• Oké ik vraag me dit al een tijdje af met al die 'Directioners' die hier rondlopen. Waarom vinden jullie 1D nou zo geweldig? (en ik wil jullie hier echt niet mee beledigen ofzo)

    A. Omdat ze echt goed kunnen zingen/goede muziek maken.
    B. Omdat ze er leuk uitzien naar jullie mening.
    C. Omdat je praktisch iedereen met iedereen kunt shippen.

    Of zijn er nog andere redenen?

    Alstublieft fandom waar ik geen deel van uitmaak. Beantwoord deze vraag van een nieuwsgierige niet-Directioner.


    SEIZON SENRYAKU!

    Junns schreef:
    Ik vind het 5 Justin Biebers in een bandje.
    Ik heb er niks mee dus ik kan je ook geen antwoord geven :')


    no offence tho @thefans..
    eigenlijk wel..
    mag ze niet zo, mijn mening


    you make everything seem so possible <3

    Philyra schreef:
    Niets. Helemaal niets.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik ben geen fan, maar ik vind hun muziek wel sweet. Ze maken een soort van Justin Bieber muziek, oftewel teksten wat meisjes zelf willen horen van een jongen. Daar dromen we gewoon bij weg denk ik dan. En het feit dat ze niet lelijk zijn, kunnen zingen, en erg perv zijn, trekt dat gewoon aan denk ik.

    & Ik vind hun video diaries grappig, tsja het blijven Engelse hé.


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    Ik ben geen fan, maar ik vind hun muziek wel sweet. Ze maken een soort van Justin Bieber muziek, oftewel teksten wat meisjes zelf willen horen van een jongen. Daar dromen we gewoon bij weg denk ik dan. En het feit dat ze niet lelijk zijn, kunnen zingen, en erg perv zijn, trekt dat gewoon aan denk ik.

    & Ik vind hun video diaries grappig, tsja het blijven Engelse hé.


    dit denk ik ^
    En meisjes schijnen ook dol te zijn op Britse accentjes.
    Tja, ik vind het ook niets


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    BleuEyesGirl schreef:
    (...)

    dit denk ik ^
    En meisjes schijnen ook dol te zijn op Britse accentjes.
    Tja, ik vind het ook niets


    En Ierse accentjes (hoewel ik nu misschien meer voor mezelf spreek)


    Physics is awesome

    Queensbury schreef:
    Ik vind dat ze echt geweldig goed zingen en dat hun liedjes leuke tekst hebben *O*
    En dat ze er prachtig uitzien is gewoon goed meegenomen (wbw)


    -

    Ik heb 1 liedje gehoord van 1D, maar ik vond het niets.


    I love you Tim

    Ik vind dat ze goede muziek maken, maar ik word wel gek van die fans to be honest.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Gallagher schreef:
    Omdat ze me kunnen laten lachen, ze hebben me echt door een moeilijke periode geholpen. Ik was al Directioner lang voor voor What Makes You Beautiful uitkwam, en was overtuigd van hun talent. Ik heb hen trouwens eerst gehoord, en dan pas gezien, dat ze er goed uitzien is voor mij enkel en alleen een pluspunt. Ik denk ook dat ze deels hun succes te danken hebben aan het feit dat ze soort van 'the boys next door' kunnen zijn.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vind ze vooral er gwn leuk uitzien:Y) K ben niet zo fan van hun muziek per se, niet echt mijn soort muziek.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Junns schreef:
    Ik vind het 5 Justin Biebers in een bandje.
    Ik heb er niks mee dus ik kan je ook geen antwoord geven :')


    26 - 02 - '16

    Hooligan schreef:
    Ja, ze zien er goed uit, maar daar gaat het toch niet om (krul) Ik vind werkelijk dat ze goed kunnen zingen en schaam me soms serieus voor de andere fans, die ze alleen maar leuk vinden opeens omdat ze blijkaar 'lekker' zijn en al gillen bij elk kleine 1D ding die ze zien. Ik word werkelijk blij van die 5 jongens, ze stralen blijheid uit die me diep raakt en ik vind hun liedjes echt heel leuk, en ja dit klonk gay idc.
    Support komt vaak van de raarste plekken, ik lig soms de hele nacht wakker in mijn bed, muziek luisteren van hun, als ik me niet fijn voel. It sounds weird, but it's the truth.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Philyra schreef:
    Niets. Helemaal niets.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik ben geen fan, maar het enige wat er goed aan hu is , is hun uiterlijk .
    That's it.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben geen fan, maar het enige wat er goed aan hun is , is hun uiterlijk .
    That's it.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor