• © Copyright Dracy
    Topic 2:[url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=last&message=175[/url]

    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/

    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jessica.

    "ja."Begin ik. "Het spijt me echt, ik had het niet moeten doen. Ik heb een besluit genomen..." Zeg ik en denk na. "ik denk dat ik weg ga bij de cheerleaders, om meer tijd met mijn echt vrienden door te brengen." Ik kijk hem aan. "WAnt ik was een bitch, en heb gezegt dat ik geen vrienden meer met ze ou zijn." Hopelijk weet hij dat het over hem gaat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Zonder een woord te zeggen loopt Aiden plots langs me. Zijn hand raakt even de mijne en ik weet niet of het toeval is of niet. Een rilling loopt over mijn ruggengraat. Verstijfd blijf ik even staan. Dan kijk ik terug naar Kyle.
    "Alles in orde?" vraag ik oprecht bezorgd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden


    Ik kijk haar vol ongeloof aan. ''Meen je dit?, serieus? maar de cheerleaders waren je leven, je alles. Maar ik ben wel trots op je'' en ik omhels haar.

    Kyle.

    "J-Ja." Zeg ik met moeite, ik zag dat Aiden's hand die van Irial aanraakte.
    "H-Het gaat." Zeg ik en laat me op de grond vallen, mijn benen hielden em niet meer... Ik zing zachtjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jessica.

    ik voel me iets blijer worden en sla ook mijn armen om hem heen. "Dus je vergeeft me?" Vraag ik zachtjes. ik duw hem van me af zodat ik zijn gezicht kan zien.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    ''Ja, natuurlijk'' zeg ik blij. ''Kom op we gaan terug naar de Glee-club'' ik pak haar hand en trek haar mee

    Jessica.

    Ik word mee gesleurt door Aiden. We komen bij Glee-club aan, ik hoor iemand huilend zingen. "Is dat-" Ik stop, ik kijk door de deur en zie Kyle op de grond zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    ''Omg Kyle!'' we rennen naar hun toe. Irial verteld hoe het is gebeurd. Ik kijk Irial aan, ik weet niet waarom, maar ik vol me warm van binnen. Ik let weer op Kyle en ik help hem omhoog.

    Irial

    Ik hoor niet wat Aiden zegt wanneer hij binnenkomt omdat ik met Kyle begaan ben. Ik buig me over Kyle heen en neem zijn hand in de mijne vast waarop ik hem samen met Aiden. terug recht help. Op het juiste moment in het liedje val ik in met een andere melodie. "Why so serious?" zet ik het refrein van Raise your glass in terwijl ik mijn hand troostend op Kyle's schouder leg.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 0:07 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.
    Ik zing door, het ritme van Irial gaat er mooi in mee.
    Ze willen me helpen maar ik wil het niet, "Laat me! Schreeuw ik. Ik blijf zitten en zing opnieuw.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 0:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    Jessica en ik staan daar maar een beetje, terwijl Irial en Kyle staan te zingen. Ik voel tranen op komen en ik begin te huilen.

    Irial

    "Kyle, sta recht," probeer ik zo rustig mogelijk te zeggen. Ik kan er zo kwaad om worden als mensen zichzelf omwentelen in zelfmedelijden.
    Pas wanneer ik kwaad opkijk zie ik Jessica achter Aiden staan.
    "Jessica," zeg ik droogjes terwijl ik naar haar knik. Het is meer een bevestiging van haar aanwezigheid dan een groet. Dan zie ik opnieuw tranen over Aiden's wang stromen.
    Ik stap naar hem en leg mijn hand nu ook op zijn schouder. Ik hervat mijn refrein.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 0:10 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Ineens barst Aiden in huilen uit. Ik stop en kijk naar hem. "Aiden..." Zeg ik zachtjes, ik kijk naar Irial, die nogsteeds zijn hand mijn schouder heefd.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 0:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jessica.

    "Jessica." Zegt Irial en knikt. Ik probeer te glimlachen, maar de spanning is te hoog om het goed te doen. "Aiden." Ik kijk naar hem en pak hem vast. "Gaat het?" Vraag ik als hij huilt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    ''Ja het gaat wel'' zeg ik. ''Het word me allemaal een beetje te veel''. Ik staar naar beneden en ik let niet op wat er om me heen gebeurd.