• © Copyright Dracy

    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123041&page=20
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123092&page=20

    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123121

    Topic 4: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123309&page=last&message=66#3091529

    Topic 6: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123447


    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."


    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters/Wil je solliciteren? Klik dee link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=123012&page=last&message=66#3079048
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 21:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    "Ik ben vol. Is dat erg?" hoor ik Jess plots zeggen.
    Ik kijk naar haar bord en zie dat het nog half vol ligt. Ik trek mijn wenkbrauw op en kijk haar aan. Ik laat mijn tong even over mijn ringetje gaan en zeg dan
    "Je probeert toch niet op je lijn te letten hé?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    "N-Nee, natuurlijk niet." Ik schud hevig mijn hoofd, maar besef dat dat juist opvalt, meteen stop ik. "Geloof me, echt niet." Probeer ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle.

    Ik word wakker gemaakt voor eten, ik krijg een bord op mijn schoot gezet. "Bedankt." Zeg ik en glimlach flauwtjes.
    Ik neem een paar happen maar veel trek heb ik niet. Ik denk na over mijn droom, en ik begin weer te huilen.
    "Alles goed?" Een zuster die net langs kwam lopen komt de kamer in. "J-Ja het gaat goed, ik dacht alleen even- Mijn hand doet zeer." Zeg ik snel. "Ik pak asprines." De zuster loopt weg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ze lijkt overdreven te reageren en ik geloof het niet echt.
    Ik kijk haar aan en staar haar diep in de ogen.
    "Zeg dat nu nog een keer," zeg ik zonder mijn blik af te wenden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    Ik pak mijn mobiel en twijfel even. Het opgevouwen briefje met het nummer van Irial ligt aanlokkend op mijn nachtkastje. Ik pak het brief en tik het nummer snel in.
    Hoe is het met Kyle? En met jou?
    Schrijf ik snel en ik druk op verzenden. 'Wie was dat?' vraagt Michael nieuwgierig. 'Niemand in het bijzonder.' antwoord ik snel en aangevallen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jessica.

    "Ik denk niet aan-" Ik slik en probeer het nogmaals. "Ik doe niet- Oké... Ik wil dun zijn oké, ik voel mezelf dik..." Zeg ik en kijk naar beneden.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 20:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik neem haar bij haar hand en trek haar mee naar mijn moeder's kamer waar een lange spiegel staat. Ik stel haar voor de spiegel en ga achter haar staan.
    Zonder iets te zeggen wijs ik naar haar sleutelbeen dat veel te duidelijk zichtbaar is. Voorzichtig doe ik haar T-shirt omhoog en laat mijn vinger over haar ribben glijden, je kan ze ook meer zien dan nodig is. Ik laat haar t-shirt weer naar beneden zakken en duw haar broek een heel klein stukje naar beneden zodat ze haar heupbeenderen kan zien. Ik duw er zacht op.
    "Jij bent niet dik, Jess," fluister ik in haar "als het aan mij lag mocht er een kilo of vijf bij."
    Dan krijg ik een sms, maar besluit nog even te wachten op de reactie van Jessica.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    Irial bekijkt me enzo. "Jij bent niet dik, Jess," Zegt hij. "als het aan mij lag mocht er een kilo of vijf bij." Ik kijk hem aan. "Nee, er moet juist nog 5 kilo vanaf, Irial. Ik wil mijn doel behalen." Zeg ik naar mezelfkijkend in de spiegel, ik trek mijn truitje zelf even omhoog.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Chagerijnig gooi ik mij mobiel in een hoekje van mijn kamer. Er zuurige smaak komt mijn mond binnen dringen. Zo snel als ik kan ren ik naar mijn badkamer en ga op mijn knieën voor de wc zitten. Michael rent achter me aan en houdt mijn haar vast. 'Als het zo nog 8 maanden moet dan weet ik het niet meer' zeg ik boos. Michael haalt zijn schouders op. Hij kan hier niet zo veel mee. 'Mijn ouders vonden het niet zo geweldig als de jouwe.' zegt hij. 'Als de baby er is moet ik het huis uit van mijn moeder.' Er rollen tranen over zijn wangen. Ik omhels hem. 'Ze draait wel bij' fluister ik in zijn oor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Ik blijf achter haar staan wanneer ze spreekt. Deze keer trekt ze zelf haar truitje omhoog.
    Ik leg mijn hand op haar zij en wil een lovehandle vastgrijpen maar heb alleen een heel klein stukje tussen mijn vingers.
    "Kijk dan," zeg ik terwijl ik haar in de spiegel aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    Ik kijk zwijgend in de spiegel. "Toch zit het er." Zeg ik daarna en sluit mijn ogen en buig mijn hoofd schuin naar beneden. "VOlgens mij kreeg je een smsje." Zeg ik nogsteeds met gesloten ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik blijf haar aankijken tot ze haar ogen sluit.
    "Volgens mij kreeg je een smsje," zegt ze dan.
    Ik haal mijn mobiel uit mijn broekzak, maar voor ik het lees zeg ik nog
    "Niemand verwacht dat je perfect bent, Jess. Geniet van het leven want je krijgt er maar één."
    Ik druk een kusje op haar wang en neem een beetje afstand. Dan kijk ik van wie het smsje komt. Donna.
    "Kyle mocht daarnet naar een gewone kamer, zijn vader is op bezoek gekomen en ik was van plan hem straks nog een sms te sturen. Met mij is alles goed. Gefeliciteerd met de baby." stuur ik terug.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    Via de spiegel kijk ik nu naar Irial. Ik denk na wat hij zij, dan kijk ik weer naar mezelf ik vind mezelf echt dik. Dar kijk ik weer naar Irial, via de spiegel... "Wie was het?" Vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 21:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    In de hoek van mijn kamer hoor ik mijn mobiel trillen. Zuchtend sta ik op om hem te pakken. Ik open Irial's smsje:
    "Kyle mocht daarnet naar een gewone kamer, zijn vader is op bezoek gekomen en ik was van plan hem straks nog een sms te sturen. Met mij is alles goed. Gefeliciteerd met de baby." staat erin. Ik lach. Gefeliciteerd, inderdaad.
    Dank je, geniet nog maar even want zoals ik al zei. Over een paar weken ben ik een koe ;-) schrijf ik terug en ik stop mijn mobiel onder mijn kussen. Michael ligt op mijn bed te slapen. Ik ga tegen zijn warme lichaam aanliggen en ik nestel me in zijn armen. Langzaam voel ik mijn ogen dicht vallen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Ik kijk Jess niet aan omdat ik merk dat ze zichzelf weer staat af te breken.
    "Het is Donna," antwoord ik terwijl ik een nieuw smsje binnenkrijg.
    "Heb ik altijd al mooie diertjes gevonden ;p." stuur ik terug.
    Ik steek mijn mobiel weer in mijn zak en neem Jessica's hand vast waarop ik haar naar de bibliotheek meetrek.
    "Kies maar uit," zeg ik terwijl ik naar de wand vol boeken wijs.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.