• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Rollentopic.



    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17 | Toekomst zien in een spiegel
    - swaIIow | Matt Robinson | 18 | Vliegen
    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17 | Heel sterk
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - xZaynatic | Ty Jordan Avery | 18
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17 | Manipuleren
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17 | Is snel met magie
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    Er kunnen geen Aigles-personen meer aangemaakt worden.


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mary

    Ik glimlach even wanneer ik hem zie kijken, en kijk onmiddellijk weer naar mijn eten. Eigenlijk heb ik niet zoveel honger, denk ik terwijl ik met mijn lepel wat in de melk zit te roeren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Hoeveel tigres mogen er nog komen?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [1 (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ganz Pitrómon.
    Zonder iets te zeggen bestudeer ik alle Tigres, sommige herken ik en sommige zeggen me niets. Ik bijt op mijn lip. Volgens mij was ik een van de enigste die dit jaar afstudeerde.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [voor even gereserveerd, heb iemand uitgenodigd. :'D]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anthony Blair ( Les Tigres )

    Met kleine oogjes strompel ik de eetzaal binnen en ga onder een luid gekreun aan de tafel van Les Tigres zitten.
    Gisteren was het redelijk laat geworden met enkele andere leerlingen waardoor ik maar een paar uurtjes had kunnen slapen.
    Ik leunde met mijn hoofd op mijn hand en pakte voorzichtig een broodje uit een mand die er stond en legde die op mijn bord.
    Toen ik erachter kwam dat er echter niets lekkers op tafel lag, besloot ik dan maar om een droge boterham te eten.
    "Wat zijn de plannen voor vandaag?" Vroeg ik abrupt over heel de tafel.



    Brook Phoenix ( Les Aigles )

    Ik had me aan het uiteinde van de tafel van Les Aigles geplaatst en lag met mijn hoofd vermoeid op tafel.
    "Hmmm" Zeurde ik knorrig. "Ik hààt ochtend."
    Mijn haren zaten in een slordige dot waardoor er hier en daar enkele blonde krullen langst mijn gezicht vielen.
    Met mijn hoofd nog steeds op tafel, greep ik mijn beker die al reeds gevuld was vast en deed een poging om op te kijken zodat ik kon drinken.
    Maar natuurlijk moest het weer mislukken.
    Met een luide bons viel mijn beker op de grond waardoor de inhoud ervan zich verspreidde over de vloer.
    "Fijn." Bromde ik sarcastisch. "Dat kan er ook nog bij."
    Ik was absoluut geen ochtendmens en dat kon je ook zien aan mijn onhandigheid, sarcasme en de donkere wallen die er onder mijn ogen stonden.
    Met behulp van magie maakte ik de vloer weer schoon en raapte de beker op nog voordat er iemand over zou vallen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mary

    Ik ga naast Ganz zitten.
    "Ben je er klaar voor?" zucht ik, en kijk nog even naar Thimo.
    "Het laatste jaar, bedoel ik."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte
    "Ik heb geweldig geslapen." Antwoord ik cassies vraag. Plots voel ik een harde stomp op mijn arm en draai met een vragende blik naar fedea toe. "Wat ga jij vandaag doen?" vroeg ze. Ik haalde mijn schouders. "Geen idee."


    Take me to wonderland

    (Ik kan je niet echt een samenvatting geven want ik ben zelf niet helemaal mee. Jordi, Aminthe, Yoëllina en Othilie zitten aan een tafel en voor de rest: ?, jullie schrijven inderdaad erg snel!)
    Othilie
    Met mijn koffie in beide handen stap ik gestaag terug naar het tafeltje. Ik zette me neer en begon het gesprek opnieuw:'Zo en vinden jullie het allemaal al wat meevallen hier op school?'


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Fedea

    Ik lach om zijn antwoord.
    "Goed bezig. Ik denk dat ik nog wat ga uitpakken, en kijken of ik in de bib nog iets interessants kan vinden. Eventueel nog wat spreuken van vorig jaar herhalen..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ganz Pitrómon.
    'Ik?' mor ik naar een meisje dat ik wel eens eerder had gezien. 'Ik ben blij als ik hier weg ben, wat jij?' zeg ik terwijl ik een mandje met brood pak.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    "Nog twee jaar," zeg ik zuchtend.
    Hij ziet er nogal slechtgezind uit.
    "Slecht geslapen?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cassie Jade Mirron

    Ik zucht diep. 'Waarom is hier geen winkelcentrum of bioscoop in de buurt?' zeg ik luid.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fedea

    "Omdat dit een school is, Cassie..." zeg ik licht geirriteerd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fáilte

    Ik zie net hoe Brooke haar beker laat vallen, en slaag er niet niet in om ee lach te onderdrukken. "Ook geen ochtendmens?" Vroeg ik met een brede grijns.
    "Het enige wat ik gepland heb voor vandaag, is eten." Zeg ik tegen Fedea, om daarna een croissant beet te nemen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 19:34 ]


    Take me to wonderland