• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    Topic 15:Klik voor volgend chapter.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle.

    Ik glimlach lichtelijk als hij dat zegt. "Doe maar uit alsjebliefd." ik voel mijn kracht een beetje terug komen. "Wat zei mijn vader?" Vraag ik langzaam. "Hij komt zeker weeral niet thuis hé? Hij is er nooit." Zeg ik maar raak buiten adem, ik hap even naar lucht. "Ik had beter bij mijn moeder kunnen gaan wonen." Zeg ik dan en hou me voor de rest stil.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabelle.

    Zingen...Ik zucht. Bestaat hun leven daar alleen maar uit? Niet lullig bedoeld hoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Ik kijk Jessica aan.
    'Jess, ik hou niet van je, ik kan niet zomaar van iemand houden. Ik ben verliefd, op jou. En misschien ook een beetje op Charlotte maar ik wil jou. Ik wil bij jou blijven. Mijn lichaam zegt dat, mijn hoofd zegt dat. Ik wil jou maar jij moet dan niet zo jaloers zijn. En je moet me accepteren dus ook Donna want zij is en blijft mijn beste vriendin. Maar ik wil jou...'


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Charlotte

    Ik ben bijna enthousiast tot ik besef dat ik nog niet echt in het Glee team zit. Ik kijk Amy aan en zeg dan
    "Ik wil wel maar ik heb nog geen auditie kunnen doen, gezien er geen leerkracht is."
    Ik krijg zin om mijn armen over elkaar te slaan en te mopperen maar doe het niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Amy


    ''Wel, ik kan vragen of Mr. More even wilt komen'' zeg ik vriendelijk tegen Charlotte.

    Irial

    Ik doe wat hij zegt en luister terwijl hij maar door ratelt.
    "Waarom heb je dat dan niet gedaan?" vraag ik terwijl ik hem aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Donna
    'Charlot, doe niet zo gek je zit er gewoon bij, net als Pablo die ook geen auditie heeft gedaan. Ik wil ook wel zingen als er geen probleem van wordt gemaakt.' zeg ik.
    Pablo meld dat hij liever op de achtergrond blijft. True Colors is nou niet echt zijn genre.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jessica.

    Ik heb moeite het te geloven. En ja ik ben jaloers en terecht, zij loopt met hem te flirten. "Het zit wel goed, Michael. Ik ga van school, dat staat vast." Zeg ik enw il me lostrekken, alleen hij houd vast.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy



    ''Oké dat is mooi. Ik zal morgen dan bespreken met Mr.More en Mev. Katherina, wie wat doet.'' zeg ik en ik stap voorzichtig van de tafel af.

    Charlotte

    "Dat zeg je nu pas?" vraag ik een beetje geschrokken aan Amy.
    Al snel spring ik recht en vlieg Amy weer om de hals. Al even snel laat ik los en voel een energie opborrelen die ik kwijt moet. Ik neem een aanloopje, doe een rondrat en een salto. Als een kat kom ik netjes op mijn voeten terecht. Het is lang geleden dat ik geturnd heb maar het is fijn te weten dat ik het nog steeds kan.
    "Nee, ik wil auditie doen," zeg ik tegen Donna "dat is het eerlijkst."

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 22:32 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Omdat...Omdat mijn vader ook iemand nodig had...Diederick wilde niet bij pap wonen." Zeg ik. "En dan zou hij alleen zijn..." Piep ik, want mijn lucht is op, ik inhaleer diep.

    [Oké, ik moet er nu heel even vnaf, ik kom misschien derect weer okay, mijn moeder wil even haar mail checken. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ ik moet ook gaan, ben er morgen weer Bye! =D]

    Michael
    'Jessica doe niet zo stom. Je weet net zo goed als ik dat het geen zin heeft om weg te lopen. Daar komen alleen maar meer problemen van. Ik wil jou Jessica, jij bent de enige. Ik heb Donna in de steek gelaten voor jou. Weet je wat ik dan voor je over heb, mijn relatie met Donna was perfect. Ik heb dat losgelaten voor jou. Dan laat ik jou toch niet vallen?' zeg ik een beetje hulpeloos.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ok, dat is een lichte afgang voor Charlotte :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    "Nee, je hebt haar losgelaten omdat ze tegen je loog." Zeg ik licht boos wordend. "Je hebt haar losgelaten omdat je erachter kwam dat die baby's niet van jou zijn." Zeg ik daarna, ik voel woedde opborrellen, ik voel hoe ik ga trillen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.