• Ja, omdat mensen Quizlet saai vinden worden.
    Diegene die tegen het onderstoffen van Quizlet zijn, hier is een soort van protesttopic. Reageer hier op als je het met ons eens bent dat Quizlet saai begint te worden.
    >Aanleidingstopic overigens.

    TEGEN ONDERSTOFFEN QUIZLET
    VOOR LOL EN PRET.


    Go Quizlet. *O*

    Oh, en met rotopmerkingen werken we niet aan een beter Quizlet.
    En dat, mijn lieve kindertjes, is nog lang niet bereikt. Altijd zal er ergens aan gewerkt moeten worden.

    (bloos)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 22:20 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Merida schreef:
    (...)
    Dan kan je mij ook ook niet ongelijk geven (: Want sommige users reageren hier echt abnormaal.
    Jep, en als iemand dan zo extreem reageert vliegen er nog scheldwoorden erbovenop, zo blijft het een vicieuze cirkel en stopt het meestal nooit tot het topic gesloten wordt.. Ik snap dat je je eigen mening hebt, maar je moet ze correct uiten.. (Wat meestal iets moeilijker is via internet..)


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    (...)Jep, en als iemand dan zo extreem reageert vliegen er nog scheldwoorden erbovenop, zo blijft het een vicieuze cirkel en stopt het meestal nooit tot het topic gesloten wordt.. Ik snap dat je je eigen mening hebt, maar je moet ze correct uiten.. (Wat meestal iets moeilijker is via internet..)

    Fijn dat je het begrijpt (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merida schreef:
    (...)
    Dan kan je mij ook ook niet ongelijk geven (: Want sommige users reageren hier echt abnormaal.

    Jij vind dat abnormaal, zij niet. Ja sommige gaan in mijn ogen ook te ver, maar wel in mijn ogen. Je kan niet bepalen hoe andere zich gedragen, alleen je eigen gedrag. Wat jij te ver vind hoeft een ander niet te ver vinden. Het beste kan je je er dan gewoon niks van aantrekken, want je doet er toch niks aan.
    Trouwens, op internet komt heel veel dingen verkeert/anders over dan ze echt bedoelt zij(zoals mijn rot op)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik geef je een lintje en een pluim voor het proberen :Y). En aan alle anderen die meteen weer zo negatief, bot en gemeen reageren. Ik ben benieuwd of jullie in het dagelijks leven ook zo reageren op anderen en ook anderen echt zo aanspreken. Zo ja, dan verdienen jullie echt een mep in jullie gezicht. En sorry als dit harsch over komt, maar hoe sommige hier met elkaar omgaan.. dat is gewoon té erg. Zou jij zo aangesproken willen worden door een wild-vreemde? En dan niet afkomen met 'het is maar het internet', want dat betekent dat je contactgestoord bent als je dat echt vindt.

    Manon probeert de boel gewoon op te leuken. Nothing bad or harming about that..


    Wie du mir, so ich dir.

    Frigga schreef:
    (...)
    Jij vind dat abnormaal, zij niet. Ja sommige gaan in mijn ogen ook te ver, maar wel in mijn ogen. Je kan niet bepalen hoe andere zich gedragen, alleen je eigen gedrag. Wat jij te ver vind hoeft een ander niet te ver vinden. Het beste kan je je er dan gewoon niks van aantrekken, want je doet er toch niks aan.
    Trouwens, op internet komt heel veel dingen verkeert/anders over dan ze echt bedoelt zij(zoals mijn rot op)


    Merida is mod, dus daarom kan zij dat wel vinden, vind ik. :W
    En dank je Jonsu. :'D

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 14:30 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Frigga schreef:
    (...)
    Jij vind dat abnormaal, zij niet. Ja sommige gaan in mijn ogen ook te ver, maar wel in mijn ogen. Je kan niet bepalen hoe andere zich gedragen, alleen je eigen gedrag. Wat jij te ver vind hoeft een ander niet te ver vinden. Het beste kan je je er dan gewoon niks van aantrekken, want je doet er toch niks aan.
    Trouwens, op internet komt heel veel dingen verkeert/anders over dan ze echt bedoelt zij(zoals mijn rot op)

    Eh, jij zegt eerst dat ik iets niet abnormaal mag vinden en vervolgens zeg je dat in jouw ogen iets te ver gaat. Kinda the same thing, isn't it ^^ Ik bepaal ook helemaal niet hoe een ander zich moet gedragen, ik zeg er alleen iets van en ik geloof dat je iemand daar gewoon op aan mag spreken (: En ik trek me er wel iets van aan, want als we ons nergens iets van zouden aantrekken, dan zou er ook niks verbeteren. En, btw, ik zie niet in hoe, 'Rot op' anders opgevat kan worden, dan hoe het er letterlijk staat :W


    "I shut my eyes in order to see.'

    MissSharp schreef:
    (...)

    Merida is mod, dus daarom kan zij dat wel vinden, vind ik. :W

    Iedereen mag 't vinden, niet alleen ik, omdat ik toevallig mod ben :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merida schreef:
    (...)
    Iedereen mag 't vinden, niet alleen ik, omdat ik toevallig mod ben :'D
    Klopt, want voor mij ben je gewoon een Nynk, en niet een rode mevrouw :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Merida schreef:
    (...)
    Eh, jij zegt eerst dat ik iets niet abnormaal mag vinden en vervolgens zeg je dat in jouw ogen iets te ver gaat. Kinda the same thing, isn't it ^^ Ik bepaal ook helemaal niet hoe een ander zich moet gedragen, ik zeg er alleen iets van en ik geloof dat je iemand daar gewoon op aan mag spreken (: En ik trek me er wel iets van aan, want als we ons nergens iets van zouden aantrekken, dan zou er ook niks verbeteren. En, btw, ik zie niet in hoe, 'Rot op' anders opgevat kan worden, dan hoe het er letterlijk staat :W

    Nee ik bedoel,je mag wel iets abnormaal vinden maar dat betekent niet dat andere dat ook zo zien of het zo is. Het is een mening geen feit.
    Mijn rot op was niet gemeen bedoelt, voor mij is het niet perse iets gemeens, maar meer zo iets als ga toch weg gek, alleen anders, harder, verwoord. Nee die gek is ook niet gemeens.
    Zo zie je maar hoe dingen soms iets heel anders voor andere betekenen, zeker op internet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jonsu schreef:
    (...)
    Klopt, want voor mij ben je gewoon een Nynk, en niet een rode mevrouw :Y).

    Godzijdank 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Frigga schreef:
    (...)
    Nee ik bedoel,je mag wel iets abnormaal vinden maar dat betekent niet dat andere dat ook zo zien of het zo is. Het is een mening geen feit.
    Mijn rot op was niet gemeen bedoelt, voor mij is het niet perse iets gemeens, maar meer zo iets als ga toch weg gek, alleen anders, harder, verwoord. Nee die gek is ook niet gemeens.
    Zo zie je maar hoe dingen soms iets heel anders voor andere betekenen, zeker op internet.

    Eh, da's nog steeds heel anders, dan wat ik zei. Zij gaf al aan dat ze sommige reacties ook niet vindt kunnen, dus ik reageerde daar gewoon op met wat ik vind.. btw, ik denk niet da'k de enige ben die 'Rot op' zo opvat, dus.. da's hetzelfde als ik zou zeggen, 'doe niet zo abnormaal,' terwijl ik er iets milders mee bedoel, gewoon 'n voorbeeld. Ik ga hier nu gewoon verder niet op in. Ik ga mijn mening niet bijschaven, zeker omdat ik er niet alleen in sta.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb net even het hele topic gelezen - jup niets te doen, sorry - en ik vind dat sommige mensen echt respectloos reageren. Ze probeert gewoon een leuk topic te maken, met als doel de sfeer beter te maken. En wat gebeurd hier? Een discussie omdat mensen het verkeerd opvatten.
    Het is gewoon vervelend dat je niets neer kan zetten, zonder dat mensen erop gaan zeuren. Als het je niet aanstaat, of als je quizlet saai vind worden, dan ga je toch gewoon weg? Anders verpest je sfeer alleen nog maar meer met al je negativiteit.
          Oh en ik vind je topic idee leuk (: Jammer dat mensen het niet waarderen ..


    To infinity and beyond •

    Zaynholic schreef:
    Ik heb net even het hele topic gelezen - jup niets te doen, sorry - en ik vind dat sommige mensen echt respectloos reageren. Ze probeert gewoon een leuk topic te maken, met als doel de sfeer beter te maken. En wat gebeurd hier? Een discussie omdat mensen het verkeerd opvatten.
    Het is gewoon vervelend dat je niets neer kan zetten, zonder dat mensen erop gaan zeuren. Als het je niet aanstaat, of als je quizlet saai vind worden, dan ga je toch gewoon weg? Anders verpest je sfeer alleen nog maar meer met al je negativiteit.
          Oh en ik vind je topic idee leuk (: Jammer dat mensen het niet waarderen ..


    this

    Junns schreef:
    Een beetje respect voor het harde werk dat onze lieve Heer Rutger doet graag.
    En als je het saai vindt worden ga je toch weg. What's the problem?


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.