• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.






    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.






    Ware grootte.

    Rollentopic.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    "Wel wel, ik zal nog eens een stuk pizza én een slaapplaats aanbieden hoor Alex". Ik sprak zijn naam vuil uit. Niemand duwt me op de grond en al zeker híj niet. Ik stond op en liep boos weg. Zuchtend liet ik me op een stoel vallen in de eetzaal en nam mijn mobiel boven. Ik tweette iets dat de jongens hier onuitstaanbaar zijn en dat ik me verveel, voor de zoveelste keer. Ik legde mijn armen gekruisd voor me op tafel en liet mijn hoofd erop rusten. Konden ze nu niet gewoon eens lol maken en vrolijk zijn, het is hier al zo'n saaie boel.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 18:04 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 18:04 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sam Tipton

    Ik liep naar de hal toen opeens mijn mobiel ging. "Sam talking" zei ik. Ik hoorde een zware ademhaling aan de andere kant. "Sam, er gebeurd iets met me" zegt 1 van mijn beste vrienden. "Wat dan ?" vraag ik. "Mijn botten ze kraken en buigen" "Oh je wordt dus een weerwolf ? Cool" "Weerwolf ? Waarom ?" "Weet ik toch niet waarom, ik weet toch ook niet waarom ik voel wat anderen voelen, ik geef je alleen 1 tip, kom niet naar hier, weerwolven zijn hier prikkelbaar" zei ik extra luid waarna ik ophangde en verder liep naar de vrijetijdsruimte.

    [ Hahahah ik zag jou bericht dus heb ik het meteen veranderd. Uhh ga gewoon verder dat je ons duwde. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    'Niet ieder puber is hetzelfde. Jij word bij je familie weggehaald en jij kan het hier goed met iedereen vinden. Ik word weggehaald, bij diegene die ik hoor te beschermen! En nu kan ik dat niet! Ik word ik een groep gedumpt met mensen die ik niet ken, niet wil kennen,' snauwde ik. Voordat ze nog iets kon zeggen ging ik naar me kamer en smeet ik de deur dicht.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 18:06 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    IHeartMusicc schreef:
    [ Hahahah ik zag jou bericht dus heb ik het meteen veranderd. Uhh ga gewoon verder dat je ons duwde. ]


    [ja ik dacht, ik ga wel op jou stukje in maar laat nu maar gewoon zo]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Alex had ons geduwd. Oke die gast ging nu tever. Cat was al tegen hem uit gevlogen en liep weg, boos keek hij haar na. Hij draaide zich nu toe tot mij. 'Nu ben je tever gegaan.' Ik gaf hem een klap in zijn gezicht. 'Jij arrogante kwast, wij proberen aardig te doen Urgh LAAT OOK MAAR.' ik kon al niet meer uit mijn woorden komen ik wou weg lopen totdat iemand me tegen hield.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ali Jones

    Bij degene die ik hoor te beschermen. Die woorden blijven door mijn hoofd spoken. Ik besluit Derek maar met rust te laten en loop weer naar de vrijetijdsruimte.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    IHeartMusicc schreef:
    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Alex had ons geduwd. Oke die gast ging nu tever. Cat was al tegen hem uit gevlogen en liep weg, boos keek hij haar na. Hij draaide zich nu toe tot mij. 'Nu ben je tever gegaan.' Ik gaf hem een klap in zijn gezicht. 'Jij arrogante kwast, wij proberen aardig te doen Urgh LAAT OOK MAAR.' ik kon al niet meer uit mijn woorden komen ik wou weg lopen totdat iemand me tegen hield.


    [ehm kan dat tegen houden even niet? want ik moet nu weg...]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik keek me om en zag dat het Alex was, ik zag dat hij boos was maar ook een tikje verontschuldiging ik trok me los en liep boos weg naar de keuken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [okee mensjes, ik moet zo gaan. beheerders van Cat en Des dus even niet met Alex kloten. iedereen:Geen ongewenste intimiteiten gaan uitvoeren bij Ali. Als je een van beide nodig hebt kan je ze wel even spelen/gebruiken. Ik ben denk ik rond half 9 weer terug (oja ik blijf ws als online staan maar dat komt omdat ik ook op quizlet ben aangemeld met me mobiel)]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Derek Souza

    Ik me kamer ging ik op bed liggen. Ik pakte een boek om te lezen. Ik was te gefrustreerd om te lezen en gooide het daarna tegen de muur aan. Ik liep me kamer uit om vervolgens buiten te gaan zitten tegen een muur aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik kwam de keuken in. Boos zocht ik wat te drinken ik deed de koelkast open en pakte een blikje cola uit. Boos liep ik nog tegen iemand aan. Ik bromde en liep rechtstreeks naar mijn kamer. Ik ging op bed liggen en pakte mijn teken blok. Ja ik tekende niet alleen wanneer er iets zou gaan gebeuren.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Toevoeging.]

    Ik pakte mijn Ipod en deed muziek op. Ja muziek was mijn lust en leven. Ik begon te neurien en te tekenen. Langzamerhand begon ik te stoppen met mijn tekening ik begon op bed te liggen. Door die val heb ik hoofdpijn gekregen en rustig viel ik in slaap.


    The duty of youth, is to challenge corruption.