• Ja, omdat mensen Quizlet saai vinden worden.
    Diegene die tegen het onderstoffen van Quizlet zijn, hier is een soort van protesttopic. Reageer hier op als je het met ons eens bent dat Quizlet saai begint te worden.
    >Aanleidingstopic overigens.

    TEGEN ONDERSTOFFEN QUIZLET
    VOOR LOL EN PRET.


    Go Quizlet. *O*

    Oh, en met rotopmerkingen werken we niet aan een beter Quizlet.
    En dat, mijn lieve kindertjes, is nog lang niet bereikt. Altijd zal er ergens aan gewerkt moeten worden.

    (bloos)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 22:20 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Frigga schreef:
    (...)
    Zoals ik ook al zei gaat dit topic daar niks aan doen, wat ik bedoel is dat ze dan zelf het voor haat leuk moet maken en niet zo'n topic moet maken want dat verziekt te sfeer juist.
    Goed, zo probeert het hier leuker te maken, maar dan moet ze niet gaan doen. Dat werkt averechts.
    Daarbij, we kunnen Quizlet moeilijk gaan veranderen omdat zij het niet leuk vind. Er zijn er genoeg die Quizlet leuk vind zoals het nu is, anders zou Quizlet niet zo zijn zoals het is. Moet we dat allemaal veranderen omdat een paar het niet leuk vind, zodat zij blij zijn er de rest het misschien niet leuk vind? Tuurlijk niet. Ja dan zeg ik rot op, zo ben ik en die woorden gebruik ik. Als je dat niks vind heb je pech.


    Amen. :Y) Hoewel sommige mensjes wel wat grof waren in hun verwoording.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nou. Ik heb dan nooit een niet-saai Quizlet gekent.
    Ik vind het nu niet saai, hoor.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Merida schreef:
    Jullie zijn gewoon vreselijk, een aantal van jullie dan :W Please, 'Rot op', 'Ga dan weg van deze site'? Vind je 't gek dat de sfeer zo is, hey o_o' Volgens mij lezen jullie het al met 'n negatieve ondertoon. Ik erger me gewoon écht dood en dat zeg ik, ja. Dan staat 't je maar niet aan. Zoals ik 't lees, probeert ze 't alleen maar leuker te maken. *O* Ik zie haar Q ook trouwens nergens afkraken, want een aantal van jullie lijken dat op te maken uit de tekst. En dan die reacties van, 'probeer er dan iets van te maken, zeik niet.' Misschien is 't je opgevallen dat ze 't met DIT topic probeert te veranderen? :W Srsly, 'n stelletje oude wijven, dat zijn sommigen van jullie :'D En dat mag ik best zeggen :Y)
    Maar ik snap de bedoeling van dit topic dan niet. Als we zeggen 'laten we Q allemaal leuker maken' hoe gaat dit helpen? Want dit topic verandert toch nog altijd niets? Dit werkt enkel averechts..?


    Get outta my head!

    Frigga schreef:
    (...)
    Zoals ik ook al zei gaat dit topic daar niks aan doen, wat ik bedoel is dat ze dan zelf het voor haat leuk moet maken en niet zo'n topic moet maken want dat verziekt te sfeer juist.
    Goed, zo probeert het hier leuker te maken, maar dan moet ze niet gaan doen. Dat werkt averechts.
    Daarbij, we kunnen Quizlet moeilijk gaan veranderen omdat zij het niet leuk vind. Er zijn er genoeg die Quizlet leuk vind zoals het nu is, anders zou Quizlet niet zo zijn zoals het is. Moet we dat allemaal veranderen omdat een paar het niet leuk vind, zodat zij blij zijn er de rest het misschien niet leuk vind? Tuurlijk niet. Ja dan zeg ik rot op, zo ben ik en die woorden gebruik ik. Als je dat niks vind heb je pech.

    Zegt ze met dit topic dat iedereen mee moet doen? Nee, en dan denk je vast, 'Maar, ik mag mijn mening wel geven.' Ja, dat mag, maar wel met respect of reageer dan gewoon niet. En het is het proberen waard, toch? Moeten we 't dan altijd maar laten afhangen van een ander? Ze probeert 't, verdorie. Zo vaak hoor ik, 'niet geschoten is altijd mis.' En dat geldt ook voor dit topic. Het is maar net hoe jezelf in elkaar steekt, blijkt, want ik zie niet in hoe zoiets de sfeer kan verzieken. Die trouwens al is verziekt :W 't Moet altijd maar binnen iedereen zijn lijntjes en owee, als daar wat buiten valt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Reloaded schreef:
    (...)Maar ik snap de bedoeling van dit topic dan niet. Als we zeggen 'laten we Q allemaal leuker maken' hoe gaat dit helpen? Want dit topic verandert toch nog altijd niets? Dit werkt enkel averechts..?

    O, dus moet ze er gelijk maar geen topic over maken? : D Di's wel 'n stukje bewustwording. Helemaal als je kijkt naar de reacties op dit topic. Zo nutteloos vind ik 't niet :Y) Ze heeft 't recht om 't te melden, dus. Je hoeft 't er niet mee eens te zijn, maar de reacties van sommige users gaan er gewoon over.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merida schreef:
    (...)
    O, dus moet ze er gelijk maar geen topic over maken? : D Di's wel 'n stukje bewustwording. Helemaal als je kijkt naar de reacties op dit topic. Zo nutteloos vind ik 't niet :Y) Ze heeft 't recht om 't te melden, dus. Je hoeft 't er niet mee eens te zijn, maar de reacties van sommige users gaan er gewoon over.
    Ja ze heeft het recht om dit te melden. Maar daar blijft het dan bij. Als er nu nog ideeën kwamen om hoe het gezelliger te maken dan was het topic af.. Nu heeft het evenveel waarde als een 'ik eet boterhammen met choco vandaag'-topic (:
    En ik kan er in komen dat ze het leuker wilt maken of weet ik veel wat, maar er zijn de laatste tijd al zoveel topics hierover de revue gepasseerd dat het niets meer uithaalt..
    Trouwens ik vind het goed zoals het is. : D


    Get outta my head!

    Kijk zo wordt het weer leuk, ga zo door mensen (cat)


    -

    Reloaded schreef:
    (...)Ja ze heeft het recht om dit te melden. Maar daar blijft het dan bij. Als er nu nog ideeën kwamen om hoe het gezelliger te maken dan was het topic af.. Nu heeft het evenveel waarde als een 'ik eet boterhammen met choco vandaag'-topic (:
    En ik kan er in komen dat ze het leuker wilt maken of weet ik veel wat, maar er zijn de laatste tijd al zoveel topics hierover de revue gepasseerd dat het niets meer uithaalt..
    Trouwens ik vind het goed zoals het is. : D


    -Let op spelling.
    -Google eerst.
    -Respecteer algemene topic, en controleer kort of er al zo'n topic bestaat.
    -Wordt GM om vervelde hypes te ontlopen.
    -Respecteer elkaar en ga elkaar niet afzeiken!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Reloaded schreef:
    (...)Ja ze heeft het recht om dit te melden. Maar daar blijft het dan bij. Als er nu nog ideeën kwamen om hoe het gezelliger te maken dan was het topic af.. Nu heeft het evenveel waarde als een 'ik eet boterhammen met choco vandaag'-topic (:
    En ik kan er in komen dat ze het leuker wilt maken of weet ik veel wat, maar er zijn de laatste tijd al zoveel topics hierover de revue gepasseerd dat het niets meer uithaalt..
    Trouwens ik vind het goed zoals het is. : D

    Dan zeg je op 'n gewone manier dat het misschien 'n idee is om ook ideeën aan te dragen :Y) Opgelost. Maar kom niet aan met, 'Rot maar op.' Het gaat mij gewoon op de manier waarop sommige users hier op reageren. Niet eens zo zeer over het onderwerp van het topic.


    "I shut my eyes in order to see.'

    MissSharp schreef:
    (...)

    -Let op spelling.
    -Google eerst.
    -Respecteer algemene topic, en controleer kort of er al zo'n topic bestaat.
    -Wordt GM om vervelde hypes te ontlopen.
    -Respecteer elkaar en ga elkaar niet afzeiken!
    Ik heb niets tegen jou, en niets tegen dit topic! Ik heb toch ook niets 'rot op' gezegd! Wat is jouw probleem?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 14:12 ]


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    (...)Ik heb niets tegen jou, en niets tegen dit topic! Ik heb toch ook niets 'rot op' gezegd! Wat is jouw probleem?


    Nee, niet persoonlijk. Maar dit zijn mijn punten om het forum beter te maken.
    En vooral dat laatste punt gebeurt hier niet..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    MissSharp schreef:
    (...)

    Nee, niet persoonlijk. Maar dit zijn mijn punten om het forum beter te maken.
    En vooral dat laatste punt gebeurt hier niet..
    Dat laatste punt gebeurt hier vaker wel niet meer. Misschien dat ik dat af en toe ook meer moet doen (als ik jou beledigd heb met mijn mening). Maar bij het minste (zoals bijvoorbeeld 1 spellensfout) krijgt iedereen hier de laatste tijd al bakken kritiek over zich.. Iedereen maakt wel eens fouten.. Ze zijn de laatste tijd snel op hun tenen getrapt. ; )

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 14:15 ]


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    (...)Dat laatste punt gebeurt hier vaker wel niet meer. Misschien dat ik dat af en toe ook meer moet doen (als ik jou beledigd heb met mijn mening). Maar bij het minste (zoals bijvoorbeeld 1 spellensfout) krijgt iedereen hier de laatste tijd al bakken kritiek over zich.. Iedereen maakt wel eens fouten.. Ze zijn de laatste tijd snel op hun tenen getrapt. ; )


    Juist, dát vind ik irritant.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Da's gewoon ook al ernstig :'D Allemaal zo gefixeerd op spellingsfouten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Reloaded schreef:
    (...)Dat laatste punt gebeurt hier vaker wel niet meer. Misschien dat ik dat af en toe ook meer moet doen (als ik jou beledigd heb met mijn mening). Maar bij het minste (zoals bijvoorbeeld 1 spellensfout) krijgt iedereen hier de laatste tijd al bakken kritiek over zich.. Iedereen maakt wel eens fouten.. Ze zijn de laatste tijd snel op hun tenen getrapt. ; )

    Dan kan je mij ook ook niet ongelijk geven (: Want sommige users reageren hier echt abnormaal.


    "I shut my eyes in order to see.'