• Ik ben wel eens benieuwd hoe jullie Quizlet hebben ontdekt.

    Als er hierop er al en topic is gemaakt,
    dan kan er een slotje op


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Door een vroegere vriendin van mij, die hier een verhaal had. Ik zat er al snel meer op dan zij, haha.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Daar vraag je nu iets O_o"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Een meisje uit mijn klas ontdekte het via google geloof ik, vlak na haar maakte ik ook een account aan.


    26 - 02 - '16

    in informatice moest ik iets opzoeken op google ' hoeveel jaar is...'
    en het eerste dat erop kwam was hoeveel jaar is edward cullen en toen kwam ik hier terecht

    Google


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Lynnx schreef:
    in informatice moest ik iets opzoeken op google ' hoeveel jaar is...'
    en het eerste dat erop kwam was hoeveel jaar is edward cullen en toen kwam ik hier terecht

    In de zomervakantie (half juli) begon Bo'tje, hierboven, er telkens over te praten. Eerst was ik van: No way! Ik ga daar nooit op!
    Na drie dagen: Ik ga toch maar eens kijken.
    Diezelfde avond zat ik nog mijn story te posten (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Gancanagh schreef:
    Daar vraag je nu iets O_o"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik zocht Tokio Hotel plaatjes, ik was toen nog fan, je weet zelf toch

    en nee, ik heb Q NIET via jouw ontdekt, dat denk je alleen maar :P

    Een vriendin had me op het bestaan er van gewezen. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Uh, iets met een banaan, en een quiz, lol. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Scandal schreef:
    Via een quiz 4,5 jaar geleden.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Via een plaatje op Google (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Well.. Via mijn zus Uneventful. :Y)


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Heel veel jaar geleden (weet niet meer hoeveel). Toen je op Q alleen nog maar quizzen kon maken was ik op zoek naar een Harry Potter karaktertest (tenminste volgens mij was het toen). En toen had ik een account gemaakt en zelf ook een paar quizzen. Maar toen was ik er vrij snel op uitgekeken en kwam ik niet meer online. Een paar jaar later (iets meer dan een jaar geleden) herinnerde ik me deze site en ging ik kijken. Toen zag ik dat je ook verhalen kon posten en toen heb ik opnieuw een account aangemaakt:)


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Leve mijn nicht die deze site voorstelde!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien