• Okeei, ik was gewoon even benieuwd hoe jullie gebruik maken van Q. Persoonlijk hop ik dus echt continu van profiel naar profiel, lees eigenlijk alleen SA's omdat ik te lui ben hele verhalen te volgen. En klik tussendoor steeds op 'actieve topics' om te kijken of er nog iets interessants bijgekomen is. En ja dan schrijf ik zelf dus ook nog wel wat(:

    Hoe is dat bij jullie :'D.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Pariah schreef:
    (...)
    Ik heb het oude Quizlet volgens mij nooit meegemaakt, dus leg eens even uit. :'D
    Ah well.. er zijn een paar mensen geband die volgens een paar irritant waren maar volgens andere (o.a. mij) het forum juist levendig hielden. En Quizlet was.. like een echte familie. Tenminste, er was een groep die gewoon heel close was met elkaar. Elke dag chatten, verhalen schrijven met elkaar, tinychat enzo. Maarja, de meeste van die 'groep' zit niet meer op Q. Like me, ik zit hier nog amper omdat ik het saai geworden vind hier imo (: En naja, ik mis dat gewoon. Als ik nu nog eens ff kom kijken op het forum zie ik alleen onzin topics waarvan ik denk.. is dat echt een topic waardig. Gewoon, random topics die nergens over gaan dafuxx.

    Dusja, die groep was heel hecht toen er hier een grote 'rel' was. Toen werden er een paar geband en werd mijn Bemiddelaar functie afgenomen. En vanaf toen zijn we een beetje uit elkaar gegroeit om het zo te zeggen x]
    mja, care. Lang geleden, ik herinner me het niet echt helder meer ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Heel veel op het forum, af en toe schrijven, quizen invullen en vrienden hun gastenboek onderspammen =D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    forum, actieve topics zelf een onzin topic maken weer forum thats all


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Ridder schreef:
    Forum, af en toe een hoofdstukje schrijven, forum, reageren op mijn gastenboek bericht, forum, forum, forum, nog een hoofdstukje schrijven, forum, forum, hoofdstukje lezen, forum, forum, even reager op pb, forum.

    Zo ziet het erbij ongeveer uit :Y)


    Same here:Y)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Castiel schreef:
    Een afwisseling zodat ik niet al te Tumblr verslaafd lijk:W
    En ik heb hier op Quizlet veel vriendinnen waar ik zo de contacten mee onderhoud(bloos)


    THIS^^


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    Ik klik op random namen, bekijk hun profielen, schrijf zelf soms wat, reageer wat op de fora en ik stuur soms wat gbtjes :3


    26 - 02 - '16

    Ridder schreef:
    Forum, af en toe een hoofdstukje schrijven, forum, reageren op mijn gastenboek bericht, forum, forum, forum, nog een hoofdstukje schrijven, forum, forum, hoofdstukje lezen, forum, forum, even reager op pb, forum.

    Zo ziet het erbij ongeveer uit :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hound schreef:
    (...)Ah well.. er zijn een paar mensen geband die volgens een paar irritant waren maar volgens andere (o.a. mij) het forum juist levendig hielden. En Quizlet was.. like een echte familie. Tenminste, er was een groep die gewoon heel close was met elkaar. Elke dag chatten, verhalen schrijven met elkaar, tinychat enzo. Maarja, de meeste van die 'groep' zit niet meer op Q. Like me, ik zit hier nog amper omdat ik het saai geworden vind hier imo (: En naja, ik mis dat gewoon. Als ik nu nog eens ff kom kijken op het forum zie ik alleen onzin topics waarvan ik denk.. is dat echt een topic waardig. Gewoon, random topics die nergens over gaan dafuxx.

    Dusja, die groep was heel hecht toen er hier een grote 'rel' was. Toen werden er een paar geband en werd mijn Bemiddelaar functie afgenomen. En vanaf toen zijn we een beetje uit elkaar gegroeit om het zo te zeggen x]
    mja, care. Lang geleden, ik herinner me het niet echt helder meer ofzo.


    Toen was 't inderdaad leuker, ja. Nu is er alleen nog maar gebitch, vooral op een paar personen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    nieuwe hoofdstukken lezen - forum - verhalen zoeken - als ik een leuke heb gevonden het verhaal lezen, vindt ik geen leuke forum - nieuwe hoofdstukken lezen - forum

    Ik mis het oude Quizlet ook ):

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 2:02 ]


    (Be)lieve in (you)rself