• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 13:01 ]

    Brooke Rivera.

    Ik eet de laatste kruimels van mijn broodje op en til mijn bord op. Ik had niet gedacht dat brood ooit zo lekker kon smaken. Ik had echt honger. Ik zet mijn bord in de kast en loop richting de trap waar ik tegen iemand aanstoot. 'Sorry' Zeg ik en wil langs hem lopen, maar als ik zie dat het James is blijf ik staan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    "Hey." Zeg ik zachtjes. "Hoe gaat het?" Ik kijk haar vragend aan. Ik had haar na het kampvuur naar haar kamer gebracht omdat ze zo lief lag te slapen.

    Louise Broadwell.
    Ik laat de rolstoel in de eetkamer staan en pak mijn krukken. Voorzichtig zet ik een paar stapjpen en loop richting mijn kamer op Danskamp. Ik open de deur en ga op mijn bed zitten, pak de laptop erbij en ga op internet.

    Mitchel Sawyer

    Ik glimlach. "Ik wilde je niet wakker maken dus heb ik je maar in je bed gelegt." Leg ik schouderophalend uit. "Ja gaat wel goed hoor."

    Brooke Rivera.

    'Hi,' mompel ik en probeer een gaap te vermijden. 'Moe,' Antwoord ik en ga met mijn hand door mijn haar.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik knik begrijpend. 'Zie ik je zo?' Vraag ik dan maar. 'Ik moet eerst nog ontbijten maar dan gaan we zo dansen ofzo?'

    Brooke Rivera.

    'Ja, is goed' Antwoord ik. 'Eetsmakelijk' Zeg ik nog voordat ik op de trap verdwijn. Ik loop naar de modern zaal en loop naar de radio. Ik sluit mijn ipod aan en zet het liedje


    van Adele op. Op de maat loop ik naar achter en begin met wat makkelijke bewegingen. Met het refrein doe ik moeilijkere bewegingen en zit helemaal in de muziek.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 15:09 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik ga ff spelletje doen met mijn ouders XD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Cooper.
    "Dankjewel Mitchel." zeg ik en geef hem een kusje op zijn wang. "Je zong echt mooi, gisteravond."

    Mitchel Sawyer

    'Graag gedaan.' Mompel ik. "Je zong echt mooi, gisteravond." Ik voel dat ik rood word. 'Uhm dankje Fay, jij ook.' Antwoord ik en kus op mijn beurt haar wang.

    Quinty Smith.

    Ja waar maak ik me druk over... "Ja het was leuk. Laat maar." GLimlach ik met moeite en sluit mijn ogen, al snel val ik inslaap, terwijl het dag is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fay Cooper.
    "Ik ga zo even kijken waar Quinty uithangt. Ze ging gister met Steve een 'strandwandeling' maken." zeg ik en sta op.

    Steve Styles.

    Ik keek toe hoe Quinty in slaap viel in mijn armen. Wat zag ze er lief uit. Ze nestelde zich tegen mijn buik aan. Langzaam viel ik ook in slaap.

    Brooke Rivera.

    Als het liedje af is, loop ik naar mijn tas om mijn licht blauwe spitzen te pakken. Ik weet het, licht blauwe spitzen zie je niet vaak, maar ze zijn van mijn moeder geweest. Mijn moeder zat ook op ballet en trede op in theaters. Achja, ik vind het niet erg. Ze zijn best mooi én je kan er op dansen. Nadat ik ze aan heb getrokken tippel ik op mijn tenen naar de radio en zet het liedje 'Jar of Hearts' van Christina Perri op. 'I know i can't take one more step towards you' Klinkt het door de zaal terwijl ik dans op mijn spitzen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik open de deur. Ik had goed gegokt Brooke staat op de dansvloer te dansen op blauwe spitzen. 'Hey.' Zeg ik en loop naar binnen toe.