• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Chapter 19: Wacht tot deze vol is!
    __________________
    ______________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 23:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "Het komt goed," probeert Michael me gerust te stellen "We gaan het zo laten hechten. Je voelt het niet met verdoving, weet ik uit ervaring."
    Ik knik zachtjes, maar veel doet het me niet echt. De kus die hij op mijn lippen drukt is echter een ander verhaal. Net dan hoor ik Mary's boze stem.
    "Los het maar op, meneer de verpleegster!"
    Voor ik iets kan zeggen is ze weg.
    Voorzichtig probeer ik recht te staan maar ik duizel en val opnieuw neer in Michael's armen. Ik praat later met Mary, beloof ik mezelf, nu moet dat bloed eerst weg.

    Irial

    "Jij spoort echt niet hé," zegt Kyle waarop hij lachend zijn armen om mijn nek gooit. Hij drukt zijn lippen op de mijne om even in mijn onderlip te bijten. Er schieten kriebels uit het onderste van mijn buik naar boven. Wanneer hij me stout aankijkt trek ik een wenkbrauw op.
    "Gaan we weer die weg op?" vraag ik lachend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle.

    "Alleen als je het wilt." Zeg ik en kijk hem aan, nogsteeds heb ik mijn armen om hem heen hangen, ik trek me iets dichter naar hem toe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    "Doe wat je niet laten kan," zegt Mary met een glimlach.
    Ik lach terug.
    "Michael!" roep ik hard terwijl ik een sigaret in de lucht houd.
    "Mary neemt het over! Deze verpleegster heeft de middagwacht. Jij de avond!"
    Ik pak Michael bij zijn arm en trek hem mee naar buiten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ waar is Isabelle eigenlijk?]

    [Dood! Neen, ze zit op het toitet, ik denk dat ze in slaap is gevallen xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik grinnik even, en wanneer ze weg zijn, ga ik meteen naast Charlie zitten.
    "Het spijt me zo, ik had het niet moeten vertellen..."
    Met twee handen houd ik voorzichtig de hare vast.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [oké dan komt Amy naar haar toe. Wacht maar af wat ze gaat doen xD]

    Michael
    Zuchtend kijk ik naar Donna.
    "Mary helpt je verder oké?" vraag ik en ik geef haar een kus op haar voorhoofd.
    Voordat Charlotte antwoord kan geven wordt ik door Donna mee gesleurd.
    "Waarom?" vraag ik.
    Het enige wat Donna doet is twee sigaretten omhoog houden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amy


    Als ik uitgeraast ben, besluit ik naar binnen te gaan. Ik loop naar rechts voor bij de Glee-Club en ik ga naar het toilet. Op het toilet hoor ik dat er iemand is. Natuurlijk! het is Isabelle, fijn. Denk ik bij mezelf. ''Nou dat heb je mooi gedaan hoor'' zeg ik sarcastisch, terwijl ik mijn make-up bij werk. ''Eerst gebruik je drugs, dan om je er nog mee weg ook en dan sla je Lilly'' en op dat laatste zinnetje zet ik meer kracht.

    Charlotte

    Bitch!
    Ik wil overeind krabbelen om met Donna en Michael mee te gaan maar Mary heeft mijn handen vast.
    "Mary helpt je verder, oké?"
    Nog voor ik kan antwoorden krijg ik een kus op mijn voorhoofd gedrukt en sleurt Donna hem mee.
    "Bitch," fluister ik nu bijna onhoorbaar terwijl ik hen nastaar. Dan besef ik dat Mary naast me zit en kijk haar aan.
    "Het spijt me zo, ik had het niet moeten vertellen..." zegt ze zacht.
    "Nee, daar kan jij niet aan doen," zeg ik zacht "maar ik -"
    Ik durf mijn zin niet afmaken en laat mijn voorhoofd op mijn knieën rusten. Stille tranen stromen langs mijn wangen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle.

    Ik zucht, en merk dat mijn hoofd haast uit elkaar knalt. "Sorry." Zeg ik en kijk omhoog naar Amy.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Jaa.. zeg dat maar tegen mijn gebroken hart, en tegen Lilly's wang'' zeg ik met een sarcastische glimlach.

    Irial

    "Alleen als je het wilt," zegt hij terwijl hij me dichter naar zich toetrekt. Ik voel een hoofdpijn opkomen.
    "Ho, wacht even," zeg ik waarop ik mijn tong over mijn piercing laat gaan "weet je nou eigenlijk zelf wel wat je wil? Eerst moet ik ophouden en dan-" ik hou mijn handen vragend omhoog.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Isabelle.

    Ik besluit er niet op in te gaan en nergeer het.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    Michael stopt zijn sigaret in zijn mond. Ik steek het aan met een lucifer. Precies het zelfde doe ik met mijn sigaret. Stil staan we naast elkaar te roken. Het voelt ongemakkelijk. Ik kijk stiekem naar Michael. Ik is diep in gedachte want hij staart voor zich uit. Ik volg zijn voorbeeld. Samen staan we daar dan. Buiten in de koud, met onze sigaretten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."