• Ja, omdat mensen Quizlet saai vinden worden.
    Diegene die tegen het onderstoffen van Quizlet zijn, hier is een soort van protesttopic. Reageer hier op als je het met ons eens bent dat Quizlet saai begint te worden.
    >Aanleidingstopic overigens.

    TEGEN ONDERSTOFFEN QUIZLET
    VOOR LOL EN PRET.


    Go Quizlet. *O*

    Oh, en met rotopmerkingen werken we niet aan een beter Quizlet.
    En dat, mijn lieve kindertjes, is nog lang niet bereikt. Altijd zal er ergens aan gewerkt moeten worden.

    (bloos)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 22:20 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Humble schreef:
    (...)

    Hm, vind ik wel.

    Maar dan nog, ik doe alleen mee aan de RPG's, dat en de hype van Tokio Hotel tot hun nieuwe stijl zijn de enige hypes waar ik aan mee heb gedaan. Ik hou niet van 1D, niet van Voetbal en ik haat The Hunger Games, Twilight en House of Night of zo. Pioniers vind ik ook verschrikkelijk. Hoor je mij ooit klagen? Nee, want ik lees er gewoon overheen/doorheen omdat ik wel andere dingen te doen heb dan me daarop te gaan zitten focussen.(':


    Hier ben ik het mee eens. Ik vind de RPG's niet leuk, Tokio Hotel, voetbal, Twilight, Harry Potter, maar toch lees ik er over heen. Maar dan zijn er nog altijd mensen die over zoiets klagen. Het is Quizlet. Misschien vind jij, Voiceless, One Direction niet leuk en ik wel, maar ik vind dan misschien Twilight weer leuk en ik niet. Daar mogen wij toch ook niet over zeiken? En nu ga ik proberen te slapen. (:

    Merida schreef:
    Okay, srsly. Kap met die negatieve crap :') Ze probeert 't alleen maar leuker te maken. Niks verkeerds mee, lijkt mij ^^

    Neuh I do what I want (cat)


    -


    I can't even think straight.

    Chirest schreef:
    (...)

    Hier ben ik het mee eens. Ik vind de RPG's niet leuk, Tokio Hotel, voetbal, Twilight, Harry Potter, maar toch lees ik er over heen. Maar dan zijn er nog altijd mensen die over zoiets klagen. Het is Quizlet. Misschien vind jij, Voiceless, One Direction niet leuk en ik wel, maar ik vind dan misschien Twilight weer leuk en ik niet. Daar mogen wij toch ook niet over zeiken? En nu ga ik proberen te slapen. (:


    Het probleem is dat ik geen een van die hypes leuk vind of zo. :')
    En ik zeg het één keer. Dat is niet meteen zeiken. Doe normaal.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Discord schreef:
    (...)

    Bitch, fuck off.

    Ze maakt een topic aan omdat ze het wat vrolijker wil maken. Waarom ga je haar dan zo heftig aanvallen over haar vermeende negativiteit? Heb je de beginpost gelezen? WTF?

    Reageer dan zelf ook niet met 'bitch fuck off'. Ze hoeft helemaal niet op te fucken behalve als ze van deze site gekicked wordt.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 23:29 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    JONGENS! Wees vriendelijk voor elkaar! Laat de liefde door je aders stromen voor onze medemens!
    We zijn hier maar één keer op deze aarde, waarom moeten we elkaar afzeiken?

    My dear Q friends... You need a female leader. And I'm available for that job. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    JONGENS! Wees vriendelijk voor elkaar! Laat de liefde door je aders stromen voor onze medemens!
    We zijn hier maar één keer op deze aarde, waarom moeten we elkaar afzeiken?

    My dear Q friends... You need a female leader. And I'm available for that job. :Y)


    ANNABETH, gives me hugs. (bloos)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vraag me serieus af, als je het saai begint te vinden... Waarom ga je dan niet gewoon weg?


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Saph schreef:
    (...)

    ANNABETH, gives me hugs. (bloos)

    - hugs Lizz -
    Yay!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    JONGENS! Wees vriendelijk voor elkaar! Laat de liefde door je aders stromen voor onze medemens!
    We zijn hier maar één keer op deze aarde, waarom moeten we elkaar afzeiken?

    My dear Q friends... You need a female leader. And I'm available for that job. :Y)

    Follow the leader leader leader
    _O__O__O_


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik heb het een tijdje saai gevonden, maar ik ben uiteindelijk terug gekomen. Dus er is blijkbaar toch iets dat je dan mist. Misschien zitten sommige mensen er wel té vaak op, dat was mijn probleem tenminste.


    I love you Tim

    Aah, dit heb ik gemist aan Q. De eeuwige discussies die pagina's lang doorgaan.
    *Gaat achterover hangen met een bakje popcorn en refresht elke 5 min*

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 7:32 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Merida schreef:
    Ik maak 't zelf altijd heel leuk :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eens.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    eerst was ik erg verslaafd aan Q. Maar nu begint het steeds minder te worden


    -