• © Copyright Dracy
    Topic 2:[url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=last&message=175[/url]

    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/

    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oke ik heb een personage aan gemaakt :3 . Waar is iedereen een beetje?]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Dracy ik zou het appreciëren dat ik zelf mag beslissen of Irial bij Kyle gaat zitten of niet. Het is niet de bedoeling dat jij mijn personage bestuurt]

    Irial

    Plots hoor ik Michael schreeuwen, maar ik heb geen zin om op te kijken. Het is vast een poging om de aandacht van Donna af te leiden.
    Ik krijg medelijden met Kyle en ga naast hem zitten.
    "Weet jij hoe het is om geen vrienden te hebben?" vraagt hij terwijl hij mijn blik ontwijkt.
    "Helemaal niemand, nee dat weet ik niet," geef ik eerlijk toe, het heeft geen zin hierover te liegen "maar ik weet wel wat het is om je niet begrepen te voelen," voeg ik er stil aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    "Gast. Wat heb jij, je denkt alleen aan jezelf. Ze had, heeft het zelfs moeilijk en jij zegt dat het goed komt?" Ik kijk naar Michael.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 21:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle.

    "Hoe bedoel je, niet begrepen?" Ik kijk hem vluch een en kijk dan weer weg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RainbowDay schreef:
    [Oke ik heb een personage aan gemaakt :3 . Waar is iedereen een beetje?]


    [Iedereen loopt overal rond. ;) De meeste zijn bij de Glee-club. :)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Ben je blind?" vraag ik lachend aan Kyle "Kijk dan naar me, de meesten vinden mij net zo'n freak als jij. Het verschil tussen jou en mij is dat ik me het niet aantrek en gewoon mijn eigen ding blijf doen. Moet je ook eens proberen," zeg ik terwijl ik hem een flinke schouderklop geef.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    Michael heeft de aandacht van mij afgeleid. Jessica was het daar niet mee eens maar dat maakt mij niets uit. Het enige wat nu belangrijk is, is hoe ik mijn reputatie weer ga helen. Hier ga ik nog weken van horen. Ik had dat nummer nooit moeten nemen. Het was zo'n slechte keus. Ondertussen staan Jessica en Michael nog steeds te kibbelen. 'Ze had het moeilijk' vang ik op. Ik sta snel op, wankel op mijn hakken en loop naar ze toe. 'Het is goed' zeg ik en ik pak Michaels hand. Ik loop met hem het lokaal uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle.

    "Ik zag het wel, maar ik dacht dat het niet zo was, en kon ik maar me eigen ding doen..." Zeg ik, en kijk een beetje pijnlijk na die schouderklop. Ik lach een klein beetje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jessica.

    Met open mond kijk ik hun na. Het zal wel. "Kunnen jullie het zien?" Vraag ik als ik merk dat er een paar naar me kijken. ik veeg een lock uit mijn gezicht en loop het lokaal uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden

    Ineens bedenk ik me dat ik bij de Glee club zit. Zodrekt word ik ook weer gepest, dat mag niet. Ik pak mijn tas en ik ren het lokaal uit.

    Kyle.

    Ineens rent Aiden het lokaal uit. Ik kijk op. "Waarom rent hij ineens weg?" Ik kijk naar Irial.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik rol met mijn ogen als Jessica weer subtiel de aandacht naar zich toetrekt om dan stampend het lokaal uit te lopen. Ik kijk Kyle aan en haal mijn schouders op
    "Als het je niet kan schelen, kan het hen ook niet schelen."
    Ik vind het te wreed om te zeggen dat hij het zichzelf een beetje aandoet, hij zoekt amper contact en ontwijkt iedereen, ik ga niemand uit de weg. Mensen appreciëren dat meer.
    Ik droom een beetje weg en laat afwezig weer mijn tong over mijn piercing gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jana Inez Reed
    Ik rende zo snel mogelijk de school in. Ik was al laat en ik wilde niet nog later komen. Het was dan wel niet mijn eerste dag. Nee de eerste dag werd ik ziek. Ook nog had me moeder me ingeschreven voor de Glee club, iets met zingen. Ik zelf zong niet graag in het openbaar, veel te eng. Ik klopte op een deur waar Glee club stond. Ik kreeg niet echt antwoord maar deed de deur met een ruk open. Sommige mensen keken naar mij. Ik voelde me hoofd gloeien. 'Hai, is dit de Glee club?' Vroeg ik. Het stond wel op de deur maar je wist maar nooit.Onder tussen liep iemand het Lokaal uit.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 21:28 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Irial

    Ik word uit mijn gedachten opgeschrikt als Kyle tegen me praat en Aiden de deur achter zich toetrekt. Ik sta op zonder te antwoorden en ga achter Aiden aan. Ik moet wat sneller wandelen om hem in te halen, maar uiteindelijk lukt het toch.
    "Aiden!" roep ik "waar ga je heen man? Je kan best goed zingen."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.