• © Copyright Dracy
    Topic 2:[url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=last&message=175[/url]

    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/

    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle.

    ik kijk naar Irial, die de deur achter zich dicht gooit en naar de tafel loopt en emt zijn vingers op tafel tikt en begind te zingen/Rappen. Mijn mond valt open.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Is het misschien handiger als er wat grotere stukjes worden geschreven en niet 2 zinnetjes D:?+ het maakt het minder leuk en onoverzichtelijk ;3]

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 21:48 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jessica.

    "Dat bedoelde ik niet, je weet precies wat ik bedoel alleen je ontwijkt mijn vraag!" Zeg ik en trek hem terug. "Waarom ga je ineens met doe losers om!?" Schiet het uit mijn mond. "DAn word jij ook een loser." Ik slik, dat had ik niet moeten zeggen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RainbowDay schreef:
    [Is het misschien handiger als er wat grotere stukjes worden geschreven en niet 2 zinnetjes D:?]

    This!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    RainbowDay schreef:
    [Is het misschien handiger als er wat grotere stukjes worden geschreven en niet 2 zinnetjes D:?+ het maakt het minder leuk en onoverzichtelijk ;3]

    [Agree!!]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    RainbowDay schreef:
    [Is het misschien handiger als er wat grotere stukjes worden geschreven en niet 2 zinnetjes D:?]


    [Nou het maakt in princiepe neit veel uit hoeveel je schrijft. Het is nou ent hoeveel je kunt en weet te sxchrijven. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga nu, succes verder, ik ga cadeaus uitpakken. :) Moregen ben ik er misschien weer. :D]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dracy schreef:
    (...)

    [Nou het maakt in princiepe neit veel uit hoeveel je schrijft. Het is nou ent hoeveel je kunt en weet te sxchrijven. ;)]

    [We know. maar het is gewoon duidelijkers dan 1 of 2 zinnentjes + je komt ergens.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aiden

    Ik kijk Jessica boos aan, dit had ze niet moeten zeggen. ''Kyle is geen loser, het is een onzekere jonge die goed kan zingen. En in tegenstelling tot jou, pest hij geen kinderen omdat hij onzeker is!'' zeg ik boos. En ik draai me om, en loop de wc's in.

    Dracy schreef:
    (...)

    [Nou het maakt in princiepe neit veel uit hoeveel je schrijft. Het is nou ent hoeveel je kunt en weet te sxchrijven. ;)]

    [snap je punt, maar zelf vindt ik een RPG niet leuk als er steeds maar nieuwe berichten worden gepost met 2 zinnetjes. Wel begrijpelijk als je aan het praten bent, maar zelf probeer ik dan extra dingen toe te voegen ;3]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jessica.

    Ik kijk hem met open mond aan. Ik zei echt iets verkeerd...

    [oke nu meot ik echt gaan!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden

    Op de wc's denk ik na. En nu pas dringt het tot me door. Voor mijn neus, heeft het footbal team heel vaak kinderen gepest en ik zei er niks van?!. Ik haat mezelf, mischien moet ik toch bij Glee-Club en het footbalteam vergeten. Dan word ik maar gepest ik ben dan wel wie ik echt ben..

    Alex
    Neuriënd loop ik door de gangen van de school terwijl ik mijn muts strakker over mijn hoofd trek.
    Zoals gewoonlijk ben ik weer te laat een kleine zucht rolt over mijn lippen.
    Ik zit nu al sinds het eerste jaar hier op school maar nog steeds verdwaal ik.
    Ik blijf stil staan bij een deur waar op staat 'Glee club' ik slik en duw de klink naar beneden en loop naar binnen.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Aiden

    Ik loop de WC's uit, opweg naar de Glee-Club. Bij de ingang staat een jonge met een muts. Mischien komt hij er ook wel bij. Denk ik terwijl ik sneller begin te lopen.

    Irial

    Ik raak de draad kwijt wanneer er een jongen komt binnengewandeld. Verwilderd kijk ik om me heen. Dat gebeurt wel vaker. Ik kan zo in de muziek opgaan dat ik compleet vergeet waar ik ben. Kyle zit me met open mond aan te staren en ik durf niet naar de anderen kijken. Plots zie ik Aiden in het deurgat verschijnen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.