• © Copyright Dracy
    Topic 2:[url] http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=last&message=175[/url]

    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/

    Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 12:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden
    'Ga weg!, ik wil niet bij die stomme Glee-Club!' zeg ik geïriteerd.

    Kyle.

    Irial rent achter Aiden aan. En daar zit ik weer, alleen. ik de deuropening staat iemand. "Ja, dit is Glee-club." Zeg ik zachtjes.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jessica.

    "Aiden!" Hoor ik achter me, ik zie Aiden en Irial aan de andere kant van de gang staan. Ik loop dicht naar ze toe en luister wat ze zeggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jana Inez Reed
    terwijl er een drama aan het gang was. Liep ik rustig onopgemerkt naar een stoel. Rustig ging ik zitten en zette min tas er naast. Ik keek rond wie er allemaal zaten of stonden. Ik herkende ze niet. Sommige zagen er ook niet zo aardig uit.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Irial

    "Oh nee juist, je kan maar beter bevriend blijven met Jessica!" roep ik hem toe. Ik weet dat hij een deel van haar woorden had opgevangen en voel met hem mee. Het is erg als iemand die je als vriend beschouwt daar niet hetzelfde over denkt of dat kan weggooien alsof het een snoeppapiertje is.
    "Doe toch wat je zelf wil man," zeg ik koel waarop ik me omdraai en terug naar het lokaal loop, niet wachtend op zijn reactie.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Ben je nieuw?" Vraag ik bangig, hopelijk reageert ze niet al te erg. Ik hoop gewoon dat ik kan doen wat Irial zei. Mijn eigen ding doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Donna neemt me mee naar de gang en drukt me daar tegen een muur. 'Bedankt' fluistert ze zachtjes en ze drukt een kus op mijn mond. Ik weet niet hoe snel ik deze moet beantwoorden. Na een aantal secondes laten we elkaar los. 'Wat was er nou?' vraag ik zacht. Donna doet haar mond open maar op dat moment loopt er iemand het lokaal uit. Daarna nog een en nog een. 'Vanavond, bij mij thuis vertel ik het' zegt ze zacht. Haar ogen hebben een zachte glans en zijn warm. Wat houd ik toch van deze meid. Zo lief en mooi. Ik doe een plukje haar achter haar oor en druk weer een kus op d'r mond. 'Gaan we weer naar binnen' vraag ik. 'Nog heel even' zegt ze lachend en ze geeft me weer een kus.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aiden

    Die woorden van Irial, ik voel mezelf rustig worden. Maar dan loop ik toch weg. Ik kijk nog een keer om, en ik zie dat de deur van de Glee-Club dicht is. ''Ik ga niet bij de Glee club'' zeg ik in mijzelf, en ik loop weg.

    Jessica.

    "Doe neit zo zielig Irial!" Zeg ik en loop naar Aiden toe. "Niks van hem aantrekken." Zeg ik en sla een arm om hem heen. "Hij weet niet wat er is." Zeg ik en lach.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jana Inez Reed
    ik zat nog steeds op de stoel. Nieuwsgierig stond ik op en liep naar de gang. Ik zag daar iemand staan. 'Wat is er gebeurt? en wat heb ik gemist?' Vroeg ik aardig. Ik miste altijd zulke dingen als ik weg was. het zat me ook nooit mee met die dingen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [Kyle zei iets tegen Jana. :)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden

    Voor ik weg wil lopen, hoor ik Jessica zeggen ''Niks van hem aantrekken'' en ze slaat een arm om me heen. Ik denk nog aan Irials woorden. En ik ruk me los.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 21:41 ]

    Jessica.

    "Wat heb jij!?" Zeg ik en kijk hem aan. "Waarom doe je ineens zo raar?" Ik kijk boos.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2011 - 21:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik steek een bepaalde vinger op naar Jessica zonder om te kijken. Ik sla de deur van het lokaal achter me dicht en loop naar een tafel waar ik enkele keren op sla. Met mijn voet tik ik het basisritme en uiteindelijk krijgen mijn vingers ook het juiste ritme mee.
    Dan trek ik mijn keel open en als vanzelf stromen de woorden van Bonkers uit mijn mond.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden

    ''Niks!, gewoon ik wil niet zingen okay, dat is alles. Ik hoor daar niet, in dat stomme clubje'' zeg ik, en ik probeer weg te lopen maar ze pakt mijn Arm vast.