• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 13:01 ]

    Alexyss Elvredo.
    Ik probeer op te staan, maar zak steeds weer weg.
    'Nee, ik kan niet opstaan... Haal maar wie het beste is, waarschijnlijk de dokter, volgensmij dan..' zeg ik twijfelachtig.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chelsey's moeder is verpleegster en ze weet dus wat er met die knie is xD wat is er met dde knie gebroken?]
    Chelsey Jones
    Ik zie hoe Alexyss Op de grond zit met een pijnlijk gezicht. Ik loop naar haar toe. 'Gaat het?' Vraag ik voorzichtig terwijl ik naar haar knie kijk die duidelijk opgezwollen wordt. 'Wat is er gebeurt? ik kan helpen mijn moeder is verpleegster en heeft mij dat geleerd.' Zeg ik vriendelijk.

    [Waar kan ik instappen met Justin?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Levi Lahote.

    'Als je dat wilt, graag' Zeg ik tegen Chelsey. 'Ik ga evengoed de dokter even bellen' Zeg ik, toets et nummer in en loop naar buiten.

    Brooke Rivera.

    Ik sta op, pak mijn tas en laat Fay alleen achter in de grote zaal. Ik adem even diep in als ik buiten ben en ga op het gras zitten.

    (Justin an naar Brooke gaan?)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    'Ik maakte een pijnlijke val door een trucje, omdat ik teveel dacht aan Levi..' zeg ik zo zacht dat alleen Chelsey het kan horen. Bij haar zal het heus wel veilig zijn.. 'Volgensmij is mijn knie gebroken of gekneusd.'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chelsey Jones
    Er was duidelijk iemand verliefd. 'Bij mij is je geheim veilig.'Zei ik zacht terug zodat alleen alexyss het hoorde. Ik bekeek haar knie en keek haar aan. 'Zeg me als het pijn doet.' Zeg ik met een kortev glimlach. Ik begin zacht tegen haar enkel te tikken. langzaam ga ik omhoog tot ze zegt dat het pijn doet. Dan kan ik zien hoe groot het schade gebied is.

    Justin Happle
    Ik gooi mijn tas onder mijn bed en ga via de trap glijdend naar beneden. Ik loop naar buiten en zie Brooke op het grasveld zitten. ustig loop ik naar haar toe en plof ik naast haar neer. 'Whats-Up?' Zeg ik met een kleine grijns. Het was een paar daagjes geleden dat ik haar gezien had. Ik kijk even naar haar ze zag er mooi, maar ook kwetsbaar uit.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Levi Lahote.

    'Hij komt er zo aan' Zg ik als ik naast Alexxpyss ben gaan zitten. 'Weet je al wat het is?' Vraag ik aan Chelsey en kijk haar aan.

    Brooke Rivera.

    Ik leg mijn tas naast me neer en laat me langzaam achterover vallen. Ik kijk naar de wolken en bekijk welke vormen ze aannemen totdat ik de stem van Justin hoor. Ik blijf liggen en antwoord; 'Lang verhaal..'.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik verlang om Levi terug hier, bij me te hebben. Hij kwam weer aanlopen. Ik zucht opgelucht. Ik krimp in elkaar als er rond de 3 centimeter van mijn knie, eronder, een pijnsteek gaat.
    'Hier doet het pijn,' wijs ik. Ik kijk wat afwezig.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 0:36 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chelsey Jones
    Ik knik en begin van bovenaan haar dijbeen naar beneden te gaan. 'Zeg me weer waar het pijn doet. dan kan ik constateren wat het is.' Zeg ik serieus. Ik kijk naar Levi die aan komt lopen. 'Ik ben nog bezig met uitzoeken wat er is?' antwoord ik met een bescheiden glimlachje die bijna onzichtbaar is. Snel focus ik me weer op haar knie.

    Justin Happle
    Ik kijk haar aan terwijl ze naar de wolken en de blauwe lucht kijkt. De zon komt er soms tussendoor en dan glimt haar huid mooi. 'Lang verhaal..' Komt er verveeld uit haar mond. Ik kom naast haar liggen. 'Ik heb de tijd.' Zeg ik geruststellend.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (Kmoet gaan. Hvjullie ! Kzie jullie mrgen (: )


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Weer 3 centimeter boven mijn knie doet pijn, en ik wijs ernaar.
    'Kan ik zometeen, als dit afgehandeld is, met je praten?...' vraag ik voorzichtig aan Chelsey.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chelsey Jones
    ii knikte bij haar vraag. 'Natuurlijk..' Kwam er zacht over mijn lippen. Ik zag waar ze wees en zag 6 centimetre rond de knie. 'Geknapte Menuscus (Of hoe je dat ook schrijft een soort van kniebanden ;))' Concludeerde ik. 'Je moet naar het ziekenhuis, Als jen iet optijd behaldeld wordt kan je misschien nooit meer dansen.' Zei ik lichtelijk in paniek. Rusteloos keek ik haar aan terwijl ik 112 bekde en een Ambulance van ver af hoord. over 5 minuten zouden ze haar kunnen helpen. Hopen dat het niet te laat is. Ze was geqweldig in dansen ze kon er niet mee stoppen door een ongelukje


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alexyss Elvredo.
    'Mag Levi mee?' vraag ik voorzichtig. 'Als hij dat wil, dan?...' Ik zucht diep, ik wil nog dansen, zeker wel.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Levi Lahote.

    'Dat hoef je niet te vragen. Tuurlijk ga ik mee ! Ik laat je zo toch niet achter?' Zeg ik en ga weer naast haar zitten. Ik hoor een ambulance en denk even aan Louise. 'Gaat wel goed he?' Zegt een sarcastische stemmetje in mijn hoofd. 'Kom, ik til je wel op' Zeg ik en ga staan. Ik buk vooreover en leg mijn armen onder haar lichaam. In een beweging ligt ze in mijn armen. 'Chels, ga je ook mee?' Vraag ik vriendelijk terwijl ik naar de ambulance loop. Een paar kreunen verlaten Alexyss haar mond en ze knijpt zachtjes in mijn schouder. 'Alex, rustig maar.' Zeg ik rustug, maar van binnen ben ik bezorgd. Heel erg bezorgd. Ik leg haar op het ambulance bed (Dat ding dus xD) en stap zelf ook de ambulance in.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Brooke Rivera.

    'Kxt, ik moet echt een nieuw smoesje verzinnen. Achja nu kom ik er toch niet meer onderuit.' Denk ik en begin te vertellen. Ik begin te vertellen over Fay, James, 'Mijn ziekte' die ik niet heb, mijn eetgewoontes, mijn thuis situatie. Wanneer ik klaar ben en realiseer wat ik allemaal heb gezegd, word het weer even teveel en stromen de tranen weer over mijn wang.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alexyss Elvredo.
    Ik zucht.
    'Levi?...' vraag ik voorzichtig, 'ik ben bang. Straks kan ik niet meer dansen.' Ik ril bij de gedachte.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.