• © Copyright xTrustMex & SomeMusic.



    Wat is een RPG:
    Een RPG is een rollenspel, op het forum. Je maakt eigenlijk een verhaal met meerdere mensen.
    Meer informatie: http://rpghandleiding.startje.be/

    Lost Plane. ~ Plattengrond.



    Verhaal:

    De vlucht naar Australië verliep voorsspoedig, totdat ze vlakbij Indonesië kwamen. Daar trof een harde bliksem het vliegtuig, waardoor de piloten in paniek waren, omdat ze het vliegtuig niet meer onder controle hadden. Het vliegtuig stortte neer in zee vlakbij een eiland. De meeste mensen, waaronder oudere en jongeren, hebben het overleefd. Ze zwommen naar een eiland waar ze alleen maar, zon, zee, en bos hadden. Wat ze niet wisten is dat het eiland bewoond is.

    Rollen:

    Gestrande Jongeren:

    ~ Florence Sarah Angel. ~ xTrustMex
    ~ Julean Quinten Happle. ~ HurtedHeart
    ~ Rosa Swift. ~ BeSlytherinn
    ~ Destiny Alison Beasley. ~ SomeMusic
    ~ Liam Oliver Anderson. ~ Proprius
    ~ Elvira Liza Pitraya. ~ xSomewhere
    ~ Aimee Jade Tempeste. ~ LovingStyles

    Bewoners Eiland:

    ~ Dennis Nigel Mangera. ~ xTrustMex
    ~ Seth Cameron Pryst. ~ Proprius
    ~ Marie Valentine. ~ BeSlytherinn
    ~ Chad Alec Salor. ~ SomeMusic
    ~ Selena Claire Sensorene. ~ HurtedHeart
    ~ Alisha. ~ shewerewolf

    Dieren op het Eiland:

    ~ Bennie. ~ xTrustMex (Tijger)
    ~ Serena. ~ HurtedHeart (Wolf)
    ~ Maya. ~ xSomewhere (Wolf)
    ~ Jamy. ~ CallyJunior (tijger)
    ~ Kenney. ~ SomeMusic (Kleine Panda)
    ~ Laiyla. ~ Proprius (Luipaard)
    ~ Mikka. ~ LovingStyles (Wolf)

    Topic's:

    Rollen.
    Verhaal 2.

    Regels:

    ~ Maximaal 1 gestrande, 1 dier en 1 bewoner.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar en laat de foutjes aan de eigenaar van het topic over.
    ~ Liever geen seksuele teksten, als het gemeld wordt, ik ben niet de verantwoordelijke!
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ De dieren kunnen met elkaar praten.
    ~ Het maakt niet uit hoe oud je personage is.
    ~ Iedereen was hun spullen verloren, dus contact met de buitenwereld is ónmogelijk.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xTrustMex & SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 21:56 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jamy, tijger
    'Hé, wacht op mij!' riep ik en ik rende achter Bennie en Serena aan. 'Gaan we spelen met die jongen?' vroeg ik zachtjes aan Bennie.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Bennie. || Tijgertje.

    'Aanvallen is niet lief' Zeg ik en schud met mijn hoofd. 'Hé, wacht op mij!' Riep Jamy die achter ons aan kwam rennen. 'Gaan we spelen met die jongen?' Zegt ze als ze naast me staat. 'Nee, leren kennen' Zeg ik en spring uit de bosjes.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Seth Cameron Pryst

    'Amerika.' Zeg ik haar na. Ik had er van gehoord maar nooit echt geweten
    waar het lag. Volgens moeder en vader lag het achter de zee. Het meisje verteld dat ze honger heeft en dennis plukt een perzik voor haar. Ik glimlach. Ze was mooi. Erg mooi zelfs.

    Destiny Alison Beasley.
    Ik liep terug het bos in, misschien kon ik wat te eten vinden. Ik hoorde wat en luisterde.

    Chad Alec Salor.
    Ik liep in het dorp en beende heen en weer. Wat moeten we met die mensen? Ik moet Seth en Selena spreken.

    Serena || Wolf
    Ik glimlach. 'Oke leer hem maar kennen ik zit in de boom boven jullie.' Zeg ik met een glimlach. Ik spring van tak tot tak tot ik 5 meter boven de grond hang. Ik bekijk de jongen tot ik de speer zie. Ik schrik maar ik denk dat ik telaat was voor het waarschuwen.

    Selena Claire Sensorene
    ik lach en huppel met fruit naar het dorp. Ik doe mijn perzikken en sinasappelen in de rieten mand en ga naar mijn hut. Ik zie Chad en verberg me snel in de struiken maar natuurlijk lawaaierig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Bennie. || Tijgertje.

    'Oke leer hem maar kennen ik zit in de boom boven jullie.' Zei ze nog en sprong op een tak. Ik kijk naar de jongen die voor me staat en hoor iets aan mijn rechterkant. Ik kijk naar rechts en zie een meisje.

    Florence Sarah Angel.

    'Amerike' Herhaalde hij en glimlachte even. Ik glimlachte vriendelijk terug en keek weer naar het jongetje die verder de boom in was geklommen.Dat wil ik ook wel een keertje doen. Ik bedoel, we moeten ons toch vermaken als we hier op een eiland zitten. Zonder familie en vrienden. Met alleen maar vreemde.

    [Das Destiny :D]

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 20:14 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Seth Cameron Pryst

    Ik zie haar naar boven kijken. Naar de takken waar Dennis in verdwenen was.
    'Wil je dat ook proberen?' Gokte ik haar gedachten en wees omhoog.
    Ik zou haar wel de mooie uitkijk plekken laten zien als ze dat leuk vond.

    Florence Sarah Angel.

    'Dat kan ik niet, ik kom met gym nog niet eens op de helft van de klimwand' Zeg ik en kijk twijfelend naar de boom. Zou hij dat wel verstaan hebben? Ik praat gewoon teveel Denk ik.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik ben er weer]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Okay. :D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Chad Alec Salor.
    Ik zat in en dorp en hoorde iemand in de struiken. Mijn hoofd keek direct naar de plek waar het geluid vandaan kwam. Met een simpele beweging stond ik op en stond bij de struik. Ik haalde wat bladeren opzij en zag Selena in het bosje zitten, met een mandje fruit. "Mooi." mompelde ik. "Kom maar tussen die struiken uit." zei ik en ze ging op het zand zitten. Ik ging naast haar zitten. "Heb jij die andere mensen ook gezien?" vroeg ik.

    Destiny Alison Beasley.
    Ik liep verder door het bos en kwam bij een waterval met een meertje. Mijn warme huid kon wel een verfrissing gebruiken. Ik sprong in het water en ging op mijn rug liggen. Lekker, verkoeling.

    [Wat is er met Destiny?]

    Seth Cameron Pryst

    Ik versta het maar half maar begrijp eruit dat ze niet zeker weet of ze het kan. Ik lach. 'Oefenen.' Voeg ik er aan toe en zet een stap naar de boom. Ik neem de liaan vast en geef hem aan haar. 'Gaan we samen goed?'

    Juléan Quinten Happle
    Ik hoorde een geluid en draaide me om. Ik zag niets alleen een meisje in de verte. Ik liep de bosjes in en liep een aantal meters uit gezichtsveld. Ik greep fruit uit de bomen en at het op. Weer hoorde ik gekraak maar nu van iets kleins.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Selena Claire Sensorene
    Chad zag me en vond me. 'Heb je de mensen gezien?' Vroeg hij. Ik glimlachte. 'Ja ze zijn aardig en Serena viel ze aan, maar ik hebt ze gered en Serena verteld dat er niets was.' Zeg ik trots niet wetend dat ik dat niet moet zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Kan ik er ergens inspringen of is Liam's beheerder er?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered