• Ik ben wel eens benieuwd hoe jullie Quizlet hebben ontdekt.

    Als er hierop er al en topic is gemaakt,
    dan kan er een slotje op


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Volgens mij, via google


    Physics is awesome

    Via kindertent


    Life is hard and then we die

    Ik zocht op verschillende persoonlijkheidstesten omdat ik me verveelde en toen kwam ik hier uit c:

    Vriendinnen van me.


    Some people make the world special just by being in it

    Chimaera schreef:
    Door een vriendin

    Via een vroegere vriendin die hier op zat.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Chimaera schreef:
    Door een vriendin


    Take risks and conquer your fears.

    Via een vriendin: CandyHead
    Eerst lazen we gewoon zo, maar ik werd het zo zat, dat ik een account heb aangemaakt.
    *O*


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Dankzij mijn lieve vriendin Sluipvoet (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik was plaatjes van Tokio Hotel aan het zoeken en toen kwam hier :3


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Via hyves xD
    Ik zat vaak op de HP-hyves en toen werd daar opeens een verhaal opgezet... Stond er bij de reacties dat iemand m al aan het lezen was op Quizlet. Het duurde nogal lang voordat ze een nieuw stukje erop zette dus ik had de story hier opgezocht... Ik had m toen bij m'n bladwijzers gezet ^^ En ik zag dus ook steeds meer stories en mijn favorieten map werd steeds voller. En na een tijdje dacht ik: ik maak een account aan^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Discord schreef:
    Ik had een nieuwe trolling ground nodig nadat de vorige me volkomen onrechtvaardig geband had (cat)


    Dit. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik zocht de vertaling van Midnight Sun, en toen kwam ik hier:)


    Bad decisions make good stories.

    Ik deed allemaal quizzen op Q, dus ik besloot maar lid te worden.


    There's power in the words you whisper.

    Dat was 4 jaar geleden of zo ;d Een vriendin vertelde me over iets met Quizen, en we hadden een tussen uur dus we gingen dat doen ;D En die quizen waren leuk. Dus ik maakte een account aan, want nja.. ;d alleen dat is dus een andere.. Ik vergeet telkens waar die is gebleven.. Dus een jaar geleden maakte ik deze aan ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you