• Duitsland 1942: Een jaartal dat de geschiedenis in zal gaan als een storm van gebeurtenissen. Met de Tweede Wereldoorlog in volle gang aan de oppervlakte, heeft niemand oog voor een andere soort oorlog die zich tussen de vechtende soldaten en lijdende mensen plaatsvindt: een duistere oorlog tussen vampiers. In een voor hen zeer gunstige tijd waar het mensenbloed vloeit als nooit tevoren, besluiten de eeuwenoude Europese aristocratische vampierleiders Caellum en Alchar hun clans te versterken en de vampieroorlog nieuw leven in te blazen, buiten het oog van de rumoerige maatschappij. Hun doel: de andere clan vernietigen en de machtigste groep vampiers worden die de onderwereld ooit heeft gekend. Hun middelen: kracht en aantallen. Het ultieme wapen waar de twee leiders op azen: Een eeuwenoude verloren ketting die de drager ervan onmenselijke kracht geeft. In ruil voor het recht van het dragen ervan, wordt de ziel aan de duivel verkocht.
    In ruil voor het participeren in een clan wordt de vampier bescherming en rijkdom beloofd.
    Er is geen ruimte voor Einzelgängers, vampiers die zich bewust afzijdig houden van de oorlog. De vampierclans kennen een zero tolerancebeleid en zullen deze vampiers als ze eenmaal zijn opgespoord, overhalen om zich bij hen aan te sluiten of te vernietigen.

    Maar wat zal er met hun plannen gebeuren als de vampiers onvoorzichtig worden door het vloeiende mensenbloed en hun ras zo blootstellen, tegen wil en dank? Zal de oorlog veranderen in een oorlog die niet alleen gericht is tegen de mensheid, maar ook tegen de wezens van de onderwereld zelf? Of zullen enkele menselijke opportunisten hun slag slaan en proberen de Einzelgängers over te halen deel uit te maken van de menselijke oorlog en hen zo van een onbeperkte voorraad bloed kunnen voorzien en beter nog; misschien zelfs macht in de wereld van de mensen.
    En mag men er wel zo zeker vanuit gaan dat de ketting die onmetelijke kracht schenkt, wel in handen van een vampier terechtkomt?

    Don’t look at the future, don’t look at the past. Our time has come, right here and right now. We will fight for our right and seize power!

    Tiny reminders.

    • Vampiers zijn niet te doden met loden kogels, alleen met zilveren kogels en wapens en daglicht.
    • Vampiers kunnen zich niet voortplanten met mensen. Ja, seks hebben kan wel.
    • Vampiers kunnen een beperkte tijd zonder bloed. Langer als mensen zonder voedsel kunnen, maar afhankelijk van hun lichamelijke inspanningen op regelmatige basis.
    • Kledij beschermt vampiers tegen daglicht. Blote lichaamsdelen zijn er erg vatbaar voor.

    Houd er alsjeblieft rekening mee dat het verhaal zich afspeelt in Duitsland en niet aan één van de twee fronten. Dit is bewust gedaan om andere rollen in landen waarmee Duitsland in oorlog is ook een kans te geven mee te doen als spion, militair oid om het machtscentrum aan te vallen/infiltreren, en tevens Duitse burgers een rol te laten spelen, in case people don’t want to participate as a military.

    Raadpleeg de story voor een beeld van de tijdsgeest.


    R
    ollen [Mens].

    Mogelijke suggesties: Soldaat in opleiding van de Wehrmacht/SS, lid van de Hitlerjugend (voor jongens) Bund Deutscher Mädel (voor meisjes), één van de nazi partijleiders (bijv. Adolf Hitler), generaal/officier, burger, verzetslid, onderduiker, spion.

    Emily Jessica Grace (20) - Spion. By Clubbed.
    Lise Jager (20) - Burger. By Humble.
    Adrian Duncan Ross (23) - Amerikaanse soldaat. By Vluuv.
    Elisabeth Jones (21) - Mens. By Endure.

    Rollen [Vampier].
    Mogelijke suggesties: Eén van de twee clanleiders, clanleden, einzelgängers, vrouw van één van de twee clanleden, verrader binnen de clan.

    Fjodor Iljitsj Nazarov (24/108) - Einzelgänger/RA soldier. By Shogun.
    Dawn Franklin (20/112) - Spion/clanlid. By RainbowDay.
    Jena Berkhoff (19/20) - Einzelgänger. By JaiRy - Afwezig.
    Sarah Louise Wagner (7) - Clanlid. By Proprius.
    Vidic Zeitlin (26/334) - Kapitein clan Alchar. By Sid.
    Pandora (25/478) - Vrouw Alchar. By Vluuv.
    Alchar Zaryn (30/610) - Clanleider. By Shogun.
    Lirit Isolde Hildegard (20/606) - Einzelgänger/verrader. By Statler.


    Tiny reminders voor het spelen. Mist hier nog een goeie regel, meld het :]. Het is vakantie, dus ik kan best een dingetje of twee over het hoofd hebben gezien. Normaal ook, daar niet van.
    - Gelieve geen drieregelposts. Als je geen inspiratie hebt, voel je vrij om, om hulp te roepen of wacht tot de inspiratie weer vloeit.
    - Geen personages doden zonder toestemming van de speler. Ernstig verwonden, verminken, verkrachten, martelen en beroven mag wel. War, y’know.
    - Dit is een RPG die zich afspeelt in de geschiedenis, for fun dus en geen geschiedenistoets die je moet leren. Je wordt niet tegen de muur gezet als je wat tijdsfouten maakt.
    - Geen beslissingen voor andermans personages maken en perfect players maken.
    - Gelieve pas joinen als je ook daadwerkelijk van plan bent te gaan posten!



    Last, but not least: Viel Spaß!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 16:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Sarah Louise Wagner - Clanlid dus vampier


    Ik rol met mijn ogen. Iederen, elke vampier die ik tegen kwam zei het zelfde. ‘Is zij niet wat te jong om een vampier te zijn?’ Kon ik er iets aan doen? En trouwens 7 jaar was toch niet zó jong? Ik kijk op naar de vrouwen, ze waren allebei behoorlijk knap. 'Wat doen jullie hier?' Vraag ik met een wat hoger stemmetje dan normaal. Ik schraap mijn keel. Dat was niet de bedoeling.

    Yep Nynk, da's goed!


    No growth of the heart is ever a waste

    Dawn Franklin- Spion/clanlid
    'Wat doen jullie hier?' vroeg het kleine meisje. Ik antwoordde daar snel op.
    'Informatie wisselen daarna nog een paar vermoorden.' Zei ik als of het de normaalste zaak van de zaak was. Ik vond nog steeds dat ze te jong was. Ze was jong word geestelijk en lichamelijk niet ouder. 'Meid, je snap toch wel dat iedereen je te jong vind? Je wordt geestelijk niet ouder en je blijft dus kinderachtig vertonen. Hoe jonger ze zijn hoe sneller fouten ze maken. 1 fout en ze worden uit de weggeruimd.'Zei ik Kil. 'Hoelang ben je al een vampier?' Vroeg ik


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jena Berkhoff - Einzelgänger

    Ik zag dat ze rolde met haar ogen, blijkbaar was ze bekend met de vraag die de vrouw had gesteld en die ik alleen gedacht had. ‘Wat doen jullie hier?’ vroeg ze nogmaals, dit keer met een wat hoger stemmetje dan normaal en waarna ze haar keel schraapte. ‘Zoals ik al zei, ik ben altijd alleen en liep hier gewoon wat rond,’ antwoorde ik en haalde even mijn schouder op, ik hoefde er niet bij te melden dat ik me net verzadigd had aan een sappig soldaatje. De vrouw langs me antwoorde met een toon alsof het de normaalste zaak van de wereld was. ‘Informatie wisselen daarna nog een paar vermoorden.’ Met gefronste wenkbrauwen keek ik haar aan, begreep niet helemaal wat ze bedoelde maar ergens boeide me dat ook niet echt. 'Meid, je snap toch wel dat iedereen je te jong vind? Je wordt geestelijk niet ouder en je blijft dus kinderachtig vertonen. Hoe jonger ze zijn hoe sneller fouten ze maken. 1 fout en ze worden uit de weggeruimd,’ zei de vrouw op een kille toon tegen haar. ‘Hoelang ben je al een vampier?’ vroeg ze daarna, het was een vraag waar ik stiekem ook wel benieuwd naar was maar toch vond ik haar reactie daarvoor wel wat grof in de mond. ‘Je moet niet direct conclusies gaan trekken omdat ze zo jong is, misschien weet ze wel meer dan jij weet,’ reageerde ik voordat het kleine meisje kon antwoorden.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 23:00 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sarah Louise Wagner - Clanlid dus vampier

    'Meid, je snap toch wel dat iedereen je te jong vind? Je wordt geestelijk niet ouder en je blijft dus kinderachtig vertonen. Hoe jonger ze zijn hoe sneller fouten ze maken. 1 fout en ze worden uit de weggeruimd.' Ik had nu besloten dat ik haar niet aardig vond. 'Hoelang ben je al een vampier?' Ik kijk haar uitdagend aan. 'Een jaar, hoezo?' Ik wist dat een jaar niet lang was maar wat gaf haar het recht zo te doen?

    Dawn Franklin
    'Daarom zei ik ook de meeste.' verbeterde ik. Het meisje gaf antwoord. geven omdat het andere vrouw had gehand word. 'In de jaren dat ik in een clan zit hebben we in totaal 23 jonger dan 12 gehad. 20 daarvan hebben het nog geen jaar volgehouden. De andere 3 leven denk ik nog. ' Zei ik minder kil en meet een beetje zielig heid in mijn stem. 'Degene die ook dood moest kende ik zelf als de dochter van een oude vriendin.' 1 van de weinige dingen die niet over mij heen gingen. 'Geloof me weinig overleven een jaar op jouw leeftijd.' Zei wat blijer , omdat ik wist dat deze niet weg hoefde. Minstens omdat ze een jaar overleefd had.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 23:10 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ~Brigitta Gretel Schröder, 16 - Lid Hitlerjugend, vampier.

    Het was een erg zachte dag geweest en een meisje vlocht mijn haren in twee uizonderlijk lange, blonde vlechten. Ik kende haar vaag als Harriëtta, blonde krullen sierden haar smalle, hartvormige gezichtje dat werd getekend door twee helblauwe poppenogen. Haar onderlip was iets voller dan haar bovenlip en ze had een klein litteken onder haar oog. "Kun je invlechten?" vroeg ik koeltjes en ze liet het los. Ze zuchtte zachtjes en ik voelde haar warme, menselijke en goed doorbloedde vingertoppen tegen mijn hoofdhuid.
    'Ja, dat kan ik. Moet het echt?' zei ze en begon in te vlechten. Mijn haren waren lang en blond, tot onder aan mijn middel. Niet moeilijk in te vlechten, maar Harriëtta had er geen zin in. 'Oké dan, maar alleen omdat ik je aardig vind.'
    Harriëtta was een typische pottenmeid, had ik in de gaten. Ze was iets steviger gebouwd dan de anderen en keen net iets te lang door als we ons omkleedden om te gaan zwemmen.
    'Laat die vlechten maar zitten,' zei ik en trok me los. Ik gaf haar een knipoog en pakte haar hand. 'Kom, we gaan een eindje wandelen,' zei ik en liep met haar het bos in. Het was duidelijk dat ze bloosde, haar hartslag steeg en haar vingertoppen voelden steeds warmer tegen mijn koude huid. Toen we ongeveer zevenenhalve kilometer van het kamp verwijderd waren, keek ik haar aan. Ik probeerde met mijn ogen een weg door de hare te boren en streek haar haren aan de kant. Arme pottenmeid Harriëtta begon steeds sneller te ademen toen ik haar hals likte. Ik keek omhoog en beet haar zo hard als ik kon. 'Heil mein Führer.'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    You're a natural talent, Nynkje!<3

    Pfoeh, ik ben zo blij dat ik Duits heb gekozen ipv Frans nu.(': Ben benieuwd hoelang we 't volhouden.:Y)

    Lise Jager
    Toen hij zijn koevoet weggooide, kon ik een beetje beter ademhalen. Een heel klein beetje, want hij zou me alsnog gemakkelijk kunnen vermoorden, waarschijnlijk.
    Zijn Duits is niet zo goed, er klinkt een duidelijk accent maar ik kan het niet thuisbrengen. Ik geloof wel uit het oosten van Europa. Polen? Rusland?
    "Geen angst", denk ik spottend, hij heeft makkelijk praten. Ik word er zo'n beetje paranoïde van wanneer hij om me heen draait, ik durf me totaal niet te verroeren en dat geeft een vreselijk, machteloos gevoel. Heel even denk ik erover na om mijn trots, of althans, dat beetje wat ik nog heb, weg te gooien en mezelf op de knieën te werpen om hem te smeken mij te laten gaan.
    Gelukkig waait die gedachte snel weer over.
    Pas als hij achter begint te praten durf ik me om te draaien en kijk hem even geschokt aan, wat gaat hij doen? Als ik hem omver zou duwen en zo snel als ik zou kunnen weg zou rennen, hoe ver zou ik komen? Wie weet haal ik het tot aan Gabriele en twee tegen een moeten we wel kunnen winnen, denk ik.
    'Ich suche etwas zu essen. Mein Haus ist kaput. Alles kaput.' Awh, dat is ook wel weer zie- Nee, dat is niet zielig, maar iets eten kan ik hem wel geven, wie weet is hij dan eerder weg.
    'Also, ich habe essen für dich,' ik probeer mijn Duits zo simpel mogelijk voor hem te houden en wijs naar de planken. 'Auf dem Schrank.' Ik heb geen idee of het nu de bedoeling is dat hij het gaat halen, of dat ik dat moet doen. Om hem wijs te maken dat ik niet heel bang voor hem ben -Keine Angst, zei hij-, besluit ik het te pakken. Vervolgens loop ik naar hem toe, maar blijf alsnog op een flinke afstand staan en steek mijn armen uit. In de linkerhand houd ik een flink stuk brood vast, in de andere kaas.
    'Brot und Käse, gut? Darf ich jetzt gehen, bitte?' Vraag ik, waarna ik mezelf meteen vervloek vanwege de smekende ondertoon die ik zo goed wilde verbergen.


    everything, in time

    Sarah Louise Wagner - Clanlid dus vampier

    Ze scoorde al wat pluspunten met haar woorden. Ze raakte me echt. 'Geloof me weinig overleven een jaar op jouw leeftijd.' Ik wist dat ze gelijk had. Ik was in mijn korte tweede leven geen vampieren van mijn eigen leeeftijd tegen gekomen. Het was jammer maar hierdoor was ik wel gewend alleen of eenzaam te zijn.

    Dawn Franklin
    Ik wist dat veel mensen of vampiers van hun leeftijd eenzaam waren. Ik heb het met mijn eigen ogen gezien. Ik hoorde in de verte iemand aan horen rennen. het was zo te horen een stuk of tien soldaten met wapens . Wapens die ook voor ons dodelijk zijn. Blijkbaar hadden niet iedereen het door. Toen ik er 1 zag gleed het mesje uit mijn mouw en gooide ik richting 1. het raakte een man van 40 in zijn nek. 'We moeten hier weg.' Zei ik snel.

    Ff wat spanning hier in stoppen.;D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Sarah Louise Wagner - Clanlid dus vampier

    'We moeten hier weg.' Siste de vrouw. Ze had net een mesje naar een van de soldaten gegooit. Ik had ze niet aanhoren komen. Ze riepen dingen in het duits maar ik wist de betekenis er niet van. Ik zette het op een lopen. Met beide vrouwen achter me rende we het bos in opzoek naar veiligheid.

    Jena Berkhoff - Einzelgänger

    Ik luisterde half naar het korte verhaal wat de vrouw tegen de kleine meid vertelde terwijl ik weer oplettend om me heen keek. Het scheelde dus, ze was al langer dan een jaar vampier dus geen gevaar meer voor zichzelf of andere. Plotseling klonken er in de verte voetstappen, ik herkende ze direct en spande direct mijn lijf. ‘We moeten hier weg,’ zei de vrouw nadat ze een mesje richting een man had gewerpt. ‘Shitzooi,’ mompelde ik en trok een sprintje achter de kleine aan en richting het bos. Eenmaal daar aangekomen hield ik mijn blik op de rennende soldaten gericht en hoopte dat ze niet gezien hadden welke kant we op gerend waren.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @ Progeny: en anders switchen we wel over op Nederlands ;]. Dan ga ik Fjodor wel gewoon crappy Nederlands laten praten, dat als Duits moet dienen ;o.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind 't allemaal prima hoor. (:
    Dan wordt Duits het nieuwe Nederlands.
    Onee, andersom lol. (': Gosh, ik heb wat met dingen omdraaien.
    Doe maar wat jij wilt!


    everything, in time

    Dawn Franklin
    Terwijl ik aan het rennen was haalde ik nog wat messen uit mijn tas. Ik was altijd voorbereid. Maar ik lette niet echt op en struikelde keihard met mijn hoofd tegen een steen. Zo erg dat ik een wond kreeg.Een mens werd het waarschijnlijk de dood.Ik schreeuwde dat hun moeten door rennen. Ze zochten voor mij en niet voor hun. Ik had iemand vermoord die in een hoge rang zat.
    terwijl hun weg rende ging ik een spelletje met een spelen.

    Ik deed niks en binnen een paar seconden was ik omsingeld. Een andere man van een hoge rang stapte naar voren. 'Mevrouw. Was niet erg slim om een moord te plegen op een hele belangrijke man.'
    'Hoe wist u dat ik het was?' Vroeg ik Kil.
    'Simpel, hij schreef een brief en u naam stond erin en u rende weg en vermoorde net nog 1.' Ik telde de mensen. Stuk of tien . Moest een eitje zijn. '1 ding met u vergeten...'
    Hij keek me ongelovig aan en ik schopte 1 van de soldaten in de kruis. Hij viel snel op de grond en kogels vlogen in de rond. Je kon zo merken dat ze ongetraind waren , want ze waren makkelijk te ontwijken. Met 1 simpel mes waren ze zo neer. De man met de hoge rang hielt ik beet en beet in zijn nek en liet hem vallen op de grond. Ik zag de brief in zijn zakken zitten en pakte hem eruit. Ik stopte hem in mijn zak. Daar ging zijn bewijs.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2011 - 23:37 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor