• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 26: CLick
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Dat verklaart ;)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [+ dat wil zeggen dat niemand er bijkan, en je moet wachten in de wachtkamer]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Heidi
    Ik ging naast Lilly in de wachtkamer zitten. Ik pakte mijn mobieltje en sms'te Quincy. 'Charlotte moet naar het ziekenhuis, voel je je al wat beter? xxx'


    26 - 02 - '16

    Sitka schreef:
    [+ dat wil zeggen dat niemand er bijkan, en je moet wachten in de wachtkamer]

    Zo beter?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    lIlly
    Mijn zicht begon weer wazig te woorden. Ik stopte mijn hoofd maar weer tussen mijn benen omdat dat vaker geholpen had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Jup ;D]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [hghee dan zit je met heidi en lilly die vaag is in de wachtruimte]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heidi
    'Gaat het wel?' vraag ik bezorgd aan Lilly. 'Wacht even, ik pak wel even wat water' zeg ik er snel achteraan. Ik pak een plastic bekertje, vul die met water en geef het aan Lilly.


    26 - 02 - '16

    Lilly
    Ik haal langzaam mijn hoofd omhoog. 'Dankje' zeg ik en neem een slok koud water.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Zenuwachtig tik ik met mijn nagels op de plastic stoelen. Pablo's arm hangt nonchalant om mijn schouder. Michael heeft zijn hoofd tussen zijn handen en kijkt ongerust naar voren. Zijn ogen bewegen niet van de deur af. Steeds als de deur open gaat springt hij omhoog. Ik leg heel even mijn hand op zijn been.
    "Het gaat goed hoor." zeg ik met een klein lachje.
    "Het is maar een hechting."
    Michael knikt afwezig. Ik kijk naar zijn hand. Het verband begint ook rood te kleuren. Dit gaat ontsteken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Schuin voor ons zitten Donna, pablo en MIchael. IK kijk even naar Heidi met een schuine blik. Ze was mooi, lief en zorg zaam. Wat wou je nog meer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [gehehehehehhe:X]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    Ik zuchte even. Ik keek even naar Donna, Michael en Pablo. Ze leken ineens pas geboren kuikens. Ik stond iop om mijn bekertje weg te gooien. d eprullebak stond naast Pablo's stoel dus ik gooide het weg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lilly
    'Heey Pablo' zeg ik zacht en glimlach even naar hem. Daarna ga ik terug naast Heidi zitten.
    [mensjes komop]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pablo
    Ik kijk naar het meisje dat naast me haar bekertje weggooit. Ik knik haar vriendelijk gedag. Ze lijkt op iemand maar ik kan er niet 1, 2, 3, opkomen. Ik druk een kusje op Donna wang.
    "Ga je mee?" vraag ik.
    Donna knikt.
    "Mich, ik neem jou auto als je naar huis wilt alleen bellen." zegt ze.
    Ik geef Michael een klopje op zijn schouder.
    "Maar er iets van maat." zeg ik met een grijns en ik pak Donna's hand.
    Hand in hand lopen we naar Michaels auto.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."