• Magic Acedemy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.


    Nieuw topic vanwege offlineheid van vorige eigenaar.
    Rollentopic.



    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - xromylicious | Alexandra Rosette | 17 | Toekomst zien in een spiegel
    - swaIIow | Matt Robinson | 18 | Vliegen
    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - PikaChuOuO| Paige Adelynn Phatomhive | 15
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - xZaynatic | Alexis Roselynn Lopez | 17 | Heel sterk
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - xZaynatic | Ty Jordan Avery | 18
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - swaIIow | Candice Carter | 17 | Manipuleren
    - xromylicious | Timothy Rosette | 17 | Is snel met magie
    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    Er kunnen geen Aigles-personen meer aangemaakt worden.


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aminthe

    'Zondag, tuurlijk. Stom.' Ik sla mijn hand tegen mijn hoofd, waardoor ik een jamstreep achterlaat. Ik grijns, en veeg het met een servetje af.
    'Maar goed, ik heb écht zin om nu weer te gaan slapen. Helaas moeten we allemaal dingen vóórbereiden voor morgen, bluh.'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    LovingStyles schreef:
    Cassie Jade Tempeste

    Jason kijkt me aan. 'Een kusje,' zegt hij lachend. Ik trek even mijn wenkbrauw op, 'vooruit dan maar,' zeg ik nep-geïrriteerd. Hij stopt met kietelen en kijkt me verwachtingsvol aan. Ik wil eerst gewoon een klein kusje op zijn mond geven maar kom dan met een beter idee. In plaats van een kusje op zijn mond geef ik een kusje op zijn neus.
    [Wow dejavu O_O dat deed je ook bij Lyle house xD]

    Jason Quinten Happle
    Ik grijnsde en verschoof mezelf een beetj zodat de kus op mijn mond kwam en niet op mijn neus. Ik grijns dat was beter.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Yoëllina maria Consales


    Even kreun ik ook als Aminthe dat zegt, want het is inderdaad waar.
    Even laat ik mijn hoofd op tafel liggen.
    'Bah, totaal geen zin in,' zeg ik terwijl ik mijn melk opdrink en het lege glas voor me uitschuif.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)


    [Kan wel bij ons komen? @ eetzaal/tafel]
    [Jullie zijn Aigle en ovolgens mij mag ik die niet aardig vinden dus daar kan ik niet echt bij zitten :S met Fay...]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Othilie
    Sloffend begaf ik me richting eetzaal. Ik geeuwde de hele tijd en mijn haren lagen nog wat in de war. Maar ik had nood aan koffie. Ik opende de deur waar Brooke gisteren nog tegenaan was gelopen en zocht een tafeltje waar ik op mijn gemak kon zitten terwijl niet alleen was. Ik spande me in om te horen waar het rustig was. Ik stopte bij een tafeltje met nieuwe gezichten voor me en strompelde er half-slaperig naartoe. 'Goeiemorgen,' zei ik om beleefd te doen.
    Er zaten twee meisjes en een jongen te eten.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:36 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    [Haha I know :P Dat ding om van het kietelen af te komen was ook hetzelfde bij het lyle house haha]

    Cassie Jade Mirron

    Jason verschuift een stukje waardoor mijn lippen alsnog op die van hem komen. Ik voel hem gewoon grijnzen. In me gedachten haal ik me schouders op, waarom ook niet. Ik laat mijn lippen op die van hem en laat mijn kusje langzaam overgaan in zoenen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yoëllina maria Consales

    Ik glimlach als er een meisje naar ons toeloopt en ook aan de tafel gaat zitten.
    'Hoi,' zeg ik met een glimlach.
    'Wie ben jij?' Vraag ik nieuwsgierig.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Fáilte

    'Ochtendhumeur?' vraagt Tiara lachend en tikt even irriterend op mijn hoofd. Wanneer ze stopt kijk ik haar met een slaperig gezicht aan. "Ik ben dus zo geen ochtendmens." Zeg ik met een glimlach.
    "En het is nog niet eens les..." Hoor ik fedea zeggen en draai me naar haar toe. "Gelukkig maar, morgen ben ik dood." zucht ik.
    Vanuit mijn ooghoeken kijk ik naar Cassie en jason. Een gevoel van jaloezie besluipt mijn lichaam.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:41 ]


    Take me to wonderland

    Fedea

    Ik lach even.
    "Je overleeft dat wel, hoor."
    Ik geef hem een bemoedigend schouderklopje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jordi Oliver James.

    'Bah, totaal geen zin in' Zegt het meisje dat Joëllina heette. 'Ach, zo slecht is het niet' Zeg ik glimlachend. 'Goeiemorgen' Zegt een meisje. 'Haai,' Begroet ik haar en wijs naar de lege plek. 'Wie ben jij?' Vraagt Yoëllina nieuwsgierig.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Othilie
    "Hoi," zegt één van de meisjes vriendelijk, "wie ben jij?"
    "Ik ben Othilie Favre, tweedejaars, jij?" Terwijl ging ik op een stoel zitten recht tegenover haar. Ik verlangde naar mijn koffie.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:43 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Aminthe

    'Mogge.'
    Ik kijk slaperig omhoog naar het meisje.
    'Wie ben jij?' vraagt Yoëlla, en ik neem een slokje van mijn sap, terwijl ik verwachtingsvol naar haar kijk.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [ff eten ben zo terug ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Tiara Noëlle Pofue.

    'Ik ben dus zo geen ochtendmens' Zegt hij met een glimlach. 'Hmm, lijkt me best vervelend, aangezien ik bijna nooit een slecht humeur heb' Zeg ik lachend en neem een hap van mijn broodje.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Ik ga der vandoor, daarna naar de film, dus ik zie jullie morgen weer guys. <33 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'