• © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Rollenlijst.
    Rollenlijst.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Characters.
    Characters.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 1.
    Topic 1.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 2.
    Topic 2.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 3.
    Topic 3.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 4.
    Topic 4.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 5.
    Topic 5.
    [RPG] Danskamp: 'Connected by Dance'. ~ Verhaal 6.
    Topic 6.

    © Copyright SomeMusic en xTrustMex.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 13:01 ]

    James Rhine

    'Oh niet huilen Brooke.' Mijn laatste beetje zelfvertrouwen bij dit gesprek is nu totaal weggevaagd. 'Sorry Brooke.'

    Brooke Rivera.

    'Het geeft niet.. Het is.. Je begrijpt het toch niet..' Zeg ik terwijl ik opsta en mijn tas pak.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    'Leg het me dan uit!' Ik pak haar amr vast zodat ze niet weg kan gaan.

    Brooke Rivera.

    Ik wil weg gaan, maar ik word bij mijn arm gegrepen. 'Wil je me loslaten?' Vraag ik iets harder dan bedoeld was.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Ik laat direct los. 'Oke.' Ik laat mijn armen vermoeid zakken en begin mijn spullen bij elkaar te pakken. Als ik alles heb been ik de zaal uit.

    Brooke Rivera.

    Hij laat me los en ik zie hoe hij zijn spullen bij elkaar pakt en de zaal uit loopt. Nu ben ik alleen. Wat ik helemaal zelf heb veroorzaakt. Ik laat me langzaam tegen een stoel naar beneden zakken. Zachtjes begin ik te snikken en denk aan James hoe hij zich nu zou voelen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Wat ik ga doen nu? Geen idee maar ik wil weg en ik moet mijn energie echt even kwijt. Ik trek mijn loop schoenen aan. Ik ging altijd hardlopen als ik me niet zo fijn voelde. Dus pakte ik mijn I-pod en koptelefoon en begon richting het strand te rennen.

    Brooke Rivera.

    Ik voel me zwaar kut en kijk van het blaadje met alle telefoonnummers naar het scherm van mijn Iphone. Zal ik hem bellen? Zal ik hem zeggen dat het me spijt? Ik typ het nummer in en druk op bellen. Nee, nee toch niet en ik druk hem weg.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James Rhine

    Het is lekker weer buiten en door het bewegen werd mijn hoofd prettig leeg. Het leek alsof alles langs me heen flitsten en dat maakte me rustig. De muziek stond hard en mijn haar zat flink door de war door de wind die er doorheen ging.

    Steve Styles.

    Langzaam ontwaakte ik uit mijn slaap. Ik draaide naar links, en zag Quinty liggen. Nog steeds lag ze te slapen. Zachtjes klom ik uit bed, en drukte een kus op haar voorhoofd. Ik ging zitten op een stoel. Ik zou bij haar blijven tot ze wakker werd, en daarna zag ik wel weer verder. De tijd verstreek. Ondertussen zat ik na te denken waarom ze misselijk was. Zwanger.. Galmde het door mijn hoofd. ' Nee, dat is niet mogelijk, ' mompelde ik in mezelf en wuifde de gedachte weg. Wat een rare gedachten.. Weg ermee.

    Levi Lahote.

    Nadat ik mijn tas had gepakt, liep ik door het poortje van de skatebaan richting het strand waar ik James aantrof. 'Jo James' Riep ik en het kleine korreltjes zand waaide mee met mijn stem die uiteindelijk James bereikte.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Cooper.
    Ik loop langs een van de Danszalen en hoor zacht gesnik. Ik open de deur en zie Brooke zitten. "Brooke!" roep ik. "Wat is er?" vraag ik bezorgd. Ik ga naast haar zitten en sla een arm om haar heen.

    Brooke Rivera.

    Ik hoor het gepiep van de deur en daarna de stem van Fay. 'Wat is er?' Vraagt ze bezorgd en gaat naast me zitten. 'H..het is m..mijn schuld' Zeg ik stotterend en snikkend.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Fay Cooper.
    Ik troost haar en laat haar rustig uithuilen. "Rustig maar." stel ik haar gerust. "Het komt wel goed.."
    Ook al wist ik niet waarom ze huilde, ik had al enig vermoeden..

    Mitchel Sawyer

    Ik werk voor de spiegel mijn haar bij met een beetje gell. Ik had net ruim twee uur gedanst en was net maar gaan douche. Als ik klaar ben met mijn haar trek ik mijn schoenen aan en loop mijn kamer uit naar buiten.