• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 26: CLick
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (nee ik ben special case :P)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Michael
    Ik knik en sta op. Slenterend loop ik naar de koffietafel en schenk wat koffie in. Uit mijn rugzak pak ik mijn Science boek. Ik kan nu net zogoed gaan leren. Ik probeer de bladzijdes om te slaan maar mijn handen zijn te dik verpakt. Ik vloek hard.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amy


    Ik loop langzaam het ziekhuis in. Want ik ga mijn ome bezoeken, daarom was ik eerder weg gegaan. Ik loop wat trappen op en af. En dan kom ik langs een kamer waar ik een bekend gezicht DACHT te zien. ''Hey...'' bedenk ik me. Ik loop langzaam terug naar achter, en ik steek verbaasd mijn hoofd om de deur. ''Hey, ben jij niet die boomklim jonge van school'' vraag ik.

    LIlly
    Ik kijk hem na. Ik sta op en ik ga weer zitten. 'hulp nodig' ik kijk hem even aan. Ik pak mijn mobiel en sms amy. waar ben je??


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maya

    ik open mijn ogen en voel meteen de stekende pijn in mijn maag weer en de blauwe wang van 1 dag geleden.
    ik schrik en wil gillen maar dat lukt niet door de drukkende pijn op mijn borstbeen "André..." is het eerste wat in me opkomt ik probeer van het bed te komen maar zak meteen weer door mijn benen. terwijl ik op de grond lig probeer ik mijn mobiel uit de tas te graaien

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 19:55 ]


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    Er staat nu een meisje van school in de deur opening, ik wou wel praten maar veel zin had dat niet 'HUUUUUUUUUUM!'


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [geheheheheh]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Ik knik.
    "Graag. Zou je me willen verlossen van dit verschikkelijke verband?" vraag ik en ik steek mijn handen naar haar toe.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Amy


    ''Hum?'' vraag ik verbaasd. ''Oké? ik weet niet waarom je hier ligt maar er is iets goed mis met jou'' zeg ik met mijn armen over elkaar.

    Maya

    als ik mijn i-phone gevonden heb ga ik naar nummers en bel André (ik had zijn nummer gelezen terwijl hij sliep) kom op... André neem op...


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Lilly
    'Waarvoor heb je verband>?' ik zoek even het begin. Ik begin zacht het verband eraf te halen. Altijd handig een ehbo cursus enzo. Als het eraf is bekijjk ik het even. 'Jodium en zorgen dat het niet ontsteek en niks van bacterien in kunnnen' zeg ik. Ik kijk even op mijn mobiel . geen reactei


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Niet bepaalt gewoon Dwang buis en masker om schreeuwen te verkomen (puh))

    Levi

    'Hum?' vraagt ze verbaasd 'Oke? ik weet niet waarom je hier ligt maar er is iets goed mis met jou' zegt ze met haar armen over elkaar. Ik rol met mijn ogen en maak een 'Prrrrff' geluid


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Ik kijk verbaasd op als ik mijn mobiel hoor gaan, ik neem op. "Met André." Zeg ik en neem plaats op een van de bankjes op het plein.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilly
    Ik zucht. Zou er iets zijn met Amy. ik besloot haar te bellen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Ik kijk naar mijn hechtingen. Het ziet er niet echt lekker uit. Alles zit onder het bloed.
    "Geen jodium." zeg ik.
    "Hechtingen. Ik mag mijn handen niet gebuiken."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."