• Ik ben wel eens benieuwd hoe jullie Quizlet hebben ontdekt.

    Als er hierop er al en topic is gemaakt,
    dan kan er een slotje op


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Discord schreef:
    Ik had een nieuwe trolling ground nodig nadat de vorige me volkomen onrechtvaardig geband had (cat)


    Deze, al was het niet mijn schuld dat ik geband werd..


    | Reality is for people that lack imagination |

    Chirest schreef:
    Ik zocht plaatjes van Justin Bieber en toen kwam ik bij een story terecht. Die story heb ik toen gelezen, nog eentje gelezen en nog één, .. & toen maakte ik een account aan.
    Dit, alleen plaatsjes van David Villa
    + hier was al een topic over


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Via een klasgenootje
    Maar het heeft echt wel een halfjaar geduurd voordat ik echt veel deed enzo op quizlet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zag ineens het licht!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik zocht een plaatje van kaftpapier voor een verhaal dat ik aan het schrijven was en de eerste hit van internet was van een story van Q, ik ging het lezen en toen was ik verslaafd aan Q c:


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Door mijn beste vriendin ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zocht een site waar je verhalen op kon zetten (:


    Believe in yourself.

    Ik heb geen idee meer eigenlijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oh, dat weet ik al niet meer.
    Dat is echt jaren geleden..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dankzij mijn beste vriendin Sluipvoet (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Provine schreef:
    Ontdekking*
    Maar dankzij een vriendin, die maakt me erop attent. Omdat ik ook van verhalen schrijven hou, enzo.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Door een vriendin


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Chimaera schreef:
    Door een vriendin


    xD, ik ken het van jou _O_


    -

    Ik verveelde me, zocht HP dingen op, kwam bij de quizzen van cissy1993 uit en was direct verslaafd aan haar quizzen. Pas later werd ik echt lid.

    @chimeara, en jij hebt het weer van mij! xD (of Henrieke)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 11:12 ]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Ik wilde de vertaling van Midnight Sun lezen, en toen kwam ik hier:)


    Bad decisions make good stories.