• © Copyright Dracy

    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=20
    Topic 4: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123309&page=last&message=175


    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat neit RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 21:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Jessica en Aiden kawmen naast me zitten. 'Gaat het een beetje' vroeg Jessica en keek me aan. Ik knikte met mijn hoodfd. Ik pakte mijn flesje water en dronk het in een keer leeg. Daarna borstelde ik even mijn haar. Kon ik niet tijdens Glee in mijn eentje naar de auditorium om te oefenen?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik voelde me niet echt op mijn gemak toen Kyle er ook bij kwam. Tenmiste zo heette hij volgens mij.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy


    Rustig, pak ik mijn broodjes die netjes ingewikkelt zijn in aluminium-folie, en in een boterhamzakje, ik pak mijn plastic handschoendjes, die doe ik aan en ik eet mijn perfect-gesneden broodje.

    Mohammed

    Iets van een uur later zit ik op mijn fiets. Met een blik die kan doden. Ik haat school nu echt. Seriously. Nu moet ik in een stomme debiele emotionele zielige zangclub. Ik vloek bijna alles bij elkaar als ik op school mijn fiets niet op slot krijg. Mopperend loop ik over het schoolplein. Op een veldje verderop zie ik Lilly en nog wat anderen zitten. Mijn blik blijft even bij haar hangen terwijl ik doorloop. Ineens knalt er iemand tegen me op. 'Kijk uit verdomme!' roep ik uit. Twee ogen kijken me angstig aan. 'Sorry hoor!' Ik begin binnensmonds te vloeken en loop door, zonder nog te reageren op enig ander iemand die voorbij loopt. Het enige wat me nog echt boeide was mijn grote haat tegenover de Glee-club waar ik per se bij moest.


    26 - 02 - '16

    Jessica.

    "Oké. Weetje je zingt echt super goed." Zeg ik en glimlach. Ik sta op sluit mijn i-pod aan op mijn boxjes en begin te dansen en zingen:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Jessica keek me naan. 'Oke je zingt echt super goed'zei ze met een glimlach en begon te zingen en te dansen. Ik keek naar haar toe. Dat zou ik nooit durven die lef had ik niet. Ik voelde me opgelaten omdat ik ze amper kende


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy


    Ik wil net mijn tweede broodje akken, als ik achter me gezang hoor, ik draai me om, en ik zi Jessica dansen en zingen. Ik wiebel en beetje mee op de maat.

    [Kunnen jullie proberen mijn personage een klein beetje bij het verhaal te betrekken? Ik heb het idee dat ik er buiten val.]

    Mohammed
    'Waarom ben je dan wel zo laat?' vraagt de conciërge voor, voor mijn idee, de derde keer. 'Ik had geen zin' mompel ik bijna onhoorbaar. 'Zin of geen zin, je blijft vandaag maar langer om de aula te vegen. Ga nu maar.' Ik loop het kantoortje uit. 'Fuck you!' mompel ik tegen de dichte deur. 'Verdomme' mompel ik tegen mijn lege cola blikje. En wederom knalt er weer iemand tegen mij op. Dit keer iemand van mijn leeftijd. Waarom moet dit mij altijd overkomen!


    26 - 02 - '16

    Kyle.

    ik zie dat Lylly zich ongemakelijk voelt nu ik erbij zit. "moet is weggaan ofzo?" Vraag ik iets botter dan gedacht. "Zo bedoelde ik het niet. Maar ik denk dat ik niet echt welkom ben hier..." Zeg ik er snel achteraan. Ik pak mijn mobiel en sms Irial. 'Hey Irial. Hoe is het? Ik zie je hier niet meer dus denk dat je thuis bent...' Ik verzend hem. ik sta op en loop een paar stapjes weg, eens kijken of ze reageren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ja maar het is pauze en het 6e uur hebben wij pas Glee-Club, en we zitten buiten]

    Lilly
    Ik hoorde een hoop gevloek en keek op. Nee Mohammed. Hij was toch van school geschorst. Bah hij was altijd zo irritant. Kyle keek me aan. Ik schudde nee. Maar lette er verder niet op. Ik beslot mijn vriendin in Engeland maar te smsen

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 20:23 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy



    Ik ben klaar met eten, en ik vouw netjes mijn, kleedje op en ik desinfecteer mijn handen dan sta ik voorzichtig op, en ik loop naar binnen.

    Jessica.

    Nadat ik ebn uitgezongen kijk ik hun aan. Ik ga weer zitten alsof er niks is gebeurd. Het halve schoolplein kijkt me aan. Ik glimlach, zo wil ik het!

    Kyle.

    No reaction. Ik loop weg. Ik ga alleen in een hoeke bij de muur zitten en luister muziek.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2011 - 20:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mohammed

    Uiteindelijk besluit ik toch maar naar buiten te gaan. Misschien kan ik bij die mensen op het grasveld gaan zitten, misschien kunnen zij mij opvrolijken. Ik loop naar buiten, smijt mijn blikje over iemands hoofd in de vuilnisbak en kijk naar het grasveld. Er staat iemand te dansen. Was dat de zo geheten Glee-club? Ik loop naar het grasveld toe en ga erbij staan. Gelijk krijg ik een paar blikken die alles behalve vriendelijk zijn. 'Ik ga al' mompel ik en ga ergens op een afstand zitten, terwijl ik nog steeds gefocust ben op het meisje dat niet gestopt is met dansen.


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Ik hoord ehet deuntje van een nieuw bericht. Ik glimlachte even omdat ze snel reageerde. Ik mis je ook erg. Stond er. Ik voelde de tranen in me opkomen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan