• © Copyright Dracy

    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=20

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    Topic 4: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123309&page=last&message=66#3091529

    Topic 6: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123447


    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."


    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 21:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jessica.

    "J-Je ouders? Ik neem aan dat die ook moeten eten." Ik lach een beetje als ik Irial zie worstelen met zijn spinazie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ongewild laat ik mijn bestek uit mijn handen kletteren als Jessica opnieuw spreekt. Ik hou mijn handen voor mijn ogen en schud even.
    "Mijn ouders zijn niet thuis," zeg ik zacht "bijna nooit."
    Ik buk me naast tafel om mijn bestek weer op te rapen, maar sta dan toch recht om het in de vaatwasser te steken. Ik neem een nieuw mes en vork uit de besteklade en ga terug zitten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.
    [BTW met al dat gescheld van flikker enzo bedoel ik niks, ik ben zelf Biseks so...]

    *Droom, Rememberings*
    "Hé jij, vuile flikker." "Laat mijn broertje met rust!" Victor loopt op de jongens af en spreekt ze hard aan. "Rot toch een end heen!" Ze duwen Victor weg. "Nu is het genoeg, je laat hem en mij met rust of anders." Victor krabbeld overein. "Anders wat?" Diegene die dat zij kijkt Victor aan. "Ander krijg je echt met mij te maken." Drijgt hij. "Kom maar op morgen, wij, vier uur in het park." Lacht de jongen en loopt met zijn vrienden weg.

    "Kyle, kyle word wakker." Ik herriner het me nog. "Kyle, we moeten je wat vertellen." Ik herrinner me het huielnde gezicht van mijn moeder nog. "Wat is er gebeurd mam?" Vroeg ik. "Je broer, Victor-" Ze stopte met praten. "Nee, mam..." Eigelijk wist ik meteen al wat er was... "Hij had teveel gedronken en is achter het stuur gekropen." Zie ik mijn vader nog in de deuropening staan. Diederick in zijn armen, huilend...

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 19:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jessica.

    "S-Sorry." Zeg ik zachtjes en neem een hap van de Spinazie. "Het is lekker eh..." Ik kijk naar de vrouw. "Gerta." Zegt ze. "Het is lekker Gerta." Glimlach ik. Ik zie hoe moeilijk Irial kijkt. "Sorry, nogmaals." Zeg ik tegen hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Nee, dat geeft niet," zeg ik zacht "daar kan jij niet aan doen."
    Gerta komt naast me staan en legt een hand op mijn schouder. Die vrouw is het beste dat ik me kan voorstellen bij een grootmoeder. Eindelijk heb ik wat spinazie op mijn vork die ik gretig in mond steek.
    "Het is inderdaad lekker," zeg ik met een glimlach.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Mag je ook zeg maar tijdelijke bijrollen maken, zoals in de echte Glee?]


    Happy Birthday my Potter!

    Jessica.

    "Zullen we na het eten naar jou kamer gaan?" Vraag ik waarna ik een hap van de aardappelpuree neem. "Gewoon om te praten en zingen enzo?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Glucio schreef:
    [Mag je ook zeg maar tijdelijke bijrollen maken, zoals in de echte Glee?]


    [ik vind het goed. :) Je mag ook een derde personage aanmaken hoor. :)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dracy schreef:
    (...)

    [ik vind het goed. :) Je mag ook een derde personage aanmaken hoor. :)]


    [Jeeej, dan krijgt Glee club nu zijn persoonlijke vijand :P)


    Happy Birthday my Potter!

    Irial

    "M-mijn kamer?" Ik schud mijn hoofd "Geen meisjes op mijn kamer, dat is de enige regel die mijn ouders me opgelegd hebben en daar hou ik me ook aan. We kunnen terug naar de muziek kamer, of naar de bibliotheek," stel ik voor.
    Dat is het enige waarin ik mijn ouders snap, na wat er gebeurd is.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    "Geen meisjes op je kamer. Oké. De Bobliotheek lijkt me wel leuk." Ik schrok even toen ik dat zei. "Sorry, ik hou van lezen." Glimlach ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Echt?" vraag ik verbaasd. Jessica lijkt me helemaal niet het soort meisje dat zich in een boek kan verdiepen. Al snel schaam ik me om mijn vooroordeel en vraag
    "Wat lees je zoal?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    "Ja echt." Zeg ik en glimlach. "Ik lees graag, Romans, maar ook Thrillers. Fantasy vind ik ook wel leuk. Maar boeken over verschillende culturen en landen lees ik ook wel graag." Zeg ik en kijk naar Irial, die me verbaasd aankijkt. Ik lach even. "Maar, ik lees niet heel vaak, jammergenoeg." DAt laatste zei ik iets zachter.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Je mag altijd een boek van me lenen," bied ik aan.
    Ik heb er alleen geen idee van of ik boeken heb die haar zullen bevallen. Zelf lees ik namelijk veel liever historische boeken, over oorlogen en vreemde culturen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    "Bedankt." Ik slik mijn hap eten door. "Ik ben vol. Is dat erg?" Ik kijk naar mijn bord die nog bijna halfvol is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.