• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    Topic 15:Klik voor volgend chapter.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."

    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Hier is een story met alle karakters, hier kun je zien hoe andere eruitzien enzo.: [url=http://www.quizlet.nl/stories/71387/my-schools-glee-clubcharacters
    /=]Klik voor Karakterpagina[/url]
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Suenos of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 5 jan 2012 - 23:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jessica.

    "IK GA HIER WEG, WEG!" Schreeuw ik en open mijn kluis, ik pak alle spullen in een tas en smijt keihard de kluis dicht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Oke als je zou willen beginnen met je hand van mijn schouder halen.'' zeg ik nog steeds met mijn hoofd veg gedraait. ''I-ik heb een probleem met schoonmaken. Ik raak gen deur klinken aan, ik poets mijn stoel voordat ik ga zitten. ik heb mijn broodtrommel perfect ingepakt, ik was mijn kleding extra goed, en ik ga pas van huis weg als ik er heel fris en schoon uit zie, en in et begin van het jaar durfde ik niet eens mensen aan te raken'' preek ik in eenkeer, terwijl een traan mijn oog verlaat.

    Charlotte

    "Zij denkt van wel, geloof ik," zeg ik serieus tegen Michael "maar ik ga even naar Donna, ben zo terug."
    Speels druk ik een kusje op zijn wang en spring naar het tafeltje waaraan Donna en Pablo zitten.
    "Hoi," zeg ik vrolijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    Ik open mijn ogen licht, bij het horen van een hoge stem die mijn naam roept. Ik herken de stem, Victor. Nooit zal ik zijn stem vergeten, hoe oud we ook waren. "Victor?" Vraag ik met een zwakke stem. ik voel een traan over mijn wang gaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabelle.

    "Ow." Zeg ik. "Wat erg." Ik kijk haar met medelijden aan. "Dus je kunt geen vuil aanraken?" Vraag ik daarna.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Irial

    Ik zet de dvd stil wanneer ik Kyle hoor praten.
    "Het is een filmpje," zeg ik terwijl ik bezorgd de tranen van zijn wang veeg "het spijt me, ik had het recht niet er naar te kijken," bied ik mijn excuses aan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "N-Nee..Aan." Zeg ik zacht en kijk met wazig zicht naar Irial.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Nou vuil, ja, maar voor mij is vuil iets heel anders dan voor jou.'' zeg ik met een kleinlachje. ''Hey heb je zin om te zingen?'' vraag ik, en ik begin te zingen.

    [ze danst ook het zelfde als op het filmpje xD]

    Isabelle.

    "ik an neit zignen." Zeg ik maar Amy trekt me mee naar de vloer, ik zing niet maar dans wel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    Ik zucht zacht en besluit om naar Jessica te gaan. Ik loop het lokaal uit en ik zie haar bij d'r kluisje staan.
    'Jess,' roep ik. 'Wat is er?'

    Donna
    Ik zie Charlotte op ons aflopen.
    'Ik hoorde dat je bij het team zit. Gefeliciteerd' zeg ik.
    'Gefeliciteerd' hoor ik Pablo ook zeggen. Hij legt zijn Pokerkaarten neer.
    'Gewonnen' zegt hij droog als hij mijn kaarten ziet.
    Ik richt me weer op Charlotte.
    'Sorry voor mijn botte gedrag' zeg ik tegen haar.
    'Ik hoop niet dat je boos bent?'.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Ik laat het filmpje opnieuw spelen en zet het volume wat hoger.
    Ik veeg een paar tranen weg wanneer ik Kyle moeite zie doen om een beeld van zijn broer op te vangen.
    Ik neem zijn hand vast en streel erover met mijn duim.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jessica.

    "ik ben hier weg! Ik ga van school." ZEg ik alleen maar en loop langzaam weg. WEtend dat hij achter me aan zou komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''He dat was leuk'' zeg ik weer vrolijk. En ik kijk Isa lachend aan.

    Charlotte

    "Dankje," zeg ik glimlachend tegen hen beide. Ondertussen biedt Donna haar excuses aan.
    "Waarom zou ik boos zijn?" vraag ik oprecht glimlachend "ik kan het heus wel begrijpen als je even ruimte nodig hebt."
    "Zou jij kwaad op me zijn als ik zeg dat ik wel interesse heb in Michael?" vraag ik blozend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.