• Ik ben wel eens benieuwd hoe jullie Quizlet hebben ontdekt.

    Als er hierop er al en topic is gemaakt,
    dan kan er een slotje op


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Voiceless schreef:
    Google, door een plaatje van Tokio Hotel.


    (Be)lieve in (you)rself

    ik zocht info over tokio hotel en kwam op een story van hier terecht.
    na een tijdje werd ik benieuwd naar deze web en maakte ik een account.


    -

    Op GoSupermodel vertelde mij iemand vier jaar geleden dat je hier Tokio Hotel verhalen kon lezen. En voilá.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Joselyne schreef:
    Toen ik nog fan was van Tokio Hotel, ontdekte ik Quizlet via google. Ik heb een account aangemaakt en veeeeel fanfics gelezen :')


    Tell me about it, stud.

    Via iemand die toen een vriendin van me was.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Door m'n nichten.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    LANG LEVEN DRACO MALFOY, en mijn boekbespreking over Harry Potter en de Halfbloed prins!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Ik wou verhalen schrijven. Google is écht je beste vriend. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hyves.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Way back in 2007, zocht ik naar random quizjes om in te vullen, puur omdat ik me verveelde ;P En toen kwam ik dus op Quizlet terecht en vond het zo leuk dat ik een account maakte.


    I love you Tim

    Door Tokio Hotel.
    Ik weet niet meer waar ik naar zocht, maar ik kwam iniedergeval hier uit.
    Ik heb er eerst reelijk lang opgezeten zonder acount, en las alleen maar helle slechte verhalen en ergens juni/jullie 2008 heb ik me eersrte acount gemaakt, zodat ik er zelf ook een verhaal op kon zetten.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 6:14 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Door een vriendin. Zij zoch toen geloof ik eens Tokio Hotel plaatjes, en kwam hier op uit (: Ze heeft t me toen laten zien, eerst had ik zowiets van 'hmm alleen maar quizzen, is voor even leuk maarja daarna..' -ik wist niet dat er meer was dan alleen quizzen :'D- Maar toen ging ik meer en meer quizzen doen, mn vriendin maakte een account aan, dus ik denk, nja dan doe ik het ook wel (: Blij dat ik dat gedaan heb toen C:


    Inspiration can hit you any time

    Ik las via iemand op een andere site een verhaal, en toen linkte ze door hiernaar toe en kwam ik erachter dat er hele leuke verhalen waren, ik heb al vrij snel een account aangemaakt.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    door dat ik Twilight verhalen zocht ofzo ;D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    dankzij PinkaminaPie


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer