• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    Topic 15:Klik voor volgend chapter.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Hey Isa'' zeg ik, en ik kijk vrolijk op.

    Isabelle.

    "Hay Amy." Glimlach ik terug, "Zo te zien heb ik vanalles gemist, is het niet?"


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Jep, ik en Aiden hebben nu iets. Dankzij jou!'' zeg ik vrolijk en ik omhelz haar.

    Michael
    'Jess wat is er?' vraag ik. 'Charlotte en ik klikken gewoon heel goed, doe niet zo jaloers!' zeg ik tegen Jessica met opgetrokken wenkbrauwen.

    Pablo
    Samen met Donna lopen we het Glee Lokaal binnen. Er staan weer een paar mensen te bekvechten. Mijn woedde is totaal verdwenen. Ik voel niets meer en ik heb ook geen zin om me met hun te bemoeien. Donna tikt op Charlotte's schouder.
    'Neem de tijd maar ik wil straks even met je praten.' zegt ze rustig en ze gaan naast me zitten.
    'Zin om te kaarten?' vraagt ze en ze haalt een potje kaarten uit haar zak.
    'Poker' meld ik haar. Ze knikt instemmend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle.

    "Yay." Zeg ik en omhels haar terug. "Weetje, hoe was de film, of hebben jullie niet gekeken?" Vraag ik en wbw.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Jess is al weg. ;')]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Hou op!, we hebben we gekeken. Je kent me. Met mijn probleem ga ik voorlopig nog niet zoenen.'' zeg ik zacht.

    [hou op is grappig bedoelt ;)]

    Isabelle.

    "Probleem? Welk probleem?" Vraag ik varward. "Je hebt me niks over je probleem gezegt." Ik kijk haar verbaasd, maar ook verward aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Ik glimlach even naar het meisje dat me een schouderklopje geeft. Dan kijk ik opnieuw naar Michael en verberg mijn gezicht in zijn t-shirt.
    "Is zij altijd zo?" vraag ik zacht.
    Ondertussen tikt er iemand op mijn schouder en ik hoor Donna's stem. Ik knik om haar te laten weten dat ik haar gehoord heb.

    Irial

    Kyle valt als een blok in slaap nadat hij de koortsremmers heeft ingenomen. Ik zit me een tijdje te vervelen als ik plots de de filmkast weer opmerk. Ik loop er naartoe en kijk even. Ik neem er een doosje genaamd "familiefilmpjes" uit en stop het schijfje in de dvdspeler.
    Met tranen in de ogen zit ik te kijken naar een kleinere, spelende Kyle en zijn twee broers.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 22:01 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    lamaar]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 22:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Oh..niks'' zeg ik pijnlijk. En ik draai mijn hoofd weg.

    Isabelle.

    "Je kunt me alles zeggen, oke je kent me pas een halve dag maar ik meen het, je kunt alles zeggen" Ratel ik en leg een hand op Amy's schouders.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 22:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    'Tja, ik weet het niet.' zeg ik. 'Ik heb wat met d'r sinds gister avond, nou ja, we hebben niet echt iets' ik lach naar Charlotte. Ik sla mijn armen om haar heen. 'Laat d'r maar.'


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Jessica: Zei het toch Amy. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.