• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    Topic 15:Klik voor volgend chapter.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kyle.

    "I-Ik mis hem z-zo erg." Zeg ik en kijk met moeite naar het scherm, tranen verlaten mijn ogen achter elkaar, ik wil niet huilen, maar ik kan het niet tegenhouden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabelle.

    "Ja dat was het zeker. Ik zong dan wel niet maar danste wel." Knipoog ik blij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Hey guys mag ik even jullie aandacht'' roep ik door het lokaal en ik ga op een tafel staan en ik wacht tot ik alle aandacht heb.

    Isabelle.

    Ik kijk naar Amy die ineens op een tafel gaat staan en aandacht wil hebben van iedereen. ik kijk naar haar, mijn aandacht heeft ze in iedergeval, tja ik heb toch niks anders te doen, toch? Nu maar wachten tot ze aandacht heeft van de rest.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Ik kijk op als ze over Michael begint.
    'Weetje,' zeg ik zacht. 'Als jij iets met hem krijgt vind ik dat niet erg. Als hij bij Jessica blijft wel.'
    Ik kijk haar verwachtingsvol aan terwijl Pablo weer kaarten deelt.
    'Poker?' vraagt hij luchtig. Ik kijk naar hem. Als twee echte gangster zitten wij hier te pokeren. Zonder enige spanning of stress, gewoon even iets leuks.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [whahah best wel een HINT HINT Isabelle xD]

    [??]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Ik pak Jessica van achter bij haar pols.
    'Jessica wat is er?' vraag ik nog een keer. Deze keer dringend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [waar zijn DOnna Pablo Michael en Charlott eigenlijk?]

    [Amy wilt iets zeggen]

    Jessica.

    "Je houd niet van me hé, geen leugens, de waarheid nu." Zeg ik nog met mijn rug van hem af gekeert.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Magicowl schreef:
    [waar zijn DOnna Pablo Michael en Charlott eigenlijk?]

    ik het lokaal


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [oke, Amy wilt namelijk iets tegen iedereen zeggen =)]

    Charlotte

    "Hint begrepen," zeg ik met een glimlachje terwijl ik mijn haar achterover gooi. Dan kijkt Pablo me aan en vraagt of ik wil pokeren.
    "Ik mag dan wel goed kunnen bluffen, van poker kan ik niks," zeg ik met opgetrokken wenkbrauw. Dan kijk ik naar Amy die de aandacht vraagt.

    Irial

    "Dat is normaal, Kyle. Het betekent dat je van hem houdt, wees er trots op."
    Ik wil hem zo graag troosten maar weet dat ik geen grenzen kan overschrijden zonder hem valse hoop te geven en dat is wel het laatste dat hij nu kan gebruiken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Amy


    ''Oké, we hebben een opdracht gekregen die met die speciale week af moet zijn. Zoals vele van jullie weten Gaan we het nummer True Colours, zingen met z'n alle. Nu wil ik weten, wie wilt op de achtergrond zingen, en wie wil zeg maar de hoofd zanger zijn, en wie willen de hoofd zanger zeg maar begeleiden in het lied?'' (zeg maar dat je samen met de hoofd zanger zingt)