• Ik ben wel eens benieuwd hoe jullie Quizlet hebben ontdekt.

    Als er hierop er al en topic is gemaakt,
    dan kan er een slotje op


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik zocht plaatjes van Justin Bieber en toen kwam ik bij een story terecht. Die story heb ik toen gelezen, nog eentje gelezen en nog één, .. & toen maakte ik een account aan.

    Ik zat eerst altijd op Quizilla. En ik wou eens een Nederlandse site om verhalen te lezen. Dus toen ging ik naar Google. THANK YOU GOOGLE!(bloos)

    Ik had een nieuwe trolling ground nodig nadat de vorige me volkomen onrechtvaardig geband had (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Vroeger toen wilde ik Quizen aanmaken, maar er maar een dag opgezeten ofzow.

    En 1,5 jaar geleden was ik een afbeelding aan het zoeken van Justin Bieber op google en kwam toen weer op deze site uit.


    <3

    ik zocht op google naar twilight plaatjes, toen kwam ik een goed verhaal tegen. ik heb eerst nog een tijdje rondgekeken zonder account. en nu ben ik hier.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    *Ontdekking
    Ik zocht een quiz en kwam toen hierop terecht.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ontdekking*
    Maar dankzij een vriendin, (TrueIssues) die maakt me erop attent. Omdat ik ook van verhalen schrijven hou, enso.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 16:01 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Via Ebenezer (flower)


    You've cat to be kitten me right meow.

    Door een meisje uit mn class


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Contostavlos schreef:
    ik zocht op google naar twilight plaatjes, toen kwam ik een goed verhaal tegen. ik heb eerst nog een tijdje rondgekeken zonder account. en nu ben ik hier.


    > Draco plaatjes om precies te zijn.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Toen ik nog fan was fan Tokio Hotel, ontdekte ik Quizlet via google. Ik heb een account aangemaakt en veeeeel fanfics gelezen :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Google, door een plaatje van Tokio Hotel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Via een quiz 4,5 jaar geleden.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Als een mod mijn titel wilt veranderen
    graagg±DXD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Via een user waarvan ik de naam niet meer weet.

    Volgens mij was hier ergens al een topic over.