• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 20: Topic 20, door Bailas.
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 16:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quincy
    Ik lach om Levi's geluid en kijk vervolgens het meisje dat schijnbaar Donna heet arrogant aan. 'Je word geroepen. Ga dan! Je blokkeert m'n uitzicht'


    26 - 02 - '16

    LIlly
    Ik loop richting donna die naar dejognens was gegaan. Ze stonden zo te zien niet achter donna. Dus mocht ze iets doen ik had het voordeel en volgens mij besefte ze dat zelf ook. Gelukkig gee klappen vandaag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Sago? Ik?" vraag ik met een vies gezicht.
    "Jongetje, jij mag nog blij zijn dat ik überhaupt tegen jou wil praten. Jullie zijn zo kinderachtig. Krijg een leven!"
    Voordat ik weg kan lopen voel ik een hand op mijn schouder.
    "Doen jullie even normaal tegen Donna, ze heeft wel gelijk. Wees volwassen of probeer dat temiste." zegt Michael achter me met een hese stem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    André

    "Ey, Lilly, is dat een vriendin van je. Nee toch!?" Vraag ik en kijk in de richting van Lilly.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya
    oh nee! ik ben veel te laat! waar is die school toch? oh, daar dus. Voor me staat een groot gebouw, met enorme letters staat er boven de deur ST. Joseph high school geschreven. ik pak mjn camera die om mijn nek hangt en maak een foto van het gebouw.
    dan loop ik naar binnen en na een tijdje zoeken vind ik een deur met DIRECTEUR erop, ik klop aan en wacht.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Quincy
    'Nee dankje, ik heb al een leven. Maar toch bedankt' zeg ik smalend. Ik zie dat er een jongen achter haar verschijnt. 'Oeh! Is dat je vriendje?' vraag ik grijnzend. Ik schater het uit van het lachen.


    26 - 02 - '16

    LIlly
    Ik kijk even naar André. 'Gelukkig niet. heb meer ruzie dan iets anders. Maar donna loop even mee ja ik moet je nog iets zeggen over isabelle' zeg ik snel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Levi

    Ik zwiep wat heen en weer aan de tak, puur verveeld en beledigt omdat dat mens zei dat in bomen klimmen makkelijk is. ik draai een rondje om de tak en sta nu op mijn handen dan laat ik de tak los en met een klap komen mijn benen op de tak, nu hang ik weer onderste boven. Ik steek me tong uit naar het meisje dat beneden staat.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    "OMG het stikt hier van de lekker chicks," Fluister ik tegen Levi en spring uit de boom. "Doei!" Zeg ik en ren naar binnen. "Hey, ook nieuw." Zeg ik en ga tegen de muur staan bij het onbekende blonde meisje.

    [Bij jou Arooncat ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quincy
    Ik kijk naar Andre en vervolgens geef ik 'Donna' een walgende blik. 'Meid, please, kijk wat vrolijker of ga gewoon weg. You've made my bad day' grinnik ik.


    26 - 02 - '16

    Levi

    'ow god Kijk uit mensen Het BEEST is los' lach ik als ik André zie rennen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Lilly
    Ik glimlach even om André's droge reactie en lach om quincy. 'Donna kom je nog mee of moet ik nog lang wachten' zeg ik verveeld


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Ik heb geen vriendje nodig om te kunnen leven hoor." zeg ik tegen de jongen.
    Ik voel Michael hand op mijn schouder trillen.
    "Donna!" hoor ik achter me.
    Ik draai me om en zie Pablo.
    "Lilly wacht." zeg ik.
    Pablo geeft me een kus op mijn wang.
    "Hebben jullie problemen met dit meisje want dan wordt je schoolcarrière erg moeilijk." zegt hij met een grijns.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    "ja jij ook dan?" zeg ik tegen de jongen die tegen de muur aangeleund staat, ik pak mijn camera weer en maak een foto van de jongen "jij bent de eerste die ik hier tegen gekomen ben, mag ik weten hoe je heet? mijn naam is Maya."


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Lilly
    'Pablo kanik even met alleen donna praten' ik ijk hem even chagerijnig aan. Het valt nog mee dat Donna niks over de icepack gezegd heeft


    Change is for weirdos ~ Niall Horan