• Ja, omdat mensen Quizlet saai vinden worden.
    Diegene die tegen het onderstoffen van Quizlet zijn, hier is een soort van protesttopic. Reageer hier op als je het met ons eens bent dat Quizlet saai begint te worden.
    >Aanleidingstopic overigens.

    TEGEN ONDERSTOFFEN QUIZLET
    VOOR LOL EN PRET.


    Go Quizlet. *O*

    Oh, en met rotopmerkingen werken we niet aan een beter Quizlet.
    En dat, mijn lieve kindertjes, is nog lang niet bereikt. Altijd zal er ergens aan gewerkt moeten worden.

    (bloos)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 22:20 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nynke is going to kick your asses!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Okay, srsly. Kap met die negatieve crap :') Ze probeert 't alleen maar leuker te maken. Niks verkeerds mee, lijkt mij ^^

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 22:47 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merida schreef:
    Okay, srsly. Kap met die negatieve crap :') Ze probeert 't alleen maar leuker te maken. Niks verkeerds mij, lijkt mij ^^


    Volgens mij, begrijpen ze het verkeerd


    Physics is awesome

    Merida schreef:
    Okay, srsly. Kap met die negatieve crap :') Ze probeert 't alleen maar leuker te maken. Niks verkeerds mij, lijkt mij ^^


    en ze houdt van ponies!


    quidquid excusatio prandium pro

    Ga. Dan. Gewoon. Weg.
    Echt waar, mensen die Quizlet niet meer leuk vinden mogen gewoon gaan hoor. Niemand houdt jullie hier. Met topics zoals deze maak je het er echt niet beter op. 'Maak Quizlet weer gezellig,' ja hoor. Verander de wereld, begin bij jezelf. Ik heb het hier prima naar mijn zin en vele anderen hebben dat ook, maar de sfeer wordt verpest door mensen die het niet meer leuk vinden. Nou, dan ga je fijn wat anders doen. Tot ziens.

    Respectloos voor Rutger ook.

    Dit is niet voor jou persoonlijk, maar wel voor iedereen die zich aangesproken voelt.


    everything, in time

    Humble schreef:
    Ga. Dan. Gewoon. Weg.
    Echt waar, mensen die Quizlet niet meer leuk vinden mogen gewoon gaan hoor. Niemand houdt jullie hier. Met topics zoals deze maak je het er echt niet beter op. 'Maak Quizlet weer gezellig,' ja hoor. Verander de wereld, begin bij jezelf. Ik heb het hier prima naar mijn zin en vele anderen hebben dat ook, maar de sfeer wordt verpest door mensen die het niet meer leuk vinden. Nou, dan ga je fijn wat anders doen. Tot ziens.

    Respectloos voor Rutger ook.

    Dit is niet voor jou persoonlijk, maar wel voor iedereen die zich aangesproken voelt.


    Laten we Rutger erbuiten houden, alsjeblieft.
    Jullie zijn diegene die het forum voor mij onaantrekkelijk maken.
    En als jij mij weg wilt hebben van het forum, prima, dan vertrek ik, je hoeft het maar te zeggen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Humble schreef:
    Ga. Dan. Gewoon. Weg.
    Echt waar, mensen die Quizlet niet meer leuk vinden mogen gewoon gaan hoor. Niemand houdt jullie hier. Met topics zoals deze maak je het er echt niet beter op. 'Maak Quizlet weer gezellig,' ja hoor. Verander de wereld, begin bij jezelf. Ik heb het hier prima naar mijn zin en vele anderen hebben dat ook, maar de sfeer wordt verpest door mensen die het niet meer leuk vinden. Nou, dan ga je fijn wat anders doen. Tot ziens.

    Respectloos voor Rutger ook.

    Dit is niet voor jou persoonlijk, maar wel voor iedereen die zich aangesproken voelt.


    Rutger heeft daar niks mee te maken.
    Ik vind gewoon dat het hier tegenwoordig alleen nog maar om hypes draait. Waarom ik niet wegga? Ik heb zelf geen enkel idee. Denk dat 't na bijna 5 jaar gewoon een gewoonte is om Quizlet open te hebben staan of zo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    MissSharp schreef:
    (...)

    Laten we Rutger erbuiten houden, alsjeblieft.
    Jullie zijn diegene die het forum voor mij onaantrekkelijk maken.
    En als jij mij weg wilt hebben van het forum, prima, dan vertrek ik, je hoeft het maar te zeggen.


    Oké, jij voelt je dus aangesproken.(:
    Ik wil je niet weg hebben, alleen vragen of je je wat in kunt houden. Want als je iets leuk vind is het niet leuk als je er anderen constant over hoort zeiken. Ik begrijp het niet, als je het niet leuk vind, waarom ben je er dan?

    Waarom moet ik Rutger erbuiten houden? Het is mijn mening erover en daar zit Rutger nu eenmaal bij, sorry.


    everything, in time

    Humble schreef:
    Ga. Dan. Gewoon. Weg.
    Echt waar, mensen die Quizlet niet meer leuk vinden mogen gewoon gaan hoor. Niemand houdt jullie hier. Met topics zoals deze maak je het er echt niet beter op. 'Maak Quizlet weer gezellig,' ja hoor. Verander de wereld, begin bij jezelf. Ik heb het hier prima naar mijn zin en vele anderen hebben dat ook, maar de sfeer wordt verpest door mensen die het niet meer leuk vinden. Nou, dan ga je fijn wat anders doen. Tot ziens.

    Respectloos voor Rutger ook.

    Dit is niet voor jou persoonlijk, maar wel voor iedereen die zich aangesproken voelt.


    Bitch, fuck off.

    Ze maakt een topic aan omdat ze het wat vrolijker wil maken. Waarom ga je haar dan zo heftig aanvallen over haar vermeende negativiteit? Heb je de beginpost gelezen? WTF?


    quidquid excusatio prandium pro

    Junns schreef:
    Een beetje respect voor het harde werk dat onze lieve Heer Rutger doet graag.
    En als je het saai vindt worden ga je toch weg. What's the problem?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Voiceless schreef:
    (...)

    Rutger heeft daar niks mee te maken.
    Ik vind gewoon dat het hier tegenwoordig alleen nog maar om hypes draait. Waarom ik niet wegga? Ik heb zelf geen enkel idee. Denk dat 't na bijna 5 jaar gewoon een gewoonte is om Quizlet open te hebben staan of zo.


    Hm, vind ik wel.

    Maar dan nog, ik doe alleen mee aan de RPG's, dat en de hype van Tokio Hotel tot hun nieuwe stijl zijn de enige hypes waar ik aan mee heb gedaan. Ik hou niet van 1D, niet van Voetbal en ik haat The Hunger Games, Twilight en House of Night of zo. Pioniers vind ik ook verschrikkelijk. Hoor je mij ooit klagen? Nee, want ik lees er gewoon overheen/doorheen omdat ik wel andere dingen te doen heb dan me daarop te gaan zitten focussen.(':


    everything, in time

    Och mensen, ze bedoelt het goed! Doe niet zo dramatisch. Dat komt echt aanstellerig en slijmerig over.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Waarom ruzie als dit topic er is om Quizlet leuker te maken? In de meeste topics is er wel ruzie of ontstaat er ruzie. Natuurlijk dat users Quizlet saaier, stommer, of wat dan ook gaan vinden. En waarom al dat gekat? Bah..

    Discord schreef:
    (...)

    Bitch, fuck off.

    Ze maakt een topic aan omdat ze het wat vrolijker wil maken. Waarom ga je haar dan zo heftig aanvallen over haar vermeende negativiteit? Heb je de beginpost gelezen? WTF?


    Noem mij geen bitch.

    En 'WTF', jij hebt de laatste zin niet gelezen. Want daar staat in dat het nietpersoonlijk bedoeld is. Ik heb al eerder zo iets gezegd in een topic en dit is gewoon de zoveelste en dan krijg ik er ook genoeg van. Lees álle zinnen, dankjewel.


    everything, in time

    Ik snap er geen sikkepit meer van, hoor


    Physics is awesome