• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 26: CLick
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya

    André neemt op en ik voel me steeds zwakker worden en mijn maag doet steeds meer pijn "André... plies...kom ik-kan niet...IK HEB JE NODIG!"
    roep ik in de telefoon in de hoop dat hij het verstond door mijn zwaren ademhaling


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    Ik kij keven naar de mobiel. "Waar ben je?" Vraag ik voorzichtig. En wacht op antwoord terwijl ik het plein ront kijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    Ik kreeg eerder een smje maar ik heb nu pas zin om te kijken. ''Waar ben je?'' van Lilly. ''Ik ben in het ziekhuis mijn oma opzoeken'' sms ik terug. En ik zeg nog wat tegen de jonge. ''Het zal wel'' zeg ik zuchtend en ik loop naar mijn oma's kamer toe. Als ik daar aan kom staan er een paar mensen in de kamer. ''Oké?'' zeg ik verbaasd, mijn omaa heeft nooit zo veel bezoek. Als ik langs de mensen wil kijken die om haar bed staan, schrik ik me rot. ''Slaapt ze?'' vraag ik met grote ogen. Iemand die ik faag ken antwoord. ''Nee, sorry meisje. Ik ben het Thed, je achter neef. Oma is helaas een uur geleden overleden. ''W-wa....m-ma'' verder kom ik niet. Mijn bloemen boeket, valt neer op de grond en het lijkt net alsof alles in slow motion gaat. Tranen schieten zowat van me wang, en ik laat me achter over valle. Ik staar naar het plafond, terwijl ik daar lig. Een paar mensen zeggen wat tegen me, maar ik hoor niks meer.

    Lilly
    Ze nam niet op dadelijk nog eens proberen. 'Dan moet je er iets op doen en om heen anders gaat het echt ontsteken. Of je maakt het schoon' zeg ik tegen hem en sla zijn boek op de pagina open. Ik probeer amy weer te bellen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [brb even mijn moeder hlpen met iets.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik reageerde terug. Ik ben ook in ziekenhuis waar jij? Na een tijdje hoorde ik niks. ik bleef geduldig wachyten

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 20:11 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maya

    ik barst in tranen uit "ik w-eeet het nniet ik werd meegenomen het is eeen ziek-k-ehuis en Levi werd er ook heen gebracht..." ik voel weer een ondragelijke steek door mijn bostbeen gaan en ik schreeuw het uit


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [okidoki]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Naah Owl! (huil) je liet me huilen)

    Levi

    'Het zal wel' zegt ze en loopt weg. ik zucht luid, weer alleen op de kamer. ik keek een beetje rond, Gewoon witte kamer Tv aan de muur 2 stoelen tegen de muur. Ik had een injectie naald in mijn arm waardoor vloeistof mijn arm in druppelde ik kreeg een rilling

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 20:10 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Amy


    Ik hoor mijn mobiel gaan, maar ik heb de kracht niet om hem te pakken. Mensen hebben mij intussen op een stoel gezet met een glasje water. Toch pak ik mijn telefoon op. ''M-m-met A-amy'' zeg ik starend met grote ogen. Ik kijk echt met zo'n in gedachte kop.

    [em ik was er al. ik verander wel]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Doh Lol alles door elkaar xD)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [ oh xD sorry zat helemaal in mijn stukje. Ik heb het zelf namelijk ook mee gemaakt =/ =)]

    lilly[ze is er ng niet]
    'Am ik ben ook in het zieknhuis waar ben je?' vraag ik zacht. Ik hoorde dat er iets miss was. 'Michael ik amy' gebaar ik fluisterend. Ik sta op.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ oké =), amy neemt nu haar telefoon op heaa xD]