• Duitsland 1942: Een jaartal dat de geschiedenis in zal gaan als een storm van gebeurtenissen. Met de Tweede Wereldoorlog in volle gang aan de oppervlakte, heeft niemand oog voor een andere soort oorlog die zich tussen de vechtende soldaten en lijdende mensen plaatsvindt: een duistere oorlog tussen vampiers. In een voor hen zeer gunstige tijd waar het mensenbloed vloeit als nooit tevoren, besluiten de eeuwenoude Europese aristocratische vampierleiders Caellum en Alchar hun clans te versterken en de vampieroorlog nieuw leven in te blazen, buiten het oog van de rumoerige maatschappij. Hun doel: de andere clan vernietigen en de machtigste groep vampiers worden die de onderwereld ooit heeft gekend. Hun middelen: kracht en aantallen. Het ultieme wapen waar de twee leiders op azen: Een eeuwenoude verloren ketting die de drager ervan onmenselijke kracht geeft. In ruil voor het recht van het dragen ervan, wordt de ziel aan de duivel verkocht.
    In ruil voor het participeren in een clan wordt de vampier bescherming en rijkdom beloofd.
    Er is geen ruimte voor Einzelgängers, vampiers die zich bewust afzijdig houden van de oorlog. De vampierclans kennen een zero tolerancebeleid en zullen deze vampiers als ze eenmaal zijn opgespoord, overhalen om zich bij hen aan te sluiten of te vernietigen.

    Maar wat zal er met hun plannen gebeuren als de vampiers onvoorzichtig worden door het vloeiende mensenbloed en hun ras zo blootstellen, tegen wil en dank? Zal de oorlog veranderen in een oorlog die niet alleen gericht is tegen de mensheid, maar ook tegen de wezens van de onderwereld zelf? Of zullen enkele menselijke opportunisten hun slag slaan en proberen de Einzelgängers over te halen deel uit te maken van de menselijke oorlog en hen zo van een onbeperkte voorraad bloed kunnen voorzien en beter nog; misschien zelfs macht in de wereld van de mensen.
    En mag men er wel zo zeker vanuit gaan dat de ketting die onmetelijke kracht schenkt, wel in handen van een vampier terechtkomt?

    Don’t look at the future, don’t look at the past. Our time has come, right here and right now. We will fight for our right and seize power!

    Tiny reminders.

    • Vampiers zijn niet te doden met loden kogels, alleen met zilveren kogels en wapens en daglicht.
    • Vampiers kunnen zich niet voortplanten met mensen. Ja, seks hebben kan wel.
    • Vampiers kunnen een beperkte tijd zonder bloed. Langer als mensen zonder voedsel kunnen, maar afhankelijk van hun lichamelijke inspanningen op regelmatige basis.
    • Kledij beschermt vampiers tegen daglicht. Blote lichaamsdelen zijn er erg vatbaar voor.

    Houd er alsjeblieft rekening mee dat het verhaal zich afspeelt in Duitsland en niet aan één van de twee fronten. Dit is bewust gedaan om andere rollen in landen waarmee Duitsland in oorlog is ook een kans te geven mee te doen als spion, militair oid om het machtscentrum aan te vallen/infiltreren, en tevens Duitse burgers een rol te laten spelen, in case people don’t want to participate as a military.

    Raadpleeg de story voor een beeld van de tijdsgeest.


    R
    ollen [Mens].

    Mogelijke suggesties: Soldaat in opleiding van de Wehrmacht/SS, lid van de Hitlerjugend (voor jongens) Bund Deutscher Mädel (voor meisjes), één van de nazi partijleiders (bijv. Adolf Hitler), generaal/officier, burger, verzetslid, onderduiker, spion.

    Emily Jessica Grace (20) - Spion. By Clubbed.
    Lise Jager (20) - Burger. By Humble.
    Adrian Duncan Ross (23) - Amerikaanse soldaat. By Vluuv.
    Elisabeth Jones (21) - Mens. By Endure.

    Rollen [Vampier].
    Mogelijke suggesties: Eén van de twee clanleiders, clanleden, einzelgängers, vrouw van één van de twee clanleden, verrader binnen de clan.

    Fjodor Iljitsj Nazarov (24/108) - Einzelgänger/RA soldier. By Shogun.
    Dawn Franklin (20/112) - Spion/clanlid. By RainbowDay.
    Jena Berkhoff (19/20) - Einzelgänger. By JaiRy - Afwezig.
    Sarah Louise Wagner (7) - Clanlid. By Proprius.
    Vidic Zeitlin (26/334) - Kapitein clan Alchar. By Sid.
    Pandora (25/478) - Vrouw Alchar. By Vluuv.
    Alchar Zaryn (30/610) - Clanleider. By Shogun.
    Lirit Isolde Hildegard (20/606) - Einzelgänger/verrader. By Statler.


    Tiny reminders voor het spelen. Mist hier nog een goeie regel, meld het :]. Het is vakantie, dus ik kan best een dingetje of twee over het hoofd hebben gezien. Normaal ook, daar niet van.
    - Gelieve geen drieregelposts. Als je geen inspiratie hebt, voel je vrij om, om hulp te roepen of wacht tot de inspiratie weer vloeit.
    - Geen personages doden zonder toestemming van de speler. Ernstig verwonden, verminken, verkrachten, martelen en beroven mag wel. War, y’know.
    - Dit is een RPG die zich afspeelt in de geschiedenis, for fun dus en geen geschiedenistoets die je moet leren. Je wordt niet tegen de muur gezet als je wat tijdsfouten maakt.
    - Geen beslissingen voor andermans personages maken en perfect players maken.
    - Gelieve pas joinen als je ook daadwerkelijk van plan bent te gaan posten!



    Last, but not least: Viel Spaß!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 16:45 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nou je moet niet op jezelf beginnen, maar als je ineens bijvoorbeeld eh eh eh, in mijn huis bent of zo. Is dat ook raar.(cat)
    Je kunt wel ergens naartoe schrijven? ^^


    everything, in time

    Fjodor - Einzelgänger/soldaat RA.

    Ik heb in geen tijden zo goed geslapen, ook al was het dan in een berg hooi in een koude schuur. Beter dan de loopgraven in Stalingrad, daar krijgt een mens geen slaap door het continue vuur.
    Honger heb ik niet. Vampiers hebben vrijwel nooit honger. Om die reden gaf ik mijn eten vaak weg aan de mensen die het meer nodig hadden dan ik. Tot het op begon te vallen.
    Ineens gaat de deur open. Het is Lise.
    'Guten Morgen,' hoor ik haar zeggen. Ze heeft een fles wijn in handen en is goed gehumeurd. Ergens heb ik bewondering voor deze Duitser. Ze heeft nog steeds de Gestapo of SS niet gecontacteerd en riskeert executie door me onder te brengen. Ongelofelijk, en dat met het vooruitzicht leeggezogen te worden. Ach, bewijst maar dat de goeien de wereld nog niet uit zijn.
    Mijn blik glijdt van de fles wijn naar haar hals.
    'Eh, du hast etwas eh..' Ze aait langs haar mondhoek. Ik doe hetzelfde en tot mijn verbijstering kleeft er een druppel bloed aan mijn mondhoek. Even, heel even sperren mijn ogen zich open. Ben ik zo onvoorzichtig geweest? Mijn blik glijdt kort naar mijn uniform, maar dat is schoon. 'Gibt's nichts,' zeg ik zo kalm mogelijk. Ik aarzel om haar om kleding te vragen, omdat ze dan zal vragen waarom ik van mijn huidige kleding af moet. Het ziet er hoe dan ook uit als een uniform, maar wellicht kan ik op haar sympathie rekenen als Pool zijnde. Tot nu toe komt Ilja redelijk geloofwaardig over. Ik zal het er toch op wagen.
    'Haben Sie Kleidung? Für männer? Diese Kleidung, nicht gut. Gestapo.. oder SS, misch schiessen.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Lirit Isolde Hildegard (20/606) - Einzelgänger/verrader.

    Terwijl ik me uitrek, protesteren mijn gewrichten hevig tegen en dat laten ze horen ook. Het gekraak verspreidt zich tussen de bomen door, maar komt tenslotte tot stilstand tegen een boom. Geschrokken kijk ik om me heen, mezelf afvragend of niemand 't heeft gehoord. Het bos heeft zijn charme wel verloren en dus besluit ik richting de bewoonde wereld te reizen. Nog zo'n nacht overleef ik niet. Ik mag dan wel onsterfelijk zijn, maar zo af en toe een goede nacht is écht niet teveel gevraagd.

    Hoe dichter ik bij het dorp kom, hoe erger het verlangen wordt om terug te lopen. Zal ik mezelf kunnen beheersen? Met zo'n overvloed aan prooi.... ik bedoel, uh, mensen? Maar nog meer vrees ik de eventuele vampieren die mijn pad kunnen kruisen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nynke je bent echt goed haha.:9~
    Die eerste NCIS aflevering van vandaag was trouwens vies. D:
    O, 10000 post. *O*

    Lise - Burger
    Ik zette het drinken voor Ilja neer en keek hem recht aan.
    'Haben Sie Kleidung? Für männer? Diese Kleidung, nicht gut. Gestapo.. oder SS, misch schiessen.' Ik lach even over zijn gebrekkig Duits, ergens is het best schattig om hem zo te zien struikelen. Ik doe mijn haar in een simpel staartje, het irriteert me als het in mijn gezicht hangt, en denk even na.
    'Nein, ich glaube nicht. Aber ich denke das meine Freundin noch etwas davon zu Hause hat, von ihrem Vater.' Dit zou wel betekenen dat ik Ilja en Gabriele aan elkaar voor zou moeten stellen, maar ik heb geen idee hoe ik dat in het simpel Duits moet vertellen, daarom ga ik er maar vanuit dat Ilja dit zelf wel begrijpt.
    'Trinken, für dich,' zeg ik wijzend naar het drinken. 'Hast du gut geschlafen?' vraag ik, maar eigenlijk alleen omdat ik verder geen idee heb wat ik nog moet zeggen. Ik pak een houten stoel uit de hoek van de kamer, wrijf hem schoon en ga er even opzitten. Eigenlijk is het hier best rustig, het valt me nog reuze mee met de controles van o.a de Gestapo.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2012 - 23:50 ]


    everything, in time

    Fuck, die heb ik gemist. Oh well..

    Fjodor - Einzelgänger/soldier RA.

    Ik weet de zinnen om te bouwen naar het Russisch, en meen iets te horen over haar vriendin die wel kleding heeft. Dit kan de zaak gecompliceerder maken, vooral nu zij ook nog een getuige zal zijn. Tenzij ik ze alletwee ombreng. Wat natuurlijk wellicht het beste is. Maar eerst eens zien waar dit spelletje me heen brengt. Ik zit nota bene middenin een oorlog, dan mag een simpele soldaat van het Rode Leger er toch wel van genieten? Perfecte dekmantel Fjodor, als ze je vinden schieten ze je aan gort. Niet prettig, zelfs voor een vampier niet.
    'Schon gut,' zeg ik. 'Trinken, für dich,' zegt ze dan en geeft me de fles wijn in handen. Ik grijns even. Ontbijten Duitsers met alcohol? Ze komen dus toch dichterbij de Russische gewoonten dan ik heb gedacht. Ik dannk haar, haal de kurk van de fles en gooi het spul er als limonade in. Even ben ik van de wereld, vergeet alles om me heen. Wijn is een prima substituut voor bloed, maar het mist de voedingsstoffen en de thrill of the hunt. Ah, dat was verfissend, bedenk ik me en veeg ditmaal wel mijn mond af.
    'Danke,' zeg ik en zet de fles weg. Lise staart me met open ogen aan, alsof ze een spook heeft gezien. Oh verdomd, wat heb ik nu weer gedaan? Mijn ogen glijden naar de fles wijn en nu besef ik me wat er zojuist is gebeurd. Ik heb de fles binnen luttele seconden halfleeg gezopen zonder ook maar een kik te geven. 'Polisch, kan gut gegen Alcohol,' geef ik glimlachend als verklaring.
    'Dein Freundin.. sie ist... es ist...' Oh verdomme hoe zeg je dat! 'Soll sie mich verräten?' vraag ik dan maar. Ik pak een kruk en ga tegenover haar zitten. Haar geur wordt mijn neus op gedreven en ik zet de kaken op elkaar om geen argwaan te wekken. Een kwijlende vampier is nu niet bepaald elegant. Maar ik moet zeggen dat deze Duitser hier er een stuk aantrekkelijker uitziet dan de Duitse vrouwen in het oosten. Dat zijn doorgewinterde boerinnen waarbij het moeite kost ze te onderscheiden van mannen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jij zit er al vet overheen! -ah ik wil dit getal niet verpesten-

    Lise - Burger
    Dankbaar neemt Ilja de fles wijn uit mijn handen en zet zijn lippen aan de rand. Ik verwacht dat hij een klein slokje zal nemen, maar in plaats daarvan glijdt de halve inhoud van de fles naar binnen. Mijn God, Polen kunnen blijkbaar echt goed drinken.
    'Polisch, kan gut gegen Alcohol,' verklaard hij en ik voel me even betrapt, mijn staren is dus niet bepaald onopvallend.
    'Entschuldigung,' antwoord ik snel. Ook hij pakt een kruk en gaat tegenover me zitten, zijn gezicht staat vriendelijk en daarom kan ik me niet voorstellen dat zulke onschuldige mannen moeten vechten in de oorlog, ik mag het dan niet zo op mannen hebben, maar ze laten vechten vind ik ook niet goed.
    Ilja stamelt wat en ik begrijp er totaal niets van, totdat hij zijn zin ombouwt. Dan glimlach en knik ik als teken dat zijn woorden begrepen worden. Ik denk snel na, want eigenlijk weet ik het antwoord op zijn vraag niet. Gabriele is tenslotte een voorstander van Hitler en ze heeft het, net als ik, niet op mannen.
    'Eh,' stamel ik terwijl ik achter mijn oor krab. Mijn hand trek ik echter snel weg als ik bedenk dat het zo alleen maar meer opvalt dat ik er niet zo zeker van.
    'Nein,' zeg ik tenslotte en probeer zo overtuigend mogelijk over te komen. 'Sie soll dich nicht verräten, wirklich nicht. Soll ich ihr(e?) jetzt holen?' Dit is een enorm risico voor zowel Ilja als voor mij. But let's take that risk.


    everything, in time

    Progeny > Humble btw, voor in de beginpost.(nerd)


    everything, in time

    Fjodor - Einzelganger/soldaat RA.

    Bij mijn vraag lijkt ze wat onzeker, maar zegt vervolgens dat ze ervan overtuigd is dat ze me niet zal verraden. Afijn, echt veel maakt het ook niet uit. De wereld is mijn speeltuin. Ik ben de meester der poppen. Ik knik.
    'Schon gut, ich warte,' zeg ik en wacht tot ze weg is, om het meisje te halen. Ik hoop dat die Gabriele niet in staat is een Russisch uniform te onderscheiden van een Pools uniform. Ik laat mijn hand even mijn zak in glijden, haal de riem tevoorschijn die ik even bekijk. De hamer en sikkel zijn duidelijk zichtbaar, dat laat net als de hakenkruizen op een Duits uniform weinig aan de verbeelding over. Mijn blik glijdt naar de fles wijn. Ik spied even naar de deur om te kijken of ze niet terug komt, giet gauw een paar slokken naar binnen en zet de fles weer terug. Ik kan me herinneren dat ik aan het front geregeld moest doen alsof ik dronken was, omdat het anders veel te veel op zou vallen dat ik compleet immuun ben voor alcohol. Ik vraag me ook af in hoeverre die Gabriele een tegenstander van Hitler is. Als ze alle vijanden van Hitler uit haar hoofd kent, kan ik het wel schudden met dit uniform. Maar ik ben van haar afhankelijk voor het krijgen van burgerkleding. Dat zal de zaak wel een stuk makkelijker maken. En anders jat ik zelf ergens kleding vandaan. Fjodor is creatief genoeg. Ik besluit dat het kleine beetje dat nog in de fles zit weinig meer voorstelt en gooi ook de laatste scheut naar binnen. Een hele fles leeg binnen een paar minuten. Oppassen.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2012 - 19:59 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    [O, shit. Scrooge > Merida :Y)]


    "I shut my eyes in order to see.'

    [ ik ben het tijdsbesef ergens kwijt geraakt, is het nu nacht of dag? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Het is nu nacht :].


    No growth of the heart is ever a waste

    [ oke, wie mag mijn persoontje lastig gaan vallen want ze zwerft nu ergens alleen in het bos rond (: ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ah, lol, ik was 't stiekem ook wel kwijt haha. :3
    Morgen op vrijdag ben ik btw logeren. (:


    Lise - Burger
    Ik sluit de deur achter me en blijf even staan om te bedenken hoe ik dit uit ga leggen aan Gabriele.
    'Ben jij dat?' hoor ik haar vragen en ik antwoord met een "ja". Wie zou het anders nog moeten zijn? Denk Lise, denk sneller!
    Handenwrijvend loop ik de woonkamer in zie Gabriele hetzelfde zitten als dat ik haar had achtergelaten. Het lijkt zelfs alsof ze geen bladzijde verder is, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
    'Ik moet je iets laten zien,' zo, de bom is gevallen. Gabriele schudt haar hoofd.
    'O nee, neeneenee, ik weiger hieraan mee te doen. Waar jij ook mee bezig mag zijn, het is vast fout. Dat kun je niet doen, je riskeert executie, ben je gek? Nee. Gewoon nee.' 'Toe nou,' smeek ik. 'Je zegt het zelf, ik riskeer executie hier, zou je dat toelaten na al die jaren vriendschap? Ik heb hier ook niet voor gekozen. Ik smeek je, Gaby.' Ik zie hoe Gabriele zucht en haar boek weg legt en kan het daarbij niet laten even te lachen.
    'Ik ben je eeuwig dankbaar! O, neem ik ook wat van je vaders kleren mee.' Gabriele kijkt me even aan, maar besluit niet verder te vragen. Een verstandige meid.

    Met Gabriele en de mannenkleren loop ik terug naar de schuur. Ik klop weer eerst en loop naar binnen.
    'Ilja,' zeg ik waarna ik naar Gabriele wijs. 'Meine Freundin, Gabriele.' Ook Gabriele loopt naar binnen, maar zodra ze de man ziet laat ze de kleren vallen en trekt ze mij mee naar buiten.
    'Je bent gek! Weet je wel waar je mee bezig bent? Hou die kleren maar, maar ik ben weg hier. Ik wil niet iemand onderbrengen met een Russisch uniform. Russen zijn de vijanden van Hitler, Lise. Ik zou hem moeten verraden, maar doe het niet omdat jij dan ook in gevaar zou komen. Let alsjeblieft op en zorg ervoor dat hij zo snel mogelijk weggaat.' Met die woorden draait ze zich om en loopt ze weg.
    'Hij is Pools!' roep ik haar nog na, betweter dat ze is. Nu loop ik weer naar binnen en lach even ongemakkelijk.
    'Sie hat Angst, mach nichts, du hast jetzt neue Kleidung. Sie soll uns nicht verräten, aber sie dachte, das du nicht Polnisch bist,' grinnik ik.


    everything, in time

    JaiRy schreef:
    [ oke, wie mag mijn persoontje lastig gaan vallen want ze zwerft nu ergens alleen in het bos rond (: ]


    Nynke misschien? Die is ook al lang alleen. :3


    everything, in time

    Jena Berkhoff - Einzelgänger

    Als ik door de bossen heen struin hoor ik plots hevig gekraak, met gespitste oren luister ik waar het geluid vandaan kwam maar het dempt al snel. Het nieuwsgierige deel in me besluit om toch maar in de richting te lopen waar het geluid vandaan kwam en na een tijdje lopen zie ik een vrouw lopen. Omdat ze niet helemaal op haar gemak lijkt besluit ik wat afstand te houden en haar op deze manier geboeid in de gaten te houden. De nacht was nog lang en aangezien ik al gegeten had kon het geen kwaad om de tijd de doden door iemand te volgen.

    [ik ga haar bespieden ;D ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'