• Ik ben wel eens benieuwd hoe jullie Quizlet hebben ontdekt.

    Als er hierop er al en topic is gemaakt,
    dan kan er een slotje op


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ik googelde naar 'Ibrahim Afellay vriendin' en toen kwam ik op Quizlet terecht. Ben toen als ik me verveelde de stories gaan lezen en op een gegeven moment maar lid geworden.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Via mijn bff Oxford, die 2 jaar geleden deze site liet zien ^^


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Voiceless schreef:
    Google, door een plaatje van Tokio Hotel.


    Destroy what destroys you.

    Voiceless schreef:
    Google, door een plaatje van Tokio Hotel.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik zat op een 1D-fanhyvesding (FAIL, ik weet het) en toen had iemand een link geplaatst naar een story hier. Ik was verslaafd en maakte een account.


    The universal language of art.

    Vluuv schreef:
    Ik zocht op verschillende persoonlijkheidstesten omdat ik me verveelde en toen kwam ik hier uit c:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Niffler schreef:
    Ik verveelde me, zocht HP dingen op, kwam bij de quizzen van cissy1993 uit en was direct verslaafd aan haar quizzen. Pas later werd ik echt lid.

    @chimeara, en jij hebt het weer van mij! xD (of Henrieke)


    Nee van Henrieke XD
    Jij had het toch van ons?


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik zocht quizzen op internet & toen kwam ik hier (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Heel lang geleden al. Volgens mij zocht ik gewoon quizzen.


    Hope goes lost but never dies.

    Door een vriendin in groep 7 of 8 ;3


    Alis volat propriis.

    Lang leve google. Ik zocht een fanfiction over Draco Malfoy, en toen vond ik er een van quizlet. Toen heb ik een hele tijd zonder account gezeten en nu met account.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Een vriendin van mij kwam hierop terrecht nadat ze Tokio Hotel plaatjes aan het zoeken was. Ze liet t aan me zien, waarna ik eerst een tijdje zonder account hierop was, maar daarna toch een account aanmaakte. Blij dat die vriendin me aan een verslaving hielp :Y)


    Inspiration can hit you any time