• © Copyright Dracy

    Topic 1: [url]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    [/url]

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."


    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 19:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    ''Sorry dat ik zo bezord ben'' zeg ik bot. ''Als je niet eerlijk tegen me wilt zijn bekijk je het maar'' ik draai me om, en ik kijk naar Amy hoe ze boent. at is er toch met haar?

    Kyle.

    "Zeker weten? Moeten we niet iets doen?" Ik kijk naar Aiden en dan weer naar Irial. "Want we zijn tenslotte vrienden." Glimlach ik [Nee Kyle vind Irial neit leuk...xD] En haal mijn hand van zijn schouder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    'Hoor je dat?' vraag ik aan Michael. 'Wie denkt ze wel dat ze is?' Vol ongeloof ga ik naast hem zitten en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Ik zie Aiden naar me kijken en ik knipoog naar hem. 'Kom wel goed' playback ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amy


    Ik kijk weer op en ik zie dat Aiden geconsentreerd naar me zit te kijken. ''Wat is er?'' vraag ik. ''Oh niks..ik..eh vroeg me af...waarom..eh je zo..boent'' vraagt hij. Ik schrok van die vraag, ik weet ook niet wat ii moet andwoorde. ''Eh..dat gaat je niks aan'' zeg ik gemeen. Daar had ik spijt van.

    Irial

    Aiden draait zich kwaad om en gunt me geen blik meer. Kyle vraagt of hij nog iets kan doen en ik schud mijn hoofd zonder iets te zeggen.
    Het is misschien maar beter dat Aiden niet tegen me praat, dan kan ik hem vergeten. Ik voel opnieuw een zweetbui aankomen en vraag aan de leerkracht of ik misschien even naar buiten mag. Dat mag en rustig sta ik op, met kleine pasjes loop ik het lokaal uit om in de gang alweer op adem te moeten komen. Wanneer ik weer verder kan, ga ik naar buiten en vlei me op een grasperkje neer.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 15:39 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aiden


    ''Sorry hoor'' zeg ik met een grijnsje, en ik kijk maar naar me tafel. Ik heb och niks beters te doen. Ik maak me wel zorgen om de ruzie. Al zij Donna dat het goed zou komen.

    Jessica.

    Ik plens wat water in mijn gezicht en kijk in de spiegel. Zal ik nog terug gaan? Nee, ik ga niet. ik pak mijn mobiel en sms Aiden. 'Ik kom niet meer naar de les ik ga op het plein zitten...' verzenden. ik loop naar buiten en kijk naar de lucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden


    Ik krijg een sms van Jessica: 'Ik kom niet meer naar de les ik ga op het plein zitten...' ik andwoord wat terug. 'okay je doet maar, ik zie je in de pauze' sms ik terug en ik ga verder met mijn werk.

    Kyle.

    Irial is weg gegaan, om even een luchtje te scheppen. ik loop terug naar mijn tafel en sla mijn boeken open.

    Jessica.

    Irial komt naar buiten lopen en gaat op een grasperkje zitten, ik sta op en loop naar hem toe en ga naast hem zitten.
    "Gaat het?" Vraag ik en kijk Irial aan. "Ik weet niet of je het hebt gevolgd, maar was ik te bot?" Vraag ik en kijk naarm ijn handen. "Alsjebliefd de waarheid." Zeg ik zachjtes.
    Mijn mobiel trilt. 'Okay je doet maar, zie je in de pauze.' Lees ik. 'oké, tot straks...' Sms ik en richt me weer op Irial...

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 15:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Okay mijn plek is schoon, nu kan ik beginnen'' zeg ik in mezelf. Ik boen mijn potlood en ik begin met het huiswerk alvast. Dan hoef ik dat thuis niet meer t edoen. En met een perfecte nette houding, maak ik mijn werk.

    Michael
    Engels is nou niet echt het meest boeiende vak vandaag dus concentreer ik me liever op football in de klas. Ik overleg wat met Brian en Donna. Ondertussen volg ik vanaf een afstandje alle Geeks, Aiden en dat Nieuwe meisje, vreemd type. Donna is aan het sms-en. Iets over Jessica en de Cheers. Waarschijnlijk weet straks iedereen het en is Jessica's reputatie tot onder het nul punt gedaald.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amy


    ik heb mijn werk als eerste af. Ik boen alles 1 voor 1 en stop het dan perfect op volgorde in mijn tas. Ik leg mijn been over de andere, en vouw mijnhanden i elkaar en ik kijk de klas rond.

    Irial

    "Ik heb er niet veel van gehoord," geef ik met schaamte toe "ik lag knock out op de grond."
    Ze kijkt me niet aan en plots merk ik hoe onzeker ze eigenlijk is.
    "Je moet doen wat jij wilt doen, niet wat een ander van je verwacht," zeg ik zacht "als Donna echt je vriendin is draait ze wel bij. Tussen jou en Aiden is het toch ook weer goed gekomen?"
    Ik moet slikken voor ik zijn naam kan uitspreken. Wat is er toch met me aan de hand?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ ik moet ff naar de wc tot zo ]

    Jessica.

    "Ja..." Zeg ik zachjtes ik pak mijn I-pod en speel een liedje af.






    I kkijk naar Irial. "ik weet gewoon neit wat ik nu moet doen..." En traan verlaat mijn ogen. "Eerst ben ik een btich, en dan heb ik vrienden. Maar als ik mezelf ben raak ik al mijn vrienden kwijt... Tenzij ze mijn neppe vrienden zijn..." zucht ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.