• Ik voel me op dit moment zó onnatuurlijk eenzaam ... Zijn familie vind het heel plotseling 'te vroeg' om verder te gaan dan de verloving, en hij lijkt het zich zo erg aan te trekken dat het er ernstig op lijkt dat het niet doorgaat, of wel en dat hij zich daardoor ongelukkig voelt.
    Hoe ik ons ook verdedig maakt geen zak uit, ze vinden ons te jong, we kennen elkaar niet goed genoeg, afstand is een probleem, enzovoorts. We zijn al ruim vier jaar samen, doen dit al jarenlang zo en plotseling is het een probleem als ik niet besluit om hier te blijven wonen. Want dan zou het natuurlijk niet uitmaken ...
    Hij zegt geen woord op dit moment en ik voel me zo verdomd eenzaam en probeer wederom opnieuw mijn tranen in te houden ... godverdomme wat haat ik dit leven soms, vanuit de grond van mijn hart.
    En die jurk van zoveel honderden euro's kan waarschijnlijk de komende jaren wegrotten op een plank, want die heb ik waarschijnlijk voor niks meegenomen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Taize schreef:
    Jemig, wat erg voor je! Ik hoop met heel m'n hart dat het toch goed komt (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.


    Heel veel sterkte en ik hoop dat het weer goed komt


    26 - 02 - '16

    Paylor schreef:
    *HUG*
    Ik vind het echt niet leuk voor je.
    Wat heeft zijn familie er mee te doen, het is toch jullie keuze.
    Ik hoop dat de zon snel weer vanachter de wolken komt


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Lol ik betwijfel of het goed komt, maar ik heb Val aan mijn kant, dus al moet ik alleen vechten, ik weet waar ik het voor doe.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    SmileLullaby schreef:
    dat klinkt hartverscheurend zeg.
    echt wat sneu voor je.
    *cyberhug*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Echt rot voor je..

    Ik vind het ook erg laag van zijn ouders dat ze dit zeggen.. Kom op jullie zijn toch gelukkig? Zijn ouders moeten jullie echt niet in de wegstaan.
    Rot voor je dat je daar verder niemand heb om te praten..
    En wat Taize zegt ik hoop ook echt dat het goed komt..

    Sterkte(flower)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Huh je bent al meerderjarig, je mag zelf beslissen of je trouwt toch?
    Zo niet, dan is het wel vreselijk dat je moet wachten tot je 23'ste. O.o


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Paramouse schreef:
    Dat is echt wel heel rot voor je! Maar die jongen houdt van je en hij zal wel tegen zijn ouders in gaan, jullie zullen gelukkig worden.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    SmileJawaad schreef:
    dat klinkt hartverscheurend zeg.
    echt wat sneu voor je.
    *cyberhug*


    Save me from myself.

    Genius schreef:
    Meen je niet! :\ Wat achterbaks zeg. Ze wisten allang dat jullie zouden gaan trouwen lijkt me, waarom komen ze dan niet eerder met hun mening ._. Val houdt van je en dat weet je ook wel, maar tegen zijn ouders ingaan zal vast wel moeilijk zijn. En jullie moeten natuurlijk wel beide gelukkig samen zijn. Nawh liefje ik zou echt nu op het vliegtuig springen naar jou toe als het kon. <3

    En hiermee stem ik in. Nance, wat rot, truly!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)