• De stelling van deze week luidt:
    Ik geef niets om het broeikaseffect, want als het uiteindelijk zó ver komt dat alles overstroomt ben ik toch al dood.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nightlock schreef:
    Als je het zo bekijkt, ben ik het er wel mee eens. Misschien zien mijn achter-achterkleinkinderen dan geen ijsberen meer, maar ik heb ook nog nooit een dinosaurus kunnen zien en mij hoor je ook niet klagen.


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Nightlock schreef:
    Als je het zo bekijkt, ben ik het er wel mee eens. Misschien zien mijn achter-achterkleinkinderen dan geen ijsberen meer, maar ik heb ook nog nooit een dinosaurus kunnen zien en mij hoor je ook niet klagen.

    Tate schreef:
    True that. Mij kan het eigenlijk niet veel schelen, ik ben dan toch al lang dood. Lekker ego (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Taize schreef:
    Om te zeggen dat ik er niets om geef is overdreven, maar ik vind wel dat er veel te veel drukte wordt gemaakt over het broeikaseffect. Het is wel eens vaker zo heet geweest op aarde, en dat hebben we ook overleefd. En bovendien zal de zeespiegel niet eens zoveel stijgen dat alles daardoor overstroomt.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Oneens, het klinkt alsof je niets om je leven geeft, als iedereen zou helpen tegen het broeikaseffect, dan zal de wereld sowieso trager vergaan. Ik ben nu ook niet zo'n freak die er dag en nacht voor gaat petities ondertekenen xd.


    help

    Eens, Het is de eigen schuld van de mensheid ^^

    Ridder schreef:
    Eerlijk? Mij boeit het inderdaad geen ene fuck :'D. Ookal zou de wereld in 2012 werkelijk vergaan, ik zorg wel dat ik als een van de eerste dood ga want maak ik al die ellende niet meer mee. ;$ :'D


    Agree (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Het boeit mij zeker wel!
    Ookal zou ik er dan niet meer zijn.
    We moeten ook denken aan het 'nageslacht'!


    Life is full of fake people

    Skyblue schreef:
    (...)

    Agree (:




    Je moet wel wat positiever in het leven staan hoor!
    Zo berijk je niet veel!


    Life is full of fake people

    Ik geef er wel om. Ik bedoel we moeten ons misschien een béétje aanpassen. Maar komop, al die heisa is echt niet nodig hoor. Mijn achter achter... kleinkinderen zijn toch slim genoeg om een oplossing te vinden :P


    I like bad guys, but they have to be good to me! :3

    MorningDream schreef:
    Ik geef er wel om. Ik bedoel we moeten ons misschien een béétje aanpassen. Maar komop, al die heisa is echt niet nodig hoor. Mijn achter achter... kleinkinderen zijn toch slim genoeg om een oplossing te vinden :P

    Dacht je dat echt? Hoor jezelf bezig. Het kan je niets schelen. Je achter... kleinkinderen zijn ook maar mensen...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oneens, want je kinderen en kleinkinderen enzovoort moeten er ook mee leven :S


    Life's a journey, not a destination

    Eens..
    Geniet nu en vergeet later :)


    Sometimes the person you'd take a bullet for is the same person behind the trigger

    Dat is best ego eigenlijk vind ik... Maar ik heb mijn nagels nog dus ik denk er nauwelijks aan, maar ik gebruik gewoon weinig water, ga bijna altijd met de fiets, we hebben een superzuinige auto, mn zusje is heeeel erg streng vegetariër en als ik een dier kan helpen doe ik dat ^^


    When nothing goes right, go left <3

    Best wel, tenzij reïncarnatie bestaat, want anders zitten we een béétje in de problemen.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas