• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 26: CLick
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    "J-je lijkt ook wel op haar," zeg ik een beetje afwezig.
    Ik ril en trek mijn hand uit de hare. Niet nu.
    "Wat gebeurt er als ze erachter komen?" hoor ik Mary zacht vragen.
    Ik schrik op en schud mijn hoofd.
    "T-te-tehuis."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik voelde me een beetje rood worden toen ze mijn hand aan nam. We liepen naar de fietsen. Ik kreeg het warm van binnen. Snel haalde ik mijn fiets van het slot


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Heidi
    Ik haalde mijn fiets van het slot en sprong erop. Ik fietste achter Lilly aan naar het ziekenhuis.


    26 - 02 - '16

    [Helleuw, mag ik een supersnelle samenvatting? En kan ik ook door gaan met Kyle???]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik sla mijn ogen neer wanneer ze zegt dat ik op haar moeder lijk. Ik weet niet zo goed wat ik daarop moet antwoorden. Ik kijk haar verontschuldigend aan wanneer ze haar hand terugtrekt.
    "T-te-tehuis."
    Ik kijk haar ongelovig aan.
    "En kan je niet bij mij komen wonen ofzo? Dat appartement staat op naam van mijn tante... Zij kan je best wel adopteren."
    Ik denk even na. Ja. Tante Emily zou dat doen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ja je kan gewoon door met Kyle.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik fietste met Heidi naar het ziekenhuis. BIj de receptie vroeg ik naar CHarlotte.

    [lilly werd gevonden door char en die hechtingen raakte los bij d'r en toen had ze pijn nu is lilly heidi char en mary bij de ziekenhuis


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    "En kan je niet bij mij komen wonen ofzo? Dat appartement staat op naam van mijn tante... Zij kan je best wel adopteren."
    "Mims, ik kan niet aan een wildvreemde vragen me te adopteren," antwoord ik terwijl ik wegkijk. Even was ik vergeten dat de verpleger aan mijn hoofd bezig was en ik moet even op mijn tanden bijten.
    Dan komen we bij het ziekenhuis aan.
    "Ik kan wel lopen," zeg ik zacht tegen de verpleger. Gezien het dezelfde kerel is als de eerste keer, weet hij hoe koppig ik kan zijn en laat me mijn zin doen. Via de spoedafdeling wandelen we binnen waar ik een bed toegewezen word en moet wachten op een arts. Ondertussen moet ik een formulier invullen, ik geef het snel aan Mary.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Okerdieokok. ;)]


    Kyle


    "Sssh. Kalmeer erst even." Zegt Irial zacht, ik haal zijn hand bij mijn mond weg en houd hem vast, ik zucht een keer. "Sorry..." Zeg ik en kijk naar onze handen.

    [Snugger, de naam vergeten xD]

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Best jammer dat je er nu pas bent want ik moet gaan dansen :'). Tussen half negen en negen ben ik terug.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Awh. :( Als ik niet naar sport had gehoeven had ik eerder geweest. :(]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michael
    In het ziekenhuis werd ik snel geholpen. De hechtingen zitten al in mijn handen en er zit een meter verband omheen. Het brand gelukkig niet meer.
    "Je wil naar Charlotte." zeg ik zachtjes.
    Donna knikt en Pablo houdt de deur open. Ik loop naar de receptioniste en vraag haar naar Charlotte. Die informatie krijg ik makkelijker dan gedacht. Samen met Donna en Pablo loop ik naar de wachtkamer toe.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    "Mims, ik kan niet aan een wildvreemde vragen me te adopteren."
    Ik kijk haar grijnzend aan.
    "Herinner je je tante Emily niet meer? Je bent er samen met mij blijven slapen, 7 jaar geleden. We hebben er samen taart gebakken, en je hing vol bloem."
    Ik moet lachen bij de herinnering alleen al.
    Wanneer we binnen zijn, lees ik aandachtig het formulier dat ze in mijn handen stopt. Ik vul de dingen in die ik vanbuiten weet, en kijk haar vragend aan.
    "Heb jij je portefeuille bij?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [@Bailas: Charlie is nog op de spoedafdeling.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    We moesten wachten tot Char er zou zijn. In de wachtruimte bonsde mijn hoofd heel erg dat ik even besloot te zitten. Toen zag ik dat Donna er ook was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan