• Jullie weten vast wat IC+OOC is, zo niet: IC = In Character, OOC = Out of Character. Ik zou graag hebben dat als je OOC praat in haakjes - [], {}, () - praat. En ik zou graag willen dat je de naam + de diagnose erbij zet als je IC praat. Like:

    Chloe Saunders, schizofrenie.
    Etc.etc.etc.






    Rooster.

    Natuurlijk hebben alle tieners ook een rooster, helemaal hetzelfde; Om 7.30 uur opstaan. Dan eten, douchen, tanden poetsen en aankleden. Om 9.00 uur in de klas, er is maar één klas dus je zal je niet snel vergissen. Daar werk je alleen je schoolwerk af van de school waar je af komt. Om 10.30 uur een pauze, met natuurlijk een voedzaam en gezond tussendoortje. Terug naar de klas, lunchpauze om klokslag 12.00 uur. Dan terug naar de klas van 13.00 tot 16.30 uur met een 14.30 uur een pauze van ruim twintig minuten. Van 16.30 tot 18.00 uur vrij, maar jullie hebben ook bepaald corvee, zoals de afwas doen, tafel afruimen, wassen en de tuin opruimen. Na de klusjes vrije tijd in de vrijetijdskamer, of naar de tuin, maar daarvoor moet je toestemming hebben. Daarna avondeten. Dan een snack en om 21.00 uur naar bed. Om 22.00 uur, als de medicijnvrouwen, de eigena(res)ar en de docent gaan slapen. Je mag nog wel, als je niet betrapt word, een snack uit de voorraadkast gaan meesmokkelen.

    Kamergenoten. - Heden, nu. -

    Meisjeskant.
    Liz Berably [NeverLoseYou] heeft haar kamer samen met Mila McBrown [MoonBerry].
    Morte Peires [NeverLoseYou] heeft een kamer samen met Selena Sensorene [HurtedHeart].
    Arléne Riverford [Mags] heeft een kamer samen met Alice Rièvve [Disclaimer].
    Alison Jones [LovingStyles] heeft een kamer samen met Catherine Lincon [Teletubie].
    Samantha Tipton [Teletubie] heeft een kamer voor zichzelf.

    Jongenskant.
    Juléan Happle [HurtedHeart] heeft een kamer samen met Alexander Samuels [LovingStyles].
    Derek Souza [Midna] heeft een kamer samen met Will Sylves [ShadowHunter].

    Rollen.

    Tieners.
    -Elizabeth 'Liz' Berably | Heeft een klopgeest |NeverLoseYou
    -Morte Peires | Voelt zich aangetrokken tot vuur |NeverLoseYou
    -Mila McBrown | Paranoia | MoonBerry
    -Arlène 'Isabella' Riverford | Voelt zich aangetrokken tot water | Mags
    -Selena 'Claire' Sensorene | Kan iemand intense pijn laten voelen, zonder dat ze het wil | HurtedHeart
    -Alice Rièvve | Schizofrenie, maar is een necromancer | Disclaimer
    -Juléan 'Quinten' Happle | Gedachten lezen | HurtedHeart
    -Alexander 'Alex' Samuels | Enorme sterkte | LovingStyles
    -Alison 'Ali' Jones | Kan weinig praten door Droomwereld |LovingStyles
    -Catherine 'Cat' Lincon | Visioenen | Teletubie
    -Will Sylver | Onzichtbaarheid | ShadowHunt
    -Samantha 'Sam' Tipton | Voelen wat een ander voelt | Teletubie
    -Derek Souza | Weerwolf | Midna

    Dokter.
    -Luke Adam Miller | liveit

    Docent.
    -Eva Bailey | MoonBerry

    Plattegrond.






    Ware grootte.

    Rollentopic.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    Ik kruip tegen Alex aan. "Aah alsjeblieft !" zeg ik liefjes. "Alsje- alsje- alsje- alsje- alsje- alsjeblieft lieve Alex" zeg ik met een slijmerig stemmetje. Hij kijkt me aan en ik zet mijn beste puppyogen op.

    Ali Jones

    Jezus wat kan die jongen overal een probleem van maken. Hij lijkt wel een meisje. Ik grinnik als ik hem voor me stel in een jurk. 'Derek,' zeg ik terwijl ik hem een zacht klapje op de schouder geef (want nog al lastig gaat gezien het lengte verschil), 'neem alles een keer niet zo serieus.'

    Alex Samuels

    'Cat, ik trap niet in puppy oogjes,' zeg ik.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2012 - 17:28 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ik ben heel even snel wat dingen pakken]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cat Lincon

    "Okay, maar dan krijg je er iets voor, maakt niet uit wat, maar het moet haalbaar zijn" zeg ik liefjes terug. Ik wil eten en ik zal het krijgen zonder me recht te stellen0

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik speelde nog wat met mijn telefoon. Mijn maag begon te knorren. 'Uh hoelaat is het? mijn maag wilt eten?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    Het meisje dat zich voorstelde als Destiny -sorry, Des- liep weer weg. Ali noemde me naam, gevolgd door een klapje, wat op me schouder hoorde te komen denk ik. ik keek haar aan. 'neem alles een keer niet zo serieus,' zei ze. 'Niet iedereen heet Ali Jones,' zei ik maar ten slotte en ging op weg naar de keuken voor wat drinken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sam Tipton

    Ik liep de keuken binnen en zag Derek staan. Ja Derek. "Hey" zei ik vriendelijk terwijl ik wat water nam.

    Derek Souza

    Daar aangekomen zag ik Sam staan. 'Hey,' zei ze. Wat was er toch met iedereen? Ik mompelde iets van hoi terug en pakte water wanneer ze klaar was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Ik kreeg geen antwoord en stond maar op. 'Ik zoek het zelf wel uit.' zuchtte ik. Laat me zeggen dat vandaag niet mijn geweldigste dag was. ik liep naar de keuken en trof daar Sam en Derek aan. 'Is er nog pizza in de diepvries?' Sam knikte. Ik pakte een pizza. Deed het in de oven en wachtte tot ie klaar was.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sam Tipton

    "Derek" zuchtte ik. "Waarom ben je altijd zo kortaf, wat hebben mensen je misdaan ? Het is niet omdat Ali je zo noemde dat iedereen daar zo over denkt, ik al zeker niet, ik denk nooit zo" zei ik recht in zijn gezicht.

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    De pizza was al klaar. Ik haalde het uit de oven en zette het op een bord. Ik liep weer terug naar de vrijetijdsruimte en ging weer naast Alex zitten. Ik gaf Cat een stuk en samen begonnen we aan de pizza te eten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Derek Souza

    'Waarom ben je altijd zo kortaf, wat hebben mensen je misdaan ? Het is niet omdat Ali je zo noemde dat iedereen daar zo over denkt, ik al zeker niet, ik denk nooit zo,' zei Sam. Ik ging voor haar staan en keek op dr neer. 'Jij weet mijn verhaal niet en dat gaat je niks aan ook,' gromde ik en liep weg.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cat Lincon

    "Oh dankje Des ! Jij begrijpt mij teminste wel" zei ik lachend naar haar. Ik keek Alex boos aan en hield de pizza voor zijn neus. "Jij krijgt geen pizza" zei ik waarna ik mijn tong uitstak naar hem.

    Destiny Fay Dawson || Telekinetisch & Toekomst Tekenen

    Cat en ik waren Alex een beetje aan het plagen. We aten de pizza voor zijn neus en we konden zien dat hij de neiging had om het gewoon te pakken. 'Zullen we hem toch maar iets geven?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sam Tipton

    "Hoe kan ik nou weten wat je verhaal is ?! Je praat tegen niemand behalve hoi of je snauwt ! Ik probeer mensen te helpen boven mij, ik voelde hoe jij je voelde toen je veranderde, ik heb godverdomme dezelfde pijn gevoeld, ik ga je nooit vieze hond noemen of whatever maar harteloos tegen de mensen hier ben je wel" zei ik boos. Niemand deed zo tegen mij, Niémand.