik verzend het berichtje en ga weer op het strand liggen.


    [Ben je nog naar Rinus geweest?]

    Fay Cooper.
    Ik ga rechtop zitten en snik nog een beetje na. Dan spreek ik mezelf moed in, stap onder de douche, trek simpele en makkelijke kleren aan en besluit om mijn frustratie eruit te dansen. Snel gris ik een cd van mijn bed en loop richting de Modern&Ballet-Danszaal.

    Levi Lahote.

    Ik zie mijn jas trillen en haal mijn BB eruit. Ik lees het berichtje van Louise en grinnik even voordat ik iets terugstuur.

    Ik mag wel blijven, denk ik.
    Maa ik wil het niet. Ik haat deze muffe ziekenhuis geur.
    Ik haat alles aan het ziekenhuis. Ik heb er een hekel aan...
    x

    Ik druk op verzenden en kijk weer naar Alexyss.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Brooke Rivera.

    Nadat ik me heb omgedraaid laat ik nig een traan vallen en loop langzaam weg.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Louise Broadwell.
    Ik pak opnieuw mijn telefoon, lees het berichtje en stuur weer iets terug.

    Haat aan het ziekenhuis, haha.
    Tot vanavond dan maar. Ik luid de etensbel wel, als je er nog niet ben.
    Nog veel plezier in het ziekenhuis, met Alexyss. ^^
    xx Lou.

    Alexyss Elvredo.
    'Ach, rot op met die artsen,' grinnik ik. 'Ik wil mee, ik kan het geen twee dagen uithangen hier, zonder jou of zonder het kamp.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Zullen we dan maar eens stout doen? Ik heb toch altijd al scheid gehad aan ziekenhuizen' Lach ik e kijk haar grijzend aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [WTF! Jullie gaan stout doen, wat moet ik daar van denken?!]

    ( just ontsnappen uit het ziekenhuis xd )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'