• Oké ik vraag me dit al een tijdje af met al die 'Directioners' die hier rondlopen. Waarom vinden jullie 1D nou zo geweldig? (en ik wil jullie hier echt niet mee beledigen ofzo)

    A. Omdat ze echt goed kunnen zingen/goede muziek maken.
    B. Omdat ze er leuk uitzien naar jullie mening.
    C. Omdat je praktisch iedereen met iedereen kunt shippen.

    Of zijn er nog andere redenen?

    Alstublieft fandom waar ik geen deel van uitmaak. Beantwoord deze vraag van een nieuwsgierige niet-Directioner.


    SEIZON SENRYAKU!

    Ik vind het 5 Justin Biebers in een bandje.
    Ik heb er niks mee dus ik kan je ook geen antwoord geven :')

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:29 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb al eens zo'n topic gezien.
    Het is gewoon niet uit te leggen. Je gaat naar ze luisteren, gaat dingen opzoeken, ziet hoe leuk en lief en aardig ze zijn, en hoe leuk de wereld soms kan zijn. En je ontmoet veel nieuwe, lieve en leuke mensen.


    Food.

    Niets. Helemaal niets.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @Philyra (love your name btw) & Junns: Haha, mensen die het met me eens zijn x'D. Ikzelf luister vooral naar mensen die soms hun gezicht niet eens laten zien dus 't kan me eigenlijk niet veel schelen hoe ze eruit zien en hoe ze zijn. Gewoon een goede stem en leuke muziek, daar gaat het om.

    Edit: Dit brengt me ook op de vraag waarom mensen in ***naam een topic gaan aanmaken over Justin Biebers nieuwe haarkleur. Wat is daar belangrijk aan?

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:32 ]


    SEIZON SENRYAKU!

    Ja, ze zien er goed uit, maar daar gaat het toch niet om (krul) Ik vind werkelijk dat ze goed kunnen zingen en schaam me soms serieus voor de andere fans, die ze alleen maar leuk vinden opeens omdat ze blijkaar 'lekker' zijn en al gillen bij elk kleine 1D ding die ze zien. Ik word werkelijk blij van die 5 jongens, ze stralen blijheid uit die me diep raakt en ik vind hun liedjes echt heel leuk, en ja dit klonk gay idc.
    Support komt vaak van de raarste plekken, ik lig soms de hele nacht wakker in mijn bed, muziek luisteren van hun, als ik me niet fijn voel. It sounds weird, but it's the truth.

    Hooligan schreef:
    Ja, ze zien er goed uit, maar daar gaat het toch niet om (krul) Ik vind werkelijk dat ze goed kunnen zingen en schaam me soms serieus voor de andere fans, die ze alleen maar leuk vinden opeens omdat ze blijkaar 'lekker' zijn en al gillen bij elk kleine 1D ding die ze zien. Ik word werkelijk blij van die 5 jongens, ze stralen blijheid uit die me diep raakt en ik vind hun liedjes echt heel leuk, en ja dit klonk gay idc.
    Support komt vaak van de raarste plekken, ik lig soms de hele nacht wakker in mijn bed, muziek luisteren van hun, als ik me niet fijn voel. It sounds weird, but it's the truth.


    Precies. Ik kon het zelf niet beter zeggen!

    Omdat ze me kunnen laten lachen, ze hebben me echt door een moeilijke periode geholpen. Ik was al Directioner voor What Makes You Beautiful uitkwam, en was overtuigd van hun talent. Ik heb hen trouwens eerst gehoord, en dan pas gezien, dat ze er goed uitzien is voor mij enkel en alleen een pluspunt. Ik denk ook dat ze deels hun succes te danken hebben aan het feit dat ze soort van 'the boys next door' kunnen zijn.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Junns schreef:
    Ik vind het 5 Justin Biebers in een bandje.
    Ik heb er niks mee dus ik kan je ook geen antwoord geven :')


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Philyra schreef:
    Niets. Helemaal niets.


    comfort in c h a o s

    Ik vind dat ze echt geweldig goed zingen en dat hun liedjes leuke tekst hebben *O*
    En dat ze er prachtig uitzien is gewoon goed meegenomen (wbw)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Gallagher schreef:
    Omdat ze me kunnen laten lachen, ze hebben me echt door een moeilijke periode geholpen. Ik was al Directioner voor What Makes You Beautiful uitkwam, en was overtuigd van hun talent. Ik heb hen trouwens eerst gehoord, en dan pas gezien, dat ze er goed uitzien is voor mij enkel en alleen een pluspunt. Ik denk ook dat ze deels hun succes te danken hebben aan het feit dat ze soort van 'the boys next door' kunnen zijn.

    Omdat ze me laten lachen als ik alles niet meer zie zitten. Ze geven me doorzettingsvermogen om door te gaan terwijl ik er het liefst een eind aan maak. Ze zijn gewoon speciaal voor me. Maar ik snap dat mensen zich irriteren aan directioners. Ik irriteer me er ook aan. Nutteloze TT, topics, enz.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hooligan schreef:
    Ja, ze zien er goed uit, maar daar gaat het toch niet om (krul) Ik vind werkelijk dat ze goed kunnen zingen en schaam me soms serieus voor de andere fans, die ze alleen maar leuk vinden opeens omdat ze blijkaar 'lekker' zijn en al gillen bij elk kleine 1D ding die ze zien. Ik word werkelijk blij van die 5 jongens, ze stralen blijheid uit die me diep raakt en ik vind hun liedjes echt heel leuk, en ja dit klonk gay idc.
    Support komt vaak van de raarste plekken, ik lig soms de hele nacht wakker in mijn bed, muziek luisteren van hun, als ik me niet fijn voel. It sounds weird, but it's the truth.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    I don't know, ik vind dat ze gewoon geweldig kunnen zingen, en ze laten me altijd weer lachen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Junns schreef:
    Ik vind het 5 Justin Biebers in een bandje.
    Ik heb er niks mee dus ik kan je ook geen antwoord geven :')


    Dat dacht ik eerst ook toen ik ze onderzocht op Wikipedia. Niet dat ik een hekel had aan Justin Bieber, maar aan de fandom. And you know what, this is the same fandom.
    Toch komt One Direction op de radio, wat ik ook niet had verwacht aangezien ik dacht dat iedereen het al 5 zingende biebers zagen. Ze zijn meer de nieuwe Take That.

    De reden waarom ik een Directioner ben is omdat ze me vrolijk maken. Met hun liedjes maar ook hoe ze met elkaar omgaan en met andere mensen.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~